Beste medetweakers,
Ik heb een laptop van toshiba S1620 cds, maar deze geeft geen beeld. Ik heb de bekende fn + f1,f2,f5 etc toetsen gebruikt maar dit leverde geen beeld op. Je hoort alles spinnen(hdd, koelertje), hdd ratelt op het begin, diskette drive klinkt ook. Dus alsof hij normaal boot, maar integendeel..
Ook heb ik een externe monitor aangesloten, maar dit mocht niet baten.
gister had mijn pa de andere laptop adapter aangesloten op deze laptop en toen deed hij het gewoon wel. Nadat hij normaal was afgesloten kreeg ik hem nooit meer aan.
Originele adapter is 19V, 2.4A, maar andere laptop adapter 19V, 3.16A.
Hij heeft het met de andere laptop adapter gewoon gedaan, maar nu wil hij niet eens meer aan met originele én andere adapter... Wat zou er aan de hand kunnen zijn? Dit moet opgelost worden aangezien er klantengevens etc van mijn vader opstaan.
Dit piepje hoor ik in het begin.
http://home.planet.nl/~kat00112/BEGIN.mp3
Ik heb ook soortgelijke topics gevonden, maar die brachten geen antwoord.
Ik ben ten einde raad, HELP!!!
Laptop gegevens:
amd k6 475mhz
160 ram
4 giga
Ik heb een laptop van toshiba S1620 cds, maar deze geeft geen beeld. Ik heb de bekende fn + f1,f2,f5 etc toetsen gebruikt maar dit leverde geen beeld op. Je hoort alles spinnen(hdd, koelertje), hdd ratelt op het begin, diskette drive klinkt ook. Dus alsof hij normaal boot, maar integendeel..
Ook heb ik een externe monitor aangesloten, maar dit mocht niet baten.
gister had mijn pa de andere laptop adapter aangesloten op deze laptop en toen deed hij het gewoon wel. Nadat hij normaal was afgesloten kreeg ik hem nooit meer aan.
Originele adapter is 19V, 2.4A, maar andere laptop adapter 19V, 3.16A.
Hij heeft het met de andere laptop adapter gewoon gedaan, maar nu wil hij niet eens meer aan met originele én andere adapter... Wat zou er aan de hand kunnen zijn? Dit moet opgelost worden aangezien er klantengevens etc van mijn vader opstaan.
Dit piepje hoor ik in het begin.
http://home.planet.nl/~kat00112/BEGIN.mp3
Ik heb ook soortgelijke topics gevonden, maar die brachten geen antwoord.
Ik ben ten einde raad, HELP!!!
Laptop gegevens:
amd k6 475mhz
160 ram
4 giga
[ Voor 4% gewijzigd door jozy op 23-07-2004 19:57 ]