Ik heb een JVC XV-N33 DVD-speler die via een SCART kabel direct is aangesloten op m'n Philips 17PT1666 televisie. Zodra ik een DVD in de dvd-speler stop gaat die automatisch spelen, maar er loopt dan geregeld van links naar rechts storing door het beeld heen. Zodra ik van zender verander en weer terug ga naar EXT1 (waar de dvd-speler op zit) is het volledige beeld nog veel slechter en loopt er "sneeuw" doorheen. Op dat moment moet ik de DVD opnieuw inladen om het beeld weer "helder" te krijgen, maar dan lopen die horizontaal bewegende balken weer door het beeld heen.
Waar zou dit nou aan kunnen liggen? De SCART-kabel lijkt mij het probleem niet. Misschien is één van de SCART aansluitingen gaar, op de DVD speler of op de TV?
Ik heb de DVD speler nog niet op een andere TV getest, of een andere DVD speler op mijn TV aangesloten. Of moet ik simpelweg nog iets instellen op mijn TV?
Waar zou dit nou aan kunnen liggen? De SCART-kabel lijkt mij het probleem niet. Misschien is één van de SCART aansluitingen gaar, op de DVD speler of op de TV?
Ik heb de DVD speler nog niet op een andere TV getest, of een andere DVD speler op mijn TV aangesloten. Of moet ik simpelweg nog iets instellen op mijn TV?
[ Voor 3% gewijzigd door Kwistnix op 23-07-2004 21:17 ]