Toon posts:

Syberia (1) manual...?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
'k Heb gisteren Syberia voor 9,99 euro gekocht bij Free Records Shop. Er zat geen manual bij. Maar er stond er ook geen op de cd zelf (pdf). Nu wijst het zich allemaal redelijk vanzelf maar toch ben ik bang dat ik dingen over het hoofd zie of zo... Zo kwam ik er net na een paar uur spelen pas achter dat dubbelklikken de hoofdpersoon sneller laat lopen... en da's HEEL handig...! ;)

Online kan ik nergens wat vinden... Weet iemand of er ergens een pdf manual is van Syberia? Zat er bij het origineel (de eerste uitgave bedoel ik dan) wel een manual...? Op zich niet vreemd dat hij bij een goedkope heruitgave niet fysiek in het doosje zit, maar ik had toch wel een pdf of zo verwacht...

Verwijderd

Bij de oorspronkelijke uitgave zat een 28 pagina boekje (full retail versie) met verhaal en game-interface uitleg. Bij andere edities zat een 12 pagina jewelcase boekje en bij de review edities zat géén boekje.

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 23-07-2004 19:37 ]

Verwijderd

Topicstarter
Aha, okay.. Maar mis ik niet iets nu ik die dus niet heb...?

• Brent
  • Registratie: September 2001
  • Nu online
BIj de budget versies of heruitgaves zit meestal niks. Dikke pech dus. Meestal zit 'ie er dan wel als pdf op jah, ik denk dat het enige is wat he kunt doen is proberen te ruilen oid. of het spel maar gewoon te spelen :)

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos