Toon posts:

tooltje voor policy

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo daar..
misschien een rare vraag maar een aantal maaanden geleden
heb ik hier op GoT een tooltje kunnen downloaden die je kan installeren op een client en dan kan inloggen op de server om de policy's te kunnen editten,
bij dit programmatje staat alles veel meer geordent en is makkelijk te bedienen
maar ik weet niet meer hoe het heet en kan het hier ook niet meer vinden ik heb me echt suf gezocht (hier en op Google) weten jullie misschien welk progie ik bedoel??

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

gpmc

Verwijderd

Topicstarter
het is dacht ik niet van M$ Microsoft zelf

[ Voor 28% gewijzigd door Koffie op 23-07-2004 18:37 . Reden: Flame removed ]

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 28-08 08:47

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Move PNS > SA

Braaikamer - Smoke&BBQ

Verwijderd

Topicstarter
niemand enig idee?

Verwijderd

Fazam ?!

• Mike Jarod
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op 23 juli 2004 @ 18:35:
het is dacht ik niet van M$ Microsoft zelf
Heb je er tenminste al naar gekeken dan :?

Verwijderd

Topicstarter
dat gpmc...jawel daar heb ik inderdaad naar gekeken en het is niet wat ik hier had gedownload, fazam de console ziet er ongeveer zo uit maar ik kan niet connecten naar mijn domein :(

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Wat is je vraag nu/ Wil je precies het programmaatje wat je ooit al eens hebt gezien? Wat is er dan mis met gpmc, en wat gaat er verkeerd met fazam? Niet connecten lijkt me een configuratie-issue; wat is de situatie dan precies?

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
het zou inderdaad wel fijn zijn als het, hetzelfde programma is al sik hier heb gezien,
GPMC is meer voor 2003 en ik draai hier 2000,

FAZAM krijg ik de melding: "unable to retrieve domain information, please check if you logged on to the domain." en dat ben ik (ik ben ingelogd als admin)......

(fazam probleem opgelost (een reboot van de server)

En fazam dat werkt ook met mmc en dat ene progie niet, die zette het op een eigen volgorde (de beleids keuze's)

dat programmatje wat ik hier heb gezien dat kan trouwens ook inloggen op een domein terwijl de computer dat niet is, dat kan fazam ook niet.....

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 25-07-2004 23:20 ]

Verwijderd

Topicstarter
schopjew
Pagina: 1