Toon posts:

[vb] Listview crashed

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

Ik heb het probleem dat mn listview crashed bij het verschuiven van de headers zoals besproken in dit topic http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/20622578

Hier word gesproken over een manifest toevoegen in de app dir.
Ik heb vs geheel gedeinstalleerd en opnieuw geinstalleerd met sp5 maar mn app blijft crashen.

Weet iemand hier een oplossing voor ?

• DPLuS
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

DPLuS

SP6 installeren?

Verwijderd

Topicstarter
Als je goed gelezen had in dat topic dan had je gelezen dat het juist door sp6 komt

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Verwijderd schreef op 23 juli 2004 @ 18:26:
Hey,

Ik heb het probleem dat mn listview crashed bij het verschuiven van de headers zoals besproken in dit topic http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/20622578

Hier word gesproken over een manifest toevoegen in de app dir.
Ik heb vs geheel gedeinstalleerd en opnieuw geinstalleerd met sp5 maar mn app blijft crashen.

Weet iemand hier een oplossing voor ?
Je kunt Microsoft hierover mailen, dan hebben ze een gefixete dll en ocx voor je (ik heb 'm netjes gekregen, maar ga 'm je niet geven i.v.m. copyrights e.d. en het beleid van GoT).

Je kunt contact op nemen met Alan Weng (yweng [at] microsoft.com) van het Microsoft Developer Support Web Response Team en je probleem uitleggen, je krijgt dan zonder al te veel morren een nieuwe ("non-final") mscomctl.ocx en MSVBVM60.DLL en een EULA.

Zie overigens ook [rml][ VStudio6] Service Pack 6 komt eraan (eindelijk)[/rml]

[ Voor 8% gewijzigd door RobIII op 25-07-2004 17:38 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Verwijderd

Topicstarter
Heb contact opgenomen en de bestandjes gekregen.
en guess what ? het werkt !!
Thanx voor de tip RobIII