Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• GWD
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 23-07-2024
Ik heb vandaag na veel zeiken bij @home dus toch eindelijk mijn motorola modem gehad, ik dacht eindelijk kan ik dus ook lekker 64kb/s upload halen (download was al 500+) alleen nu sluit ik dus het modem aan wacht 2 uur nog steeds niks.

Dus ik denk naja dan maar even de wandcontactdoos vervangen, ook gedaan ,weer 1.5 uur gewacht, wederom helemaal niks.

Ik denk laat ik dan het signaal even controleren dus ik sluit mijn Com21 modem weer aan. Nu heb ik dus binnen 30 seconden mijn internet weer terug. daar ligt het dus niet aan.

Wat zou dit probleem nog meer kunnen zijn?

Never really found a place that I call home...

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Misschien is het macadres van het modem nog niet geregistreert, waardoor hij niet online komt, ik zal als ik jouw was gewoon eventjes bellen met @home :)

• xos
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 25-11 17:08

xos

Ik heb hetzelfde gehad, je moet even bellen naar de helpdesk. Die vragen je om een nummer wat op je modem staat. Dan moet je even de stroom van je modem afhalen en een tijdje wachten waarna je de modem aan kan sluiten.

• r0b
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-11 16:50

r0b

Heb je @Home al gebeld?
Je moet ze namelijk bellen om je PC-naam/namen en modem om te laten zetten in het systeem. :)

S/N (staat op de drie stickers), en je cc- of cp-naam is wat je nodig hebt. :)

[ Voor 26% gewijzigd door r0b op 23-07-2004 18:10 ]

• GWD
Vorkie schreef op 23 juli 2004 @ 18:09:
Misschien is het macadres van het modem nog niet geregistreert, waardoor hij niet online komt, ik zal als ik jouw was gewoon eventjes bellen met @home :)
Zou dat het kunnen zijn ... zal eens even bellen moment dan :)

Verwijderd

bel @home ( medewerker @home ik. ) a

hou 1 van die stickers erbij en geef het HFC mac id door dat met 00:0F begint

hou ook het s/n nummer erbij ( begint met 122455 )

• GWD
Verwijderd schreef op 23 juli 2004 @ 18:13:
bel @home ( medewerker @home ik. ) a

hou 1 van die stickers erbij en geef het HFC mac id door dat met 00:0F begint

hou ook het s/n nummer erbij ( begint met 122455 )
Hmm vanaf dinsdag kan ik hem gebruiken ... mja tot dinsdag wachten dan maar

toch bedankt allemaal

hij kan dicht

Verwijderd

Mij hebben ze meteen geholpen wel drie keer kunnen bellen ofzo.
Nou in het begin deed ie dus niks.
Dus helpdesk bellen ja moeten we even omzetten over een half uurtje werkt het weer. Nou dus half uur gewacht nog niks. Dus allerlei instellingen gecheckt maar geen internet dus maar weer bellen met die dure helpdesk.
Dus gaat die dombo natuurlijk weer dezelfde dingen doen die ik zelf ook allang had gedaan. Na lang geluld te hebben komt ie er niet uit. Moest ik de 1 e lijn bellen met refr nr. Dus ik bellen heb die man uitlegd wat de situatie was en zegt ie meteen ja uw instellingen bij ons kloppen nog niet helemaal was niet goed aangeast. Probeer het over 5 min nog maar eens.
Ja en 5 min later deed ie het wel.
Van die telefoonkosten had ik bijna een maand abbonoment van @home kunnen betalen.

• r0b

r0b

Verwijderd schreef op 23 juli 2004 @ 18:28:
Van die telefoonkosten had ik bijna een maand abbonoment van @home kunnen betalen.
Overdrijven is ook een vak. 8)7

Het punt is gewoon dat je omgezet moet worden in het systeem, en dat je (drie eventueel) pc namen ook omgezet worden, zodat je met die pc-namen een IP krijgt van de DHCP server op het Motorola netwerk ipv Com21.

Dat de ene medewerker gewoon dom is doet daar niets aan af. :)
(Ja, het zijn collega's van me. :+ )

Verwijderd

Moet je daar nu heen bellen, of zouden ze dit normaal uit zich zelf moeten doen? Ik kan vanaf morgen immers mijn modum vervangen.

Verwijderd

Anyone?

[ Voor 80% gewijzigd door Verwijderd op 26-07-2004 12:35 ]

• num-lock
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-11-2023
ik heb nog nooit bericht gehad over een nieuwe modem (heb nog steeds een com21) ..
strax vergeeten ze mij ;(

• mouse1277
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-11 09:29
als ik de brief goed lees, kan ik hem morgen vanaf 08.00uur aansluiten en dan doet ie het automatisch.
zal wel een batch proces zijn.
normaal zou je niet hoeven bellen, maar sommige mensen lezen de brief niet goed en hangen hem er meteen aan.

bekend probleem; net zo iets als geen gebruiksaanwijzingen lezen ;) ;) ;) .

Xiaomi Mix Flip || CMF Watch Pro 2 || BMW iX3 High Executive

Verwijderd

num-lock schreef op 26 juli 2004 @ 12:49:
ik heb nog nooit bericht gehad over een nieuwe modem (heb nog steeds een com21) ..
strax vergeeten ze mij ;(
Je moet gewoon even vriendelijk emailen, en dan zullen ze je vragen 5 speedtest op te sturen. Doe dit gewoon, en even later licht er een bouwpakket voor je deur. Met daar een Motorola in verstopt (lees: ja je krijgt er ook nog legoblokjes bij :+ ). :P

• num-lock
ok.. dank voor de tip! ik heb btw. ook nooit een brief gehad (of een email) .. waarom die 5speedtests dan? :?

• r0b

r0b

mouse1277 schreef op 26 juli 2004 @ 13:10:
als ik de brief goed lees, kan ik hem morgen vanaf 08.00uur aansluiten en dan doet ie het automatisch.
zal wel een batch proces zijn.
normaal zou je niet hoeven bellen, maar sommige mensen lezen de brief niet goed en hangen hem er meteen aan.

bekend probleem; net zo iets als geen gebruiksaanwijzingen lezen ;) ;) ;) .
Dan moet je maar net het geluk hebben dat je er een brief bij krijgt.
De enige brief die ik kreeg (heb een Motorola SB 5100e gekregen) zat bij de retourdoos, en dat was een "opzeggingsbrief" ("Helaas heeft u aangegeven uw @Home abonnement te willen opzeggen .. " etc.)

En ach, als je belt werkt het direct. Dat is altijd sneller dan 08:00u de volgende ochtend. ;)

• mouse1277
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-11 09:29
gisterochtend er aan gehangen na de klok van 8 uur.
hij stond minuutje of 5 te knipperen en toen ging de hele kerstboom aan!
verbinding en idd met 500kb/s down en 55kb/s up.
toppie :) .

Xiaomi Mix Flip || CMF Watch Pro 2 || BMW iX3 High Executive

Verwijderd

Same here, super service, modem afgeleverd, gisteravond aangesloten (COM21 werkte overigens nog steeds) en binnen vijf minuten alle lampjes branden zoals 't hoort. Moest wel ff beide systemen herstarten, ipconfig /renew lusttie 'ie niet...

Maar daarna netjes volgas over i-net wezen razen...

Lekker hoor.

• num-lock
ik kreeg een mailtje terug van @home over het motorola modem, volgens de support desk gaat het om een experiment en moet ik het nu verloopig doen met mijn com21 :? 8)7 |:( ;(

• Tito129
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07:29
num-lock schreef op 03 augustus 2004 @ 09:37:
ik kreeg een mailtje terug van @home over het motorola modem, volgens de support desk gaat het om een experiment en moet ik het nu verloopig doen met mijn com21 :? 8)7 |:( ;(
Ik kreeg vorige week dinsdag ook een nieuwe motorola modem, Stond idd in de brief pa om dinsdag 8uur aansluiten, maar eigenwijs dat ik was direct proberen. maar hij deed het niet.
Vanochtend maar even op nieuw geprobeerd. stekkers verwisselen en jahoor alle lampjes gingen aan.
Ik direct een speedtest gedraait en krijg eindelijk waar voor me geld, van 17kb up naar 50kb, daar doe ik het voor.
Test of niet het werkt.

• num-lock
email van atHome
Geachte heer, mevrouw,

Hartelijk dank voor uw e-mail.

@Home vervangt op het moment op proef basis een aantal van de Com21 modems
door Motorola modems. Wanneer deze proef succesvol is, zullen er meer Com21
modems vervangen worden.
8)7 :?
Pagina: 1