Toon posts:

[XP] upgrade versie van XP home over " niet legale " XP pro*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo,

ik heb een vraag over het updaten van een oude pc waar een niet legale versie van windows XP pro opstaat.
heb deze pc gekocht van iemand en wil hem thuis gebruiken in een netwerk, nu staat hier dus een versie op van xp die ik niet kan updaten naar SP1 wat ik wel wil doen. kan ik nu de XP-home upgrade cd kopen, en dan daar mee er een legale versie van maken? of moet ik eerst de hele boel formateren dan windows ME of 98 er opzetten en daar de upgrade overheen draaien?

Verwijderd

upgraden van pro naar home kan zowiezo niet :)

maarrem, je kunt gewoon een fresh install doen met die upgrade cd. als de setup je 98 cdrom ff wil zien vraagt hij dat wel.

Verwijderd

Topicstarter
dankje voor de info,

dus hij vraagt dan alleen even om de 98 cd bij het instaleren?

Verwijderd

yupz

• Illegal_Alien
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

Kan je niet beter gelijk een Full versie van Home/Pro kopen? Hoef je niet te upgraden enzo :)

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

Verwijderd

Niet iedereen heeft teveel euro's.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 23 juli 2004 @ 22:02:
hallo,

ik heb een vraag over het updaten van een oude pc waar een niet legale versie van windows XP pro opstaat.
heb deze pc gekocht van iemand en wil hem thuis gebruiken in een netwerk, nu staat hier dus een versie op van xp die ik niet kan updaten naar SP1 wat ik wel wil doen. kan ik nu de XP-home upgrade cd kopen, en dan daar mee er een legale versie van maken? of moet ik eerst de hele boel formateren dan windows ME of 98 er opzetten en daar de upgrade overheen draaien?
je hebt waarschijnlijk een product id in de range XXXXX-640-0000356-23XXX of XXXXX-640-2001765-23XXX (zie eigenschappen van je computer > tabblad algemeen)

zo verander je je serial: http://labmice.techtarget...sxp/articles/changeID.htm

• Illegal_Alien
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

De Home serial werkt niet op een Pro versie :)

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

Verwijderd

Illegal_Alien schreef op 23 juli 2004 @ 22:50:
De Home serial werkt niet op een Pro versie :)
daar praat ik ook niet over :)

• Hoholi
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-12-2025

Hoholi

The only one

Daarvoor moet je wel een GELDIGE licentie hebben van een Pro versie |:(

Religion is Opium for the Masses

Verwijderd

Hoholi schreef op 23 juli 2004 @ 22:53:
[...]

Daarvoor moet je wel een GELDIGE licentie hebben van een Pro versie |:(
als die beste jongen nou een GELDIGE product key heeft liggen, dan kan ie die prima gebruiken, zonder zijn hele systeem opnieuw te installeren. zijn enige probleem is dat ie SP1 niet geinstalleerd krijgt

• elevator
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

[b][message=21283413,noline]tjarko schreef op 23 juli 2004 @
kan ik nu de XP-home upgrade cd kopen, en dan daar mee er een legale versie van maken?
Nee - je kan er geen legale versie mee maken - je hebt nnamelijk voor een upgrade een 'qualifying' product nodig (legaal), en dat heb je vermoede;iijk niet.

Dat betekent niet dat het niet gaat werken hoor - dat zal het heus wel doen, maar om nou geld uit te gaan geven voor een Home versie die vervolgens alsnog niet legaal is is denk ik zonde van je geld :)
Pagina: 1