Toon posts:

help

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik heb m'n k700 nu twee dagen en ik had wat verkeerds gedaan, dus ik dacht reset hem naar de fabrieks instellingen.
Nu heb ik de verkeerde gedaan de onderste en ben al de standaard ringtobes, themes en kleurinstellingen kwijt.
Wie weet hoe ik deze terug kan krijgen zaten echt leuke ringtones op en andere kleur instellingen vond ik ook top .

HELP :( :( :(

• OfferedPoet
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10-02 03:15
Was geen slimme zet, maar als ik jou was zou ik terug naar de winkel gaan, want als het goed is heb je nog garantie

• HiDNN
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 18-02 12:30
Staat er niets @ Site van K700?
En wat heb je verders allemaal al geprobeerd :?

offtopic: Verander die naam ook ff, Want dit is natuurlijk geen manier om een topic te openen :Y)

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12:00

Korakal

Up up up!

't zou een mooi zooitje worden als iedereen die hulp nodig heeft 'help' als topictitel zou nemen 8)7 Zowat iedereen die hier een topic opent heeft hulp nodig...
Oftewel: kies ajb een meer dekkende titel (zie ook: Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette))

Voor vragen over de K700i: zie Het Grote SonyEricsson K700 topic - Deel 2. Lees het topic door en kijk of je vraag al langs is gekomen; zo niet dan kun je 'm daar opnieuw stellen, op voorwaarde dat je eerst zelf op zoek gaat (via google, SE site, etc) en in je post vermeld wat je allemaal hebt geprobeerd.

Succes!

Dit topic is gesloten.