Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Verwijderd
Die blijft, alleen mijn naam zal zwart worden en mijn titel valt wegWom schreef op 23 juli 2004 @ 18:40:
Ik ga zijn Ome Willem icoon missen, die moet wel blijven vind ik
Verwijderd
dr gaan zo opeens wel errug veel mensen weg/wisselen van plekje in de crew
zie ook: Rafe Stopt
en weer on-topic. Ik ben met mr. Liu en twit eens. Ook nooit nodig gehad. Maar het moet nu wel weer eens lekker zijn om onder de gewone mensen te zijn
[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 23-07-2004 18:51 ]
[ Voor 3% gewijzigd door twit op 23-07-2004 18:46 ]
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long
GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT
Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*
je bent gewoon een heel bekent gezicht hier
[ Voor 22% gewijzigd door mystic op 23-07-2004 19:05 ]
One day I will solve my problems with maturity. Today however, it will be Margaritas
Ja er is knallende ruzie binnen de crew dus dan krijg je vanzelf dat mensen weggaan.....Verwijderd schreef op 23 juli 2004 @ 18:42:
offtopic:
dr gaan zo opeens wel errug veel mensen weg/wisselen van plekje in de crew
(lees, er is altijd een relatief hoog verloop geweest, al jaren, ook weinig mis mee
TgF, harstikke bedankt voor al het verzette werk en ik hoop dat je gewoon in het zwart blijft hangen
A job well done.
The devil is in the details.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
[ Voor 4% gewijzigd door FreakR op 23-07-2004 19:20 ]
In space no-one can hear you scream | http://www.google.com
De islam kan uw vrijheid schaden
[ Voor 73% gewijzigd door Spider.007 op 23-07-2004 19:33 ]
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
Heel erg bedankt voor alles... je werk en effort zal gemist worden. Veel plezier als user, het zal een stuk rustiger worden voor je
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Bemiddelaar TgF:

Ik hoop dat we nu weer eens vaker kontakt hebben, want dat is er sinds je bemiddeltijd wel bij ingeschoten
* botoo denkt weemoedig aan een zekere darkroom waar rugridder TgF de baas probeerde te spelen maar waar GameOver, Apenstaartje, Jotti of ondergetekende steevast een stokje voor wisten te steken
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
[ Voor 14% gewijzigd door MikeN op 23-07-2004 20:13 ]
Audioscrobbler profile
Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach,
want wie vrolijk kijkt in de morgen, die lacht de hele dag,
jaaa, die lacht de hele dag!
en succes met je social life
Maar toch een bedankje van mijn kant.
Heeft van alles wat: 8088 - 286 - 386 - 486 - 5x86C - P54CS - P55C - P6:Pro/II/III/Xeon - K7 - NetBurst :') - Core 2 - K8 - Core i$ - Zen$
Verwijderd
Veel succes in het zwart
Raku
maken gehad
Lijkt me niet altijd dankbaar werk dat bemiddelen, dat je het toch zo lang
hebt volgehouden
Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 23:09
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Gelukkig nooit met je te maken gehad
[ Voor 51% gewijzigd door tweakduke op 23-07-2004 22:43 ]
Eigenlijk is daar maar één reden voor: de accu is leeg
Lader nodig? ?

Maar zonder gein, jammer dat je er mee stopt. Veel plezier met je zwarte nick enzo
Do not throw Rubbish at the platform | Front Pro eigen foto's in een topic
Verwijderd
I'd rather be diving | The best thing about alcohol hand gel in hospitals isn't the hygiene, but that everyone walks around like they're hatching a dastardly plan. | "Cheese is just milk’s attempt at being immortal."
TgF (Jos) wij hebben de nodige gesprekken gehad
*logt uit*
Doet iets met Cloud (MS/IBM)

Moet dat dan direct weg? Er zullen nog wel wat laatste dingen zijn die afgehandeld/overgedragen worden.DeRCT13 schreef op 24 juli 2004 @ 12:45:
Is het niemand opgevallen dat zn naam nog steeds groen is? En hij nog een titel heeft.
[ Voor 79% gewijzigd door zeef op 24-07-2004 12:53 ]
Verwijderd
Dat waren nog eens tijdenbotoo schreef op 23 juli 2004 @ 19:59:
En daar verdwijnt symbool 'ome Willem' die ik altijd heb gezien als in een klas vol usertjes die netjes hun vinger opsteken om te vragen of ze mogen plassen . . .
Bemiddelaar TgF:
Ik hoop dat we nu weer eens vaker kontakt hebben, want dat is er sinds je bemiddeltijd wel bij ingeschoten.
* botoo denkt weemoedig aan een zekere darkroom waar rugridder TgF de baas probeerde te spelen maar waar GameOver, Apenstaartje, Jotti of ondergetekende steevast een stokje voor wisten te steken![]()
Verwijderd
Vaak is dat ook dat ik de bedankjes binnen de crew kan lezen en de laatste vragen kan beantwoordenDeRCT13 schreef op 24 juli 2004 @ 12:45:
Is het niemand opgevallen dat zn naam nog steeds groen is? En hij nog een titel heeft.
Waarom leg ik het eigenlijk nog uit

Bedankt en veel plezier bij de neeechers (just kidding mensen, rustig maar
Leren door te strijden? Dat doe je op CTFSpel.nl. Vraag een gratis proefpakket aan t.w.v. EUR 50 (excl. BTW)
Citroën C1 1.0 12v '08 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.
succes met het 'andere kleurtje'
het is een late reactie, maar ik heb al een weekend geen internet

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
Het is voor mij als geen ander inzichtelijk wat hij precies inhoud, (
* GaMeOvEr geeft TgF een zwikkie schouderklopjes.
Aannames zijn fataal.
Ciao meester!Ik denk dat we nu wel uitgespeeld zijn
/me * TgF doet de deksel van de zandbak er weer op en roept "kom kindertjes, handjes wassen en dan gaan we weer verder met de knutselhoek en kinderboerderij"
ARME AOW’er
Verwijderd
Goh, dat was ook al zo'n TgF uitspraak van een hele tijd terug
hehe
en dat is misschien soms wel het lastige van de klus, dat het werk gedaan wordt buiten het zicht van de meeste mensen, en zonder dat er al teveel openheid aan kan gegeven worden.
Daarom is het misschien ook nog goed iets te melden van juist iemand die het plezier had veel met TgF te mogen samen te werken...
TgF, het was een groot genoegen je als 'hoofd' BT te hebben, absoluut bedankt voor je wijze van werken en leidinggeven, iets wat ik altijd als uitermate prettig ervaren heb: een wijze van leidinggeven die geent was op het geven van vertrouwen en ondersteunen van mensen, maar ook kritisch zijn en mensen bijsturen waar dat mogelijk wenselijk was..
Ik heb absoluut respect voor je beslissing, misschien kan het ook zin hebben om soms weer wat vernieuwing door te voeren, doorstroom te creeeren, maar ik hoop ook dat bepaalde 'TgF'-achtige zaken niet verloren gaan..
* RM-rf neuriet zachtjes: Deze vuist op deze vuist ...
Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen
Thx voor je inzet
"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR
Verwijderd
Dank je wel, doet me goed dat te mogen lezen en ik meen het als ik zeg dat ik het graag gedaan heb. Natuurlijk zijn er genoeg momenten geweest dat ik bij mijzelf dacht "waar doe ik het voor", maar als je dan ziet dat je klanten tevreden de balie verlaten (op wat uitzonderingen na), dan heb je toch voldoening.RM-rf schreef op 28 juli 2004 @ 17:54:
Er zijn erg veel gebruikers die bijna trots melden nooit met TgF van doen te hebben gehad (met enkele uitzonderingen)
en dat is misschien soms wel het lastige van de klus, dat het werk gedaan wordt buiten het zicht van de meeste mensen, en zonder dat er al teveel openheid aan kan gegeven worden.
Daarom is het misschien ook nog goed iets te melden van juist iemand die het plezier had veel met TgF te mogen samen te werken...
TgF, het was een groot genoegen je als 'hoofd' BT te hebben, absoluut bedankt voor je wijze van werken en leidinggeven, iets wat ik altijd als uitermate prettig ervaren heb: een wijze van leidinggeven die geent was op het geven van vertrouwen en ondersteunen van mensen, maar ook kritisch zijn en mensen bijsturen waar dat mogelijk wenselijk was..
Ik heb absoluut respect voor je beslissing, misschien kan het ook zin hebben om soms weer wat vernieuwing door te voeren, doorstroom te creeeren, maar ik hoop ook dat bepaalde 'TgF'-achtige zaken niet verloren gaan..
* RM-rf neuriet zachtjes: Deze vuist op deze vuist ...
Ik hoop dat hetgeen wij (ik praat over mijzelf en mijn voorgangers: GaMeOvEr, Negotiator (thans Roelant) en het bemiddelteam: Rm-rf, Jaymz en Renegade) neergezet hebben niet verloren gaat, ik denk dat de bemiddelende functie een hele positieve bijdrage is voor hen forum, ik weet ook dat niet iedereen die mening deelt.
Maar goed, anderen nemen mijn stokje over en misschien gok ik nog een keer op een OW of ban om te kijken hoe het met de bemiddelaar of BT gaat
Overigens: de rest van jullie natuurlijk ook bedankt voor de bedankjes, dat spreekt vanzelf
/me neuriet zachtjes ...en zo gaan wij naar boven
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 28-07-2004 21:41 ]
Just say the word....Verwijderd schreef op 28 juli 2004 @ 21:39:
[...]
Maar goed, anderen nemen mijn stokje over en misschien gok ik nog een keer op een OW of ban om te kijken hoe het met de bemiddelaar of BT gaat