Toon posts:

[WIN XP] Recovery CD gebruikt, nu 2x Windows XP

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een vraagje mbt tot m'n laptop. Ik heb paar dagen terug het systeem gerecovered met de bijgeleverde recovery disk, dit omdat het systeem niet meer goed werkte en omdat de muis regelmatig bleef hangen in het systeem. Na het recoveren kwam ik er achter dat er ipv de 'nieuwe' XP, ook nog de oude XP zich op het systeem bevindt. Hierdoor duurt het opstarten van het systeem nogal lang (toch al gauw 2 tot 2.5 minuten). Nu is mijn vraag hoe kan ik deze voorgaande versie van XP verwijderen?! Moet ik hem nogmaals recoveren en dan andere methoden/opties gebruiken of wat... :?

Groet Robbert

• SSH
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

SSH

. . . . . . . .

Waar staan deze 2 installaties dan?' Kan je niet gewoon alleen je boot.ini aanpassen?

Verwijderd

Topicstarter
SSH schreef op 24 juli 2004 @ 00:26:
Waar staan deze 2 installaties dan?' Kan je niet gewoon alleen je boot.ini aanpassen?
als ik bv in de verkenner zit dan en bij documents kijk zie ik van de vorige xp nog documents.robbert staan en nu heb ik bij m'n account robbertje gezet en staat er ook nog eens documents.robbertje... en ja dat is van de overige 3 gebruikers hetzelfde... maar heb boot.ini nog niet geprobeerd, kun je maybe een beetje uitleggen hoe ik dat zou moeten doen, want wat betreft dat ben ik eerder een rookie dan een expert...

alvast bedankt!