Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Heb al een tijdje een Samsung E600 en nu zou ik eens willen weten of je een gedownloade java game met extensie .jab, naar de E600 krijgt via m'n infrarood poort.

Ik heb EasyGPRS al draaiien, maar daar wil'et niet mee. Met de standaard functionaliteit van WinXP (dubbelklik op IrDa iccontje in systray) wil'et ook niet. Krijg daar de melding:
De opdracht is mislukt...kan geen verbinding maken omdat de doelcomputer de verbinding actief heeft geweigerd.

Verwijderd

Dit is niet mogelijk. Java games kun je er alleen opkrijgen door te wappen.

Verwijderd

Topicstarter
Das nou jammer, wappen moet ik betalen, via download en ir is't gratis...

Moet je dus eerst een game downwappen voor veel geld, en dan maar hopen dat'ie een beetje leuk is. :'( :'(

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 juli 2004 @ 10:20:
Das nou jammer, wappen moet ik betalen, via download en ir is't gratis...

Moet je dus eerst een game downwappen voor veel geld, en dan maar hopen dat'ie een beetje leuk is. :'( :'(
Hehe, OF je gaat naar die site van samsung, http://nl.samsungmobile.com, meld je daar aan (kan ook alleen als je eigenaar bent van een Samsung telefoon), je logt in (krijgt wat punten cadeau) je verdiend er wat meer en je kan daar via hun site een aantal nieuwe en oudere java games vinden voor op je mobiel, met screenshots, beschrijving en zo en voor sommigen moet je betalen (€3,-) maar voor sommigen is het ook gratis (op de wap-kosten afgezien dan). Zo heb ik dat al paar x gedaan en tot nu toe wel lachen... als je maar snel handelt tijdens het wappen dan gaat wel... :P