[XP] 2x Event Log Error, Dcom + Userenv

Pagina: 1
Acties:

• Executor16
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik heb dus elke keer als ik opstart in eventviewer 2 errors

Over Userenv heb ik me rot gezocht, en kwam ik elke keer uit bij het volgende:
Hi, I strongly dissagree about pirat version, I run a legal version and got the same problem as you. To solve your problem do the following: To correct this error: Go to Start/Run/CMD and type in: net stop winmgmt. Then delete the %windir&\system32\wbem\repository directory. Once done go back to Start/Run/CMD and type in: net start winmgmt mail me if you have any questions Thanx John
Dit wil echter niet helpen

Over DCOM kom ik elke keer uit bij: PRB: Access Denied When You Try to Start DCOM Server

ook wil dit echter niet helpen :(

[ Voor 11% gewijzigd door Executor16 op 20-12-2013 01:33 ]

• Executor16
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
eEven een schop! Ik heb gpupdate geprobeerd, maar windows xp zegt dat ie gpupdate niet kan vinden :/

[ Voor 4% gewijzigd door Executor16 op 20-12-2013 01:34 ]

• Jikra
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 24-12-2025
Tenzij je op een netwerk zit waarvan de administrator John heet, hij een tool heeft uitgevonden waardoor hij zeker weet dat jij in dat netwerk een illigale versie hebt geinstalleerd en jou dat op op deze manier laat weten...

zou ik denken dat je een of andere worm of virus hebt opgelopen.
In plaats van op dcom te zoeken zou ik eerst maar kijken naar winmgmt. Uiteindelijk vraagt "John" je om dat progje te runnen en heb je dat ook gedaan, toch? :Z

Jikra

• Jikra
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 24-12-2025
Deze gaat naat eventid > uitleg voor je userenv

http://www.eventid.net/di...81&source=Userenv&phase=1

Jikra

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

De 1e melding gaat eigenlijk over een account die niet meer bestaat - je zou eens dcomcnfg op moeten starten en dan bij de DCOM componenten controleren ofdat er toevallig een component is wat onder een user draait die niet meer bestaat :)