Toon posts:

Laptop

Pagina: 1
Acties:
  • 172 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik weet niet juist waar ik dit moet zetten, move het maar als het in het verkeerde forum staat.

jah, ik ben dus van plan een laptop te kopen.
budget = 1500€
kga hem kopen op http://www.snogard.de omdat de prijzen er een pak goeiekoper zijn, dus kan ik wel een laptopke kopen die hier rond de 1700€ komt normaal gezien.
dus budget in belgie = 1700€ ^^.
ok, waar hij moet voor dienen:
- media
- photoshop/imageready
- dreamweaver/flash
- games (liefst eentje waarmee ik hl2 en mss doom3 nog op kan spelen (niet persé met alles op hoogste detail)

kan ik ergens zo'n laptopke te koop vinden aan die prijs?

mvg Donkey_Thong

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01:10
Probeer Vraag & Aanbod eens zou ik zeggen :)

Je bedoelt wat anders...

[ Voor 22% gewijzigd door Hahn op 23-07-2004 20:10 ]

The devil is in the details.

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Kijk eens in CSL Complete Systemen & Laptops zat over te vinden.

ARME AOW’er

Verwijderd

sja, om maar heel bot te zeggen: de willekeurige aldi-laptop kan wat jij wil, en is nog geen 1500 euro

Verwijderd

Topicstarter
k, hoe kan ik dit topic dan deleten?

• E-Vix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 27-01 13:10

E-Vix

Nu met sneeuw!

Je hebt zelf al besloten waar je hem wilt kopen, en je weet ook al wat je er voor uit wilt geven... Wat wil je dan van ons weten? Zo veel keus heb je namelijk niet, en als je zelf de specs naast elkaar gooit, dan zie je vanzelf wel welke machiene jou het beste waar voor je geld geeft.

Failed opening '/home/users/7942/signature.inc' for inclusion (include_path='.:') in /home/www/got/userstats.php on line 25

• Piggen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 04:38

Piggen

Lekker bakkie

Als het persé daar vandaan moet komen zou ik kiezen tussen:

-Yakumo Q8M Power64 XD
-Acer TravelMate 292LMI
-Acer Aspire 1501LMi

Misschien ook de Asus L5826DFWH, maar ik weet niet hoe snel een Mobile FX GP 5650 is

Die lijken me het krachtigst.

[ Voor 7% gewijzigd door Piggen op 23-07-2004 20:17 ]

Verwijderd

Topicstarter
E-Vix schreef op 23 juli 2004 @ 20:15:
Je hebt zelf al besloten waar je hem wilt kopen, en je weet ook al wat je er voor uit wilt geven... Wat wil je dan van ons weten? Zo veel keus heb je namelijk niet, en als je zelf de specs naast elkaar gooit, dan zie je vanzelf wel welke machiene jou het beste waar voor je geld geeft.
jah, ik weet waar ik hem wil kopen... omdat ze in die winkel gewoonweg alles hebben...
ik wil gewoon weten, welke laptops goed zijn, die nog voor een tijd mee kunnen, en heb nog een vraagje, ik ben nl. op zoek gegaan naar info over de centrino. En als dan ik op zoek ga op het web naar prijzen, kom ik laptops tegen (van centrino) die max 1.6ghz hebben :s. En bij die Acer Aspire 1501LMi zit een 64bit athlon in, en toch zijn de prijzen ongeveer hetzelfde, oftewel meer (van de centrino). Wat is er dan zo speciaal aan, het is toch zo'n niet al te grootte cpu, of heb ik dit verkeerd voor?
ik ken dus totaal niets van laptops :)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 23-07-2004 20:46 ]

• nrg
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 22:16

nrg

Lees dit 'ns ;)

Verwijderd

Iets wat je wel in gedachten moet nemen : in Duitsland kan je enkel laptops kopen met een Qwerty toetsenbord...
En aangezien jij ook een Belg bent, zul jij liever een Azerty hebben.
Ik ben zelf ook al naar Snogard geweest, en het is wel enorm ver rijden :-s
Dus je kan ook niet rekenen op pick-up&return garantie, want ze komen die niet halen vanuit Duitsland in België, als er iets aan scheelt moet je dus telkens terug naar snogard.
Verder moet je ook goed overwegen wat je wilt. Power of draagbaarheid. Want ik zie dat je neigt naar laptops met Athlon64 cpu's en zware videokaarten enzo, dan moet je rekening houden met het feit dat je met een log beest zit opgescheept van 3.5 - 4 - 5kg, waarvan de batterij het niet lang gaat uithouden, en ook nog eens veel hitte genereert.

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Zoals je al eerder in je topic in IT is gemeld, stellen we het prijs dat je eerst de netiquette nog eens goed doorneemt voor het posten van een topic. Zo hebben wij verschillende richtlijnen op het forum, om de boel netjes te houden. Veel van deze richtlijnen staan omschreven in deze netiquette.

Boven het forum staan topics met groene mapjes. Het is de bedoeling om deze topics eerst door te nemen, zodat je goed op de hoogte bent van alle regels e.d. Zo is er ook een CSL policy en een CSL FAQ. In het laatste artikel staat veel over het zoeken van een notebook. Ik raad je aan dit eens goed door te nemen, daar staan genoeg tips in voor dit soort gevallen. :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.