Wegens technische problemen bevat de frontpage momenteel ...

Pagina: 1
Acties:

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Topicstarter
Eens in de zoveel tijd (zeg eens per twee maanden) heb ik het rare probleem dat de automatisch ge-reloade FrontPage mij de (ongeveer) volgende melding geeft
Wegens technische problemen bevat de frontpage momenteel geen content
. Nu kan ik niemand vinden die ditzelfde probleem al eens heeft geconstateerd; daarom van mij de vraag of dit een bekend probleem is. Nog even te informatie; ik zie alleen de header van de pagina ergens halverwege de pagina staan; en in de sourcecode staat bovengenoemde melding :)

offtopic:
Of moet ik hiervoor een account op devtrack aanmaken?

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• Steve
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22-02 04:46

Steve

Krokodil \o/

Ik denk dat het inderdaad het beste is om dit even op Devtrack te melden :). Ik heb 't zelf nog nooit meegemaakt, iedereen die je gevraagd hebt ook niet en ik vind er niets over in FA of in FP-gerelateerde crewfora.

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Ik had dit daarnet ook terwijl ik bezig was in de DSP. Toen kreeg ik echter de melding dat MySQL niet beschikbaar was. Ik gok er dus op dat er de MySQL-server hikte en dat levert dus een FP zonder content op :) .