Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Maarten
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Hoi :)

Hoppende dat iemand mij kan helpen :)
Ik heb een Ericsson R600 Telefoon, deze is gisteravond tijdens het zwemmen nat geworden. ik werd gebeld en zet me natte oor en natte hand op het toestel. Nog netjes 4 min gebeld, maar 's avonds werkt ie niet meer.

Ik had dit al eens eerder gehad dus ik denk ik gooi weer de fühn erop.
ook dit zonder suc6.

Nu werkt de telefoon tot op deze hoogte:
- als ik de aan uit knop indruk gaat de telefoon aan totdat ik die knop weer loslaat
dan is ie direct weer uit. ik kan dus ook geen PIN etc. intoetsen.

weet iemand wat er hier aan de hand is of is er een simpele oplossing?
alvast bedankt

• dandeman58
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 26-11 13:21
wat je had moeten doen:

* de telefoon niet nat aanzetten ivm kortsluiting. :)
* de telefoon open schroeven.
* zsm de tel van binnen drogen bv met een koude fohn.
* en de de prints in spuiten met contact spay tegen oxideren v/d prints.
* en weer inelkaar schroeven en lekker verder bellen

Heb dit een keer meegemaakt na een avondje goed stappen terugfietsen door de polder. en over een bruggetje weer t dorp in.....maar t bruggetje was toch 10 meter verder :*) . zo de dijk afgefietst een prutsloot in mijn sony cmd z5 onder de blubber en water. en niets aant handje na bovenstaande stappen.

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03:24
Batterijen kunnen vaak niet goed tegen water dacht ik die zijn gelijk stuk dan. Nu moet je het hele toestel uit elkaar gaan halen, en ieder onderdeel met anti-vocht of water spuitbusje inspuiten zodat er geen water meer bij kan.

• D-Jay
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

D-Jay

LMFD!

AMD_er schreef op 23 juli 2004 @ 17:29:
weet iemand wat er hier aan de hand is of is er een simpele oplossing?
Ga maar vast sparen voor een nieuwe. De printplaat vervangen kost meer dan het kopen van een gloednieuwe telefoon, tenminste als die dus nat geworden is. Maar daar zou ik wel vanuit gaan.