ik heb gisteren een neovo E17A gekocht maar tot mijn spijt krijg ik de boodschap "no signal" op mijn Asus Geforce 4 ti4200 videokaart. In dualhead wordt de tft wel herkend maar toch krijg ik er geen beeld op; ook na het uittrekken van mijn oude CRT (die perfect beeld geeft) en dan wisselen naar de tft krijg ik geen beeld. De resolutie stond ingesteld op 1280x1024 op 60hz. En alle connecties zijn perfect gemaakt. Ik heb geprobeerd op andere videokaarten: een oude s3 virge en ati rage 128 en 2 laptops. Hierop doet de monitor het echter wel. Ik was dus genoodzaakt om mijn videokaart te vervangen door een oud exemplaar dat hier nog rondreisde. Ook heb ik geprobeerd op een andere Geforce 4 ti 4200 van het merk MSI (van kameraad); met exact het zelfde resultaat, namelijk geen beeld en "no signal". Is dit een fout in het tft scherm, of is het scherm niet compatibel met deze reeks van videokaarten?
De tft is analoog aangesloten (geen dvi). en dit met een apart gekochte kabel; bleek geen kabel in doos te zitten. (hiervoor korting gekregen, maar denk dat dit weinig uitmaakt)
Ik zou een nieuwe videokaart kunnen kopen; maar op dit moment ben ik dus totaal niet zeker als deze wel zou werken op mijn nieuwe neovo E17.
Iemand een idee waar het aan ligt?
De tft is analoog aangesloten (geen dvi). en dit met een apart gekochte kabel; bleek geen kabel in doos te zitten. (hiervoor korting gekregen, maar denk dat dit weinig uitmaakt)
Ik zou een nieuwe videokaart kunnen kopen; maar op dit moment ben ik dus totaal niet zeker als deze wel zou werken op mijn nieuwe neovo E17.
Iemand een idee waar het aan ligt?
[ Voor 2% gewijzigd door Verwijderd op 23-07-2004 17:34 . Reden: typos ]