Toon posts:

6800 GT en Aerogate II vraagje voor de testers;)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

had gister een topic geplaatst die nu dicht is, en ja ze hadden gelijk het was een massavraagje dat door zelf lezen ook beantwoord kon worden, echter ik heb nu een ander vraagje dat wel specifiek is en door lezen niet beantwoord kan worden.

Ik zou willen verzoeken aan iedereen die een soort van temperatuursensors in hun kast hebben en die een GT hebben, of die zouden willen kijken wat de temperaturen zijn op de GT@standaard clock. Dit zijn dus de temps aan de achterkant van de PCB, en de temps zo dicht mogelijk bij core(dus voorkant pcb erges bij de sink een meting nemen.

Ikzelf heb een Aerogate II en de temps die ik meet op mijn Asus radeon 9800 pro 256Mb backplate terwijl ik het aan het spelen ben zijn temps tot 55-60°C. Omdat GT kaartjes met DDR3 geheugen zijn uitgerust is het niet nodig om geheugen op de achterkant van de PCB te prikken, dus in principe zou dit wat koeler op de achterkant moeten zijn.

Echter omdat ik nog geen kaartje bezit en het wel zeer graag zou willen weten, verzoek ik daarom users met de mogelijkheid om dit te doen hun resultaten hier te posten.

mijn dank bij voorbaat

Verwijderd

Topicstarter
Alsook, heb zo effe ligge rondkijken en volgens mij is de XFX wel een goeie optie, maar de vraag is nu waar koop ik die XFX, er is geen enkele winkel die die op voorraad heeft.

Weet er hier iemand een linkje voor mij naar een respectabele winkel die de,

XFX GeForce 6800 GT 256MB, PVT40AUA

op stock hebben en onder rembours versturen,

thnx

• Mr. Detonator
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10-08 12:37

Verwijderd

Topicstarter
thnx Mr. Ontploffingsmechanisme;)

• D3ton4tor72
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-04 11:57

D3ton4tor72

HardwareFetisjist

*offtopic* lekker originele nick, Mr.Detonator :(

i'm the one and only D3ton4tor }) ;)

Hier staat ook van alles:

pricewatch: XFX GeForce 6800 GT 256MB, PVT40AUA

al gecheckt, of gebeld?

[ Voor 32% gewijzigd door D3ton4tor72 op 23-07-2004 21:07 ]

Verwijderd

Topicstarter
Maakt niet meer uit, hij is al besteld een XFX 6800 GT, hier in belgie komt ie rond 500€ dus maar beter in Nederland bestellen dan;)
Pagina: 1