[Vacature] Projectvertegenwoordiger UD-Grid

Pagina: 1
Acties:
  • 279 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pim.
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 16-08 16:15

Pim.

Aut viam inveniam, aut faciam

Topicstarter
Yup, weer een vacature en nee dit keer geen statsposterschap te verkrijgen :). Het gaat dit keer om het projectvertegenwoordigerschap van UD-Grid

Doet Allied het dan zo slecht ??....... nee!.. in tegendeel zelfs, we vinden het jammer dat hij zijn functie neerlegt. Maar Allied heeft besloten om te solliciteren voor statsposter en daarvoor zijn PVschap neer te leggen.
Nu zul je denken "waarom dan stoppen met het PVschap om te solliciteren voor statsposter?". Dit heeft een duidelijke reden.
We hebben er binnen de crew voor gekozen om niet meer dan twee functies bij één persoon neer te leggen. De redenen voor die keuze:

1. Het is niet wenselijk om té afhankelijk van één persoon te worden. Er zouden grote problemen kunnen ontstaan als iemand die veel functies vervult ineens opstapt om welke reden dan ook.
2. Door allemaal functies bij één of een paar personen neer te leggen kan er natuurlijk een beeld van vriendjespolitiek ontstaan en dat willen we niet.

OK dan de functie van Projectvertegenwoordiger,

We zoeken natuurlijk iemand die de functie met enthousiasme wil vervullen. Behalve dat verwachten we ook dat de nieuwe projectvertegenwoordiger:

- voldoende kennis heeft van UD-Grid
- een schoon GoT record heeft :)
- zin en tijd heeft om alle UD'ers te ondersteunen, dit o.a. door de FAQ (verder) te ontwikkelen en allerhande vragen over het project te beantwoorden
- zin en tijd heeft om zich ook met andere lopende zaken te bemoeien die voorkomen binnen de crew. Regelmatig controleren van forum.dutchpowercows.org is daar belangrijk in!
- dit minimaal een jaar zou willen doen (als het project dan nog loopt) met een opzegtermijn van 2 maanden (om jobhoppen te voorkomen)

Het zou helemaal mooi zijn als hij/zij op IRC aanwezig is om mee te denken en te babbelen over alles wat op ons pad komt.

Dus denk jij helemaal thuis te zijn in UD en heb je voldoende tijd over, stuur een mailtje naar vacature@dutchpowercows.org en meld je aan.
Deze vacature sluit over één week (dat is dan 30-7-2004)

Kleine note:
De nieuwe projectvertegenwoordiger zal worden ingewerkt door Allied, dus die staat er niet alleen voor in het begin :)

"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Funcracker
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-03-2024

Funcracker

The LedZ Collective

Uhm.. Misschien lompe vraag en vast niet de bedoeling van dit topic, maar waarom legt Allied zijn PV-schap nu al reeds neer?

Als hij geen statsposter wordt heeft hij geen van beide functies meer.. :?
dit minimaal een jaar zou willen doen (als het project dan nog loopt) met een opzegtermijn van 2 maanden (om jobhoppen te voorkomen)
Begrijp ik hieruit nu goed dat wat Allied nu doet in de toekomst wordt tegengegaan?

I am one hell of a guy, I can do anything I want, only I just don't have the faintest idea what.
Zaphod Beeblebrox, in The Hitch Hiker's Guide To The Galaxy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pim.

Pim.

Topicstarter
Allied heeft gekozen om statsposter te willen worden, dat zou betekenen dat ie dan 3 functies had. Dan krijg je weer dat het "graai een functie" idee gaat ontstaan.
Allied heeft daarop zelf aangegeven dat hij het PVschap niet belangrijk genoeg vindt om zijn kans op een statsposterschap te laten lopen.

"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pim. schreef op 23 juli 2004 @ 18:05:
Allied heeft gekozen om statsposter te willen worden, dat zou betekenen dat ie dan 3 functies had. Dan krijg je weer dat het "graai een functie" idee gaat ontstaan.
Allied heeft daarop zelf aangegeven dat hij het PVschap niet belangrijk genoeg vindt om zijn kans op een statsposterschap te laten lopen.
Maar dan anders.

Ik wilde al statsposter worden voordat ik PV werd.
Bij de vorige solicitatie ronden is het heel kort aan bod geweest of iemand wel 3 functies zou mogen hebben.
Toen kwam er niet veel uit en de reacties die er waren kwamen er meer op neer dat statsbouwen en posten geen crew functies zijn.

Deze ronden kwam er een poll waar 6 man hun stem hebben laten gelden.
Gezien onze eigen regels heeft de poll er een week gestaan en tellen we de uitslag (ook al heeft er nog maar net 1/3 gestemd)
Dus heeft de crew aangenomen dat er maar 2 functies pp mogen zijn.

En doordat ik als PV van UD (strikt kijken naar de PV functie) het toch niet zo heel druk heb, heb ik besloten daar dan mee te stoppen.
Op die mannier heb ik een kans om statsposter te kunnen worden.
Bij UD helpen de leden elkaar vaak. (bij andere projecten trouwens ook)

Zelf was ik dus meer bezig met crew zaken i.p.v. PV zaken.
Dit heb ik nooit erg gevonden, maar als ik moet kiezen word ik liever statsposter. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik wil niet te zwartkijkerig over komen, maar misschien word je het wel niet :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 23 juli 2004 @ 18:45:
ik wil niet te zwartkijkerig over komen, maar misschien word je het wel niet :?
Hou ik ook rekening mee hoor ;)
Vind alleen niet dat als de regel is 2 functies, dat je dan eerst op een 3e gaat solliciteren en dan eerst even afwachten of je het word voordat je een functie opzegd.
Dat zou ik zelf namelijk niet netjes vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het mooi van Allied, en ik steun je dan ook volledig hierin!
Aan de opvolger van Allied als PV : veel geluk toegewenst!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 23 juli 2004 @ 20:33:
Ik vind het mooi van Allied, en ik steun je dan ook volledig hierin!
Aan de opvolger van Allied als PV : veel geluk toegewenst!!
Ik kan hier niets aan toe voegen en vindt het een eer om bij Allied in 1 team te zitten. :D
Johan succes en bedankt voor de dingen die je gedaan heb voor DPC. _/-\o_

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 23-07-2004 20:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Funcracker
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-03-2024

Funcracker

The LedZ Collective

Verwijderd schreef op 23 juli 2004 @ 20:56:
[...]
Ik kan hier niets aan toe voegen en vindt het een eer om bij Allied in 1 team te zitten. :D
Johan succes en bedankt voor de dingen die je gedaan heb voor DPC. _/-\o_
Uhm ja, waar zijn mijn manieren?
Nu mijn vraag is beantwoord: Allied dude! bedankt voor je inzet en werken bij UD in de hoedanigheid van Project Vertegenwoordiger!

Succes met je verdere DPC loopbaan!

I am one hell of a guy, I can do anything I want, only I just don't have the faintest idea what.
Zaphod Beeblebrox, in The Hitch Hiker's Guide To The Galaxy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkB
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Deze dreigt alweer naar beneden te zakken en dit kan natuurlijk niet de bedoeling wezen. Is er niemand van de ruim 200 actieve UD-ers die elke dag flushen die PV van dit project willen worden? Je eerste taak zal meteen een mooie wezen namelijk het verzorgen van een FAQ maar weest gerust de hele crew zal er zijn om je te helpen ;)

De oude crew... helemaal zo slecht niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mobster
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-06-2016

Mobster

Los Alcoholicos

Bedankt voor al je inzet voor UD-Grid en DPC Allied. Hopelijk krijg je een waardige opvolger :)

Toch maar eens een andere sig bedenken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ColdFusion
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-09 19:35
Allied bedankt voor je PV schap bij UD :) Hopelijk staat er een waardige opvolger op :)

_______________-=Team ColdFusion=-_______________
#2 DPAD - #2 OGR27 - #2 F@H - #3 R@H - #5 RC5 - #6 SoB - #10 WCG
||| #1 ECCp109 - #1 ECC2-109 - #1 OGR24 - #1 D2OL P1|||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dsmeef
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08-06-2024
ik nomineer MadRazor voor deze job :)
Of anders een smurf? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witlof
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 11-09 16:36
dsmeef schreef op 26 juli 2004 @ 14:05:
ik nomineer MadRazor voor deze job :)
Of anders een smurf? :)
Ik zelf had ook het idee dat MadRazor deze functie misschien wel goed in kan vullen aangezien hij dagelijks wel een leuke reply in de DPCH zet van UD. Als hij tijd/zin/of weet ik wat heeft om deze vacature in te willen vullen dan steun ik hem daarbij volkomen.

Allied bedankt voor alles en succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2bme
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11-04-2024

2bme

Oude Tweakers addict...

Werkt dit met nominaties dan?

Aan de ene kant voel ik me zeer vereerd, maar eerlijk gezegd weet ik niet precies wat het PV'erschap inhoudt (behalve verzorgen van de FAQ) en derhalve weet ik dus ook niet of ik daar tijd voor heb (als er nog veel extra taken bij komen kijken).

Nu heb ik net de search van Got gebruikt in DPC op PV, maar die vindt nada?

Zou misschien iemand mij kunnen mailen wat dit inhoudt?

just4fun (_a_) freemail.nl

*edit:
Owja, Allied, ik had je in een ander draadje ook al bedankt, maar dat mag best nog een keer ;)
Bedankt voor al je inzet, en misschien dat ik in je voetsporen ga treden 8)

[ Voor 18% gewijzigd door 2bme op 26-07-2004 21:46 ]

I used to be schizofrenic, but we're oke now... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pim.

Pim.

Topicstarter
Dit werkt normaal gesproken niet met nominaties, maar als er meerdere mensen je naam naar voren schuiven dan zal het toch wel goed zijn :)

Belangrijkste is dat je het zelf ook wil :)

taken staan boven in de TS, maar reken op: het bouwen van een FAQ, het verlenen van hulp aan de DPC'ers en leuke acties bedenken voor UD :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mAdRaZ0r schreef op 26 juli 2004 @ 21:45:
Werkt dit met nominaties dan?

Aan de ene kant voel ik me zeer vereerd, maar eerlijk gezegd weet ik niet precies wat het PV'erschap inhoudt (behalve verzorgen van de FAQ) en derhalve weet ik dus ook niet of ik daar tijd voor heb (als er nog veel extra taken bij komen kijken).

Nu heb ik net de search van Got gebruikt in DPC op PV, maar die vindt nada?

Zou misschien iemand mij kunnen mailen wat dit inhoudt?

just4fun (_a_) freemail.nl

*edit:
Owja, Allied, ik had je in een ander draadje ook al bedankt, maar dat mag best nog een keer ;)
Bedankt voor al je inzet, en misschien dat ik in je voetsporen ga treden 8)
En mocht je het willen gaan doen, ik zal je altijd helpen bij het starten in je taken als PV.
Het project zelf is vrij makkelijk, omdat veel users hun vragen in de DPCH's zetten.
Daardoor worden de meeste vragen al beantwoord door de DPC UD leden ;)

Maar als iemand PV zou willen worden dan moet hij of zij zelf een mailtje sturen. (zie openingspost)

@iedereen die het heeft geroepen.
Bedankt voor jullie reactie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2bme

2bme

Oude Tweakers addict...

Het ging mij vooral om dit stuk in de topicstart:
- zin en tijd heeft om zich ook met andere lopende zaken te bemoeien die voorkomen binnen de crew. Regelmatig controleren van forum.dutchpowercows.org is daar belangrijk in!
Die lopende zaken binnen de crew, ik heb geen flauw idee hoeveel tijd daarin gaat zitten. Het lijkt mij echt leuk om projectvertegenwoordiger van UD te zijn en ik help mijn mede }:O al zoveel mogelijk, maar UD is en blijft voor mij een hobby, en ik wil geen verantwoordelijkheden op me nemen die ik niet waar kan maken (verantwoordelijk he? :)).

En dat forum heb ik me net geregistreerd. Ik heb daar vroeger ook nog wel eens rondgekeken, maar toen zat er bijna geen leven in (1 of 2 actieve draadjes) en ben ik er ook niet meer geweest sindsdien.

Dus niet dat ik niet enthousiast ben, maar ik wil wel weten waar ik eventueel aan begin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Crew zaken kan van alles zijn ;)
Meestal zijn dat niet zo heel veel zaken.
Zelf was in +/- 1 uur per dag kwijt aan alles bij elkaar en dan zat de meeste tijd in crew zaken.
Nou was ik wel 1 van de mensen die druk bezig was met de crew.
Als je je bij het gemiddelde aansluit dan kost alles bij elkaar je nog geen 1/2 uur per dag schat ik zo in ;)

Mits het druk gaat worden met crew zaken, want er word wel van de opvolger verwacht dat hij minstens zijn mening laat horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnR
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

JohnR

Koffie is lekker!

Verwijderd schreef op 27 juli 2004 @ 09:32:
Zelf was in +/- 1 uur per dag kwijt aan alles bij elkaar en dan zat de meeste tijd in crew zaken.
Nou was ik wel 1 van de mensen die druk bezig was met de crew.
Als je je bij het gemiddelde aansluit dan kost alles bij elkaar je nog geen 1/2 uur per dag schat ik zo in ;)
Altijd fijn dat mensen positief zijn over collega's. Met normale inzet ben je er een half uurtje mee bezig maar godzijdank zijn er nog fanatiekelingen die er wel een uur per dag in willen stoppen |:(

/(bb|[^b]{2})/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2bme

2bme

Oude Tweakers addict...

* 2bme besluit om zich niet aan te melden als PV...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue_man
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21-05-2024
Euhm wie heeft er zich dan wel nog aangemeld als PV? *schrik*

le·vens·moe (bn.)
1.genoeg van het leven hebbend, het leven als een last beschouwend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schrik
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 10-09 15:56

schrik

Boe

Ik niet hoor :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2bme

2bme

Oude Tweakers addict...

Blue_man schreef op 27 juli 2004 @ 12:05:
Euhm wie heeft er zich dan wel nog aangemeld als PV? *schrik*
Ik hoor hier een kandidaat !! :*) (was trouwens sowieso al mijn eerste gedachte)

LOL @ schrik :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mAdRaZ0r schreef op 27 juli 2004 @ 12:02:
/me besluit om zich niet aan te melden als PV...
mAdRaZ0r schreef op 27 juli 2004 @ 12:29:
[...]

Ik hoor hier een kandidaat !! :*) (was trouwens sowieso al mijn eerste gedachte)

LOL @ schrik :+
wat is het nou. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witlof
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 11-09 16:36
Verwijderd schreef op 27 juli 2004 @ 13:00:
[...]

[...]

wat is het nou. 8)7
Hij bedoeld Blue_man als PV'er ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok, tnkx witlof, ik heb last van de warmte. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue_man
mAdRaZ0r schreef op 27 juli 2004 @ 12:29:
[...]
Huh? Ik zat eerder aan jou te denken als PV'er. Ik heb me idd kandidaat gesteld en dat was in de eerste plaats omdat er nog niemand was. Als er andere kandidaten zijn die (meer) steun krijgen van de leden dan betekent dat gewoon meer tijd voor mij voor andere dingen. (Ik ga dan wel effe drie dagen in een hoekje zitten huilen :). )

ps: graptjen he ;)

le·vens·moe (bn.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blue_man succes, dat de beste UD-Grid mogen vertegenwoordigen op/bij DPC. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2bme

2bme

Oude Tweakers addict...

Blue_man for President ehmm, ik bedoel PV 'er :)
Mijn steun heb je iig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blue_man schreef op 27 juli 2004 @ 19:48:
[...]

Huh? Ik zat eerder aan jou te denken als PV'er. Ik heb me idd kandidaat gesteld en dat was in de eerste plaats omdat er nog niemand was. Als er andere kandidaten zijn die (meer) steun krijgen van de leden dan betekent dat gewoon meer tijd voor mij voor andere dingen. (Ik ga dan wel effe drie dagen in een hoekje zitten huilen :). )

ps: graptjen he ;)
Blue_man heeft ook mijn steun.Uit ondervinding mag ik zeggen dat hij dit goed zal kunnen doen. Ben er heel te vreden over in onze tsf clan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beter laat dan nooit is een bekend gezegde, maar ik heb mij gisteren ook opgegeven in de stijd voor PV van UD-Grid. O-)
Wie het ook mag worden, ik wens de nieuwe PV UD-Grid in ieder geval veel succes. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue_man
Altijd al spijt gehad van deze volzin

[ Voor 99% gewijzigd door Blue_man op 19-02-2006 08:56 ]

le·vens·moe (bn.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou heb ik de openingspost nog even zitten lezen en ik vraag me af wie er gaat beslissen wie het gaat worden :?
Er staat namelijk niet dat er een Poll gaat komen.
Kan de crew hier wat duidelijkheid over geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dsmeef
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08-06-2024
volg dit draadje en zie dat blue_man het gewoon gaat worden? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2bme

2bme

Oude Tweakers addict...

dsmeef schreef op 29 juli 2004 @ 00:00:
volg dit draadje en zie dat blue_man het gewoon gaat worden? ;)
Niet zeker dus: Gronik heeft zich ook aangemeld!
Dus ik ben eigenlijk ook wel nieuwsgierig....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pim.

Pim.

Topicstarter
Verwijderd schreef op 28 juli 2004 @ 23:14:
Nou heb ik de openingspost nog even zitten lezen en ik vraag me af wie er gaat beslissen wie het gaat worden :?
Er staat namelijk niet dat er een Poll gaat komen.
Kan de crew hier wat duidelijkheid over geven?
Zoals je wilt, raar dat je dingen schijnt te vergeten sinds je uit de crew bent gestapt. Ik heb je in deze draad > [rml][ Vacature] Projectvertegenwoordiger FaD[/rml] < ook al aangegeven dat er bij meerdere kandidaten een poll gehouden zal worden.

Of heb je de illusie dat we nu weer teruggaan naar het laten kiezen van de PV door de crew :? , zo ja dan wil ik graag van je weten wat de aanleiding is geweest tot die gedachtengang

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mist
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:15

Mist

Een gevaar op de weg

Maar mogen dan alleen UD'ers stemmen of iedereen?

[DPC] help conquer cancer @ WCG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pim. schreef op 29 juli 2004 @ 09:10:
[...]

Zoals je wilt, raar dat je dingen schijnt te vergeten sinds je uit de crew bent gestapt. Ik heb je in deze draad > [rml][ Vacature] Projectvertegenwoordiger FaD[/rml] < ook al aangegeven dat er bij meerdere kandidaten een poll gehouden zal worden.

Of heb je de illusie dat we nu weer teruggaan naar het laten kiezen van de PV door de crew :? , zo ja dan wil ik graag van je weten wat de aanleiding is geweest tot die gedachtengang
Tja dat ik het weet zegt natuurlijk niet dat het voor iedereen duidelijk is ;)
En gezien ik hou van duidelijkheid dacht ik he ik vraag het even op GoT dan word het voor iedereen duidelijk. ;)

Beetje jammer dat je antwoord zo neergezet is.
Ik heb niets tegen de crew ofzo hoor. ;)
Maar als ik het hier niet uit de post kan halen (zefde geld voor FaD) dan vraag ik het.
Of mag een oud crewlid nu geen vragen meer stellen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightBird
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-09 15:33

NightBird

DPC-Crew Coding
Mist schreef op 29 juli 2004 @ 10:35:
Maar mogen dan alleen UD'ers stemmen of iedereen?
Ik ben van mening dat in een poll alleen de betrokken mensen horen te stemmen. Dus dat zouden in het geval van een PV'er inderdaad de DPC'ers van het betreffende project zijn, net zo goed als een statsposter door alle DPC'ers gekozen moet worden.

WatHoorJeWaar · Asobakken
Eerdere projecten: Leading Courses · Brandstof-zoeker.nl · Voertuig-zoeker.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iisschots
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21-08 08:48
Wanneer het om alleen een PV gaat ben ik dat met je eens, wanneer hij/zij ook nog betrokken word binnen de Crew dan vind ik dat iedereen mag stemmen

Hackerspace in Friesland | www.frack.nl | Bezig met opzetten, help mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue_man
iisschots schreef op 29 juli 2004 @ 11:11:
Wanneer het om alleen een PV gaat ben ik dat met je eens, wanneer hij/zij ook nog betrokken word binnen de Crew dan vind ik dat iedereen mag stemmen
Het gaat hier hoofdzakelijk over het PVschap, ik denk imo dat anderen die niets over UD kennen of gewoon niet meedoen er moeilijker over kunnen beslissen.
Het gevolg van PV te zijn is dat je in de crew komt. Maar de hoofdzaak is dat er een PV verkozen wordt en geen crewlid.

le·vens·moe (bn.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mobster

Mobster

Los Alcoholicos

Ik doe niet meer met UD, maar kan wel een mening/idee hebben over wie een 'betere' PV zou zijn. Ik lees namelijk wel de DPCH's en zie wie daar actief in zijn bv.

Mag ik nu wel of niet stemmen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iisschots
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21-08 08:48
Blue_man schreef op 29 juli 2004 @ 11:18:
[...]
Het gevolg van PV te zijn is dat je in de crew komt. Maar de hoofdzaak is dat er een PV verkozen wordt en geen crewlid.
Wanneer dat een gevolg is van het PV schap vind ik dat iedereen moet kunnen stemmen, hij/zij is niet alleen PV maar ook Crew member die door het gehele DPC gekozen word, wanneer de nieuwe opzet er door is en PV's niet meer automatich Crew worden dan mag er van mij wel alleen door de deelnemers gestemt worden.

Hackerspace in Friesland | www.frack.nl | Bezig met opzetten, help mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iisschots schreef op 29 juli 2004 @ 11:31:
[...]

Wanneer dat een gevolg is van het PV schap vind ik dat iedereen moet kunnen stemmen, hij/zij is niet alleen PV maar ook Crew member die door het gehele DPC gekozen word, wanneer de nieuwe opzet er door is en PV's niet meer automatich Crew worden dan mag er van mij wel alleen door de deelnemers gestemt worden.
Ben ik ook helemaal met je eens iisschots. Als ik PV van UD-Grid zou worden doe ik dat om mensen te helpen bij UD problemen en niet omdat ik zo graag in de DPC crew wil plaats nemen. Graag zie ik dan dat ik me eerst op de PV taak richt en in een later stadium in de crew plaats neem als dat gevraagd wordt. Dat zelfde geldt ook voor als een ander PV van UD-Grid zou worden. Als is dat natuurlijk aan die persoon zelf. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkB
  • Niet online
Verwijderd schreef op 29 juli 2004 @ 10:56:

Of mag een oud crewlid nu geen vragen meer stellen :?
Jawel dat mag wel maar niet twee keer dezelfde vraag stellen, waarvan je het antwoord al weet, in twee verschillende topics om daarna ook nog een keer klierig in #dpccrew te komen om het nog een keer te melden. Je bent nu gewoon kinderachtig bezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MarkB schreef op 29 juli 2004 @ 12:53:
[...]

Jawel dat mag wel maar niet twee keer dezelfde vraag stellen, waarvan je het antwoord al weet, in twee verschillende topics om daarna ook nog een keer klierig in #dpccrew te komen om het nog een keer te melden. Je bent nu gewoon kinderachtig bezig.
Sorry hoor.

Ik kreeg gisteren van 2 gebruikers vragen vandaar.
Tevens leek het mij niet duidelijk voor andere DPC leden en zoals ik hier kan lezen had ik daar gelijk in.
Dat ik het in #dpccrew riep was dus alleen om dat leden het vragen, en daarbij dacht ik dat het kanaal juist bedoeld was voor leden om hun vragen aan de crew te kunnen stellen en voor de crew om te overleggen.
Gezien ik een DPC lis ben ga ik er vanuit dat ik dus mijn vraag daar ook even kan stellen. ;)

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 29-07-2004 17:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pim.

Pim.

Topicstarter
De vraag is gesteld en beantwoord, ik stel voor dat alle verdere discussies (die niet over dit onderwerp gaan) verder gaan via mail/irc/icq enz :)

Ontopic maar weer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pim.

Pim.

Topicstarter
De inschrijving is hierbij gesloten en zoals bekend zal er een poll gehouden worden.
Voor de duidelijkheid, alle DPC'ers mogen meestemmen natuurlijk en het wordt weer een gesloten poll, waarna alle namen die gestemt hebben en hun uitgebrachte stem bekend gemaakt zullen worden

[ Voor 20% gewijzigd door Pim. op 30-07-2004 09:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mobster

Mobster

Los Alcoholicos

Motivatie gewenst of puur namen noemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aangezien de stemmen per e-mail gedaan worden, zal een eventuele motivatie alleen bij de stemmentellers terechtkomen ;)

Ik zie ze tot veel in staat, maar niet dat ze de motivatie van honderden tweakers gaan doornemen tijdens het tellen van de stemmen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wens alle andere gegadigden succes en dat de beste UD-Grid mag vertegenwoordigen bij de DPC. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkB
  • Niet online
Verwijderd schreef op 30 juli 2004 @ 11:03:
Ik wens alle andere gegadigden succes en dat de beste UD-Grid mag vertegenwoordigen bij de DPC. _/-\o_
Ik help het je meehopen. Tevens hoop ik dat het zogenoemde subteamstemmen (stemmen op je subteammaatje) nou een keer achterwege blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MarkB schreef op 30 juli 2004 @ 11:08:
[...]

Ik help het je meehopen. Tevens hoop ik dat het zogenoemde subteamstemmen (stemmen op je subteammaatje) nou een keer achterwege blijft.
Mogen team leden dan niet stemmen?
Zo ja, er staat volgens mij nergens dat het niet mag. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mobster

Mobster

Los Alcoholicos

[...]

Wishful thinking natuurlijk en ook best begrijpelijk.
Net zo goed dat ik bij lokale verkiezingen vaak stem op iemand bij mij uit de stad (nadat ik de partij gekozen heb natuurlijk). Vervelend voor de mensen die niet in een (groot) subteam zitten, maar niet te ondervangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightBird

NightBird

DPC-Crew Coding
Verwijderd schreef op 30 juli 2004 @ 11:20:
[...]
Mogen team leden dan niet stemmen?
Zo ja, er staat volgens mij nergens dat het niet mag. :?
Waarom denk je dan dat het niet mag, als je zelf al zegt dat nergens staat dat het niet mag. Natuurlijk mogen teamleden wel stemmen, maar dan wel op de beste kandidaat. En dus niet per definitie op hun subteamcollega.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Zijn dat geen DPC leden dan :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2bme

2bme

Oude Tweakers addict...

Kan aan mij liggen hoor, maar kan het misschien allemaal wat lichter opgepakt worden?
Af en toe die reacties en de regeltjes die boven komen... damn, het lijkt wel een politiestaat :|

Men doet dit nog steeds allemaal voor de lol, en kan dat ook aub zo gehouden worden?
Want als ik hierboven zo de reactie's lees van diegene zich hebben aangemeldt als PV, dan dunkt het me dat die zich minder zwaar zullen tillen aan hoe de manier van procedures lopen, ze hebben zich aangemeldt omdat het hen leuk lijkt...
Er staat geen President van de wereld op het spel of zo....

Moest ik even kwijt want ik krijg steeds meer het gevoel dat het niet meer mogelijk schijnt te zijn om heel DPC als een grote vriendenclub te beschouwen die samen de }:O tjes laten grazen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pim.

Pim.

Topicstarter
mAdRaZ0r schreef op 30 juli 2004 @ 12:07:
Kan aan mij liggen hoor, maar kan het misschien allemaal wat lichter opgepakt worden?
Af en toe die reacties en de regeltjes die boven komen... damn, het lijkt wel een politiestaat :|

Men doet dit nog steeds allemaal voor de lol, en kan dat ook aub zo gehouden worden?
Want als ik hierboven zo de reactie's lees van diegene zich hebben aangemeldt als PV, dan dunkt het me dat die zich minder zwaar zullen tillen aan hoe de manier van procedures lopen, ze hebben zich aangemeldt omdat het hen leuk lijkt...
Er staat geen President van de wereld op het spel of zo....

Moest ik even kwijt want ik krijg steeds meer het gevoel dat het niet meer mogelijk schijnt te zijn om heel DPC als een grote vriendenclub te beschouwen die samen de }:O tjes laten grazen.
Ik denk dat wat jij oppikt wat dingen zijn die zich tussen personen (op de achtergrond) afspelen.

Tuurlijk is DPC een leuke club die het allemaal voor de fun doet. Daarom moet er denk ik ook lichter tegen aangekeken worden. Maar als je in een topic expliciet gevraagd wordt joe een poll gaat lopen ... jah, dan moet je wel eens heel concreet afwoord geven anders krijg je later weer te horen dat je niet duidelijk genoeg bent.

belangrijkste: gewoon fun hebben, en relaxen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uhm Pim, zou je het e-mail adres willen plaatsen waar de mensen naar toe kunnen mailen om te stemmen?
Misschien dat ik er over heen gelezen heb, maar ik zie niet zo snel staan waar deze naar toe zou moeten gaan. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mobster

Mobster

Los Alcoholicos

Pim. schreef op 30 juli 2004 @ 12:46:

*snip*
belangrijkste: gewoon fun hebben, en relaxen :)
En zo is dat _o_
* Mobster loopt naar de koelkast en begint vast wat Hoegaarden uit te delen.
Snel, want de laatkomers krijgen Jaeger bier (en da's huismerk van de C1000 dus dan weet je het vast) :9

[ Voor 30% gewijzigd door Mobster op 30-07-2004 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mobster schreef op 30 juli 2004 @ 13:04:
[...]
En zo is dat _o_
* Mobster loopt naar de koelkast en begint vast wat Hoegaarden uit te delen.
Snel, want de laatkomers krijgen Jaeger bier (en da's huismerk van de C1000 dus dan weet je het vast) :9
Uhhh, Mobster, heb je ook een koud duveltje staan. :9
Anders moet ik de tuin verlaten omlangs AH te lopen, en van lopen met dit mooie weer wordt je moe en nat. Ik blijf liever in ons zwembad poedelen op krokie en zo lekker bruin worden om vervolgens over 2 weken al mijn collega's uit te lachen. :+
Ieder geval alvast. Afbeeldingslocatie: http://forum.team-ngs.nl/images/smiles/proost.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mist
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:15

Mist

Een gevaar op de weg

Ik vind het toch opmerkelijk dat iedereen mag stemmen bij een verkiezing als deze. Het gaat er niet om wie het zo leuk mogelijk kan doen, zoals bij de statsposters, maar wie de taken van een pv het beste kan uitvoeren. Oftewel zijn project ondersteunen. Hoe kan iemand die UD niet volgt hier nou inzicht in hebben?
Het zou bijvoorbeeld kunnen dat kandidaat 1 de poll wint, terwijl van de stemmen die door UD'ers zijn uitgebracht 80% naar kandidaat 2 ging. In zo'n geval zou ik twijfelen of kandidaat 1 wel de beste keus is.

[DPC] help conquer cancer @ WCG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2bme

2bme

Oude Tweakers addict...

Verwijderd schreef op 30 juli 2004 @ 13:03:
Uhm Pim, zou je het e-mail adres willen plaatsen waar de mensen naar toe kunnen mailen om te stemmen?
Misschien dat ik er over heen gelezen heb, maar ik zie niet zo snel staan waar deze naar toe zou moeten gaan. :D
Sterker nog: We weten niet eens tussen wie de poll allemaal gaat lopen? Er kunnen ook mensen gemaild hebben die niet in dit draadje gereageerd hebben.
belangrijkste: gewoon fun hebben, en relaxen
True true....

* 2bme rent naar mobster voor een lekkere koude hoegaarden..... (baas is er toch niet ;))
vanavond is er eventueel Duvel (of Kanon, Hertog Jan, Kriek) koud te verkrijgen op adres van mAdRaZ0r.... zal blij zijn als het weekend is.... geen werkweer dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightBird

NightBird

DPC-Crew Coding
Mist schreef op 30 juli 2004 @ 13:15:
Ik vind het toch opmerkelijk dat iedereen mag stemmen bij een verkiezing als deze. Het gaat er niet om wie het zo leuk mogelijk kan doen, zoals bij de statsposters, maar wie de taken van een pv het beste kan uitvoeren. Oftewel zijn project ondersteunen. Hoe kan iemand die UD niet volgt hier nou inzicht in hebben?
Het zou bijvoorbeeld kunnen dat kandidaat 1 de poll wint, terwijl van de stemmen die door UD'ers zijn uitgebracht 80% naar kandidaat 2 ging. In zo'n geval zou ik twijfelen of kandidaat 1 wel de beste keus is.
Tsja .. je kan het niet controleren he. We kunnen bij voorgaande polls al niet eens duidelijk krijgen wie nou precies een DPC'er is en wie niet, dus dat is bij dit soort dingen al helemaal onmogelijk. En Mobster heeft ook een goed punt, hij is geen UD'er maar weet wel goed wat er speelt en wie wat kan en weet. Dan zou hij eigenlijk dus niet mogen stemmen? Terwijl hij er misschien meer kijk op heeft dan iemand die alleen maar UD't en eigenlijk nooit in de DPCH's rondhangt en dus geen flauw idee heeft welke persoon de beste PV'er kan worden.
Dus gaan we er maar van uit dat alleen de mensen die ook echt verstand van de materie hebben, die zich dus een inhoudelijk gefundeerde mening kunnen vormen, gaan stemmen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkB
  • Niet online
De poll betreffende wie de volgende UD PV wordt zal gehouden worden nadat de statsposterspoll afgelopen is. Anders krijgen we twee pollen door elkaar en da's voor niemand handig. Daarin zal staan wie zich beschikbaar hebben gesteld naar welk emailadres je je voorkeur moet sturen. Hoogstwaarschijnlijk zal er dus maandag of dinsdag hierover een post verschijnen van mij of van Pim.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue_man
NightBird schreef:
een hele boel uitleg.
Overschot van gelijk, maar dan wil ik nu Gronik al proficiat wensen. Ik denk buiten irc en buiten UD dat niemand me kent. :/

le·vens·moe (bn.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het gaat ook niet om kennen, het gaat om kunnen :P

Amsterdammers die het verschil niet kunnen kennen het opzoeken op vandale.nl :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mobster

Mobster

Los Alcoholicos

Blue_man schreef op 30 juli 2004 @ 14:48:
[...]

Overschot van gelijk, maar dan wil ik nu Gronik al proficiat wensen. Ik denk buiten irc en buiten UD dat niemand me kent. :/
Dus?
Zoals NightBird al aangeeft zal het gros van de stemmen komen van mensen die weten wat er met UD aan de hand is dus jouw bekendheid buiten UD lijkt mij niet van toepassing.

Maar laten we vooral niet op de zaken vooruit lopen en alvast gaan genieten van het weekend. Die poll komt vanzelf en het belangrijkste is dat er nog steeds mensen zijn die zich in willen zetten voor DPC. Of ze nou wel of niet uiteindelijk een titeltje krijgen moet niet belangrijk zijn. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pim.

Pim.

Topicstarter
MarkB schreef op 30 juli 2004 @ 13:59:
De poll betreffende wie de volgende UD PV wordt zal gehouden worden nadat de statsposterspoll afgelopen is. Anders krijgen we twee pollen door elkaar en da's voor niemand handig. Daarin zal staan wie zich beschikbaar hebben gesteld naar welk emailadres je je voorkeur moet sturen. Hoogstwaarschijnlijk zal er dus maandag of dinsdag hierover een post verschijnen van mij of van Pim.
:P ^^^^^^^Wat die gek zegt ^^^^^^ :P

Na de inschrijfdraad komt er altijd een poll draad, daar staat alle info in :)
Wel leuk om te zien dat mensen niet kunnen wachten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2bme

2bme

Oude Tweakers addict...

Wachten is nooit de sterkste kant van statsfreaks :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pim. schreef op 30 juli 2004 @ 16:36:Wel leuk om te zien dat mensen niet kunnen wachten :+
Niet wachten, Bleuman en ik staan te trappelen om aan de slag te gaan als 1 van ons 2 het wordt. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue_man
Verwijderd schreef op 30 juli 2004 @ 17:36:
[...]
Niet wachten, Bleuman en ik staan te trappelen om aan de slag te gaan als 1 van ons 2 het wordt. :P
En dan word je uiteindelijk PV ... dan stellen ze verdorie nog geen vragen omdat er zo een fantastische FAQ is 8)7 .
Verwijderd schreef op 30 juli 2004 @ 14:56:
Het gaat ook niet om kennen, het gaat om kunnen :P

Amsterdammers die het verschil niet kunnen kennen het opzoeken op vandale.nl :D
Mij een AmsterdammerT noemen???? aaaaaaaah :'( :r |:( :X :O :( enz...

le·vens·moe (bn.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blue_man schreef op 30 juli 2004 @ 20:09:
[...]

En dan word je uiteindelijk PV ... dan stellen ze verdorie nog geen vragen omdat er zo een fantastische FAQ is 8)7 .
Dan heb je 't goed gedaan he 8) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*schop*

Volgens mij kan het pollen beginnen nu de statsposterspoll gesloten is :?
Op die mannier hebben we lekker vlot een nieuwe PV ;)
Ik neem aan dat er een appart poll topic gaat komen of iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkB
  • Niet online
Verwijderd schreef op 02 augustus 2004 @ 20:55:
*schop*

Volgens mij kan het pollen beginnen nu de statsposterspoll gesloten is :?
Op die mannier hebben we lekker vlot een nieuwe PV ;)
Ik neem aan dat er een appart poll topic gaat komen of iets?
Hoogstwaarschijnlijk zal er dus maandag of dinsdag hierover een post verschijnen van mij of van Pim.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2bme

2bme

Oude Tweakers addict...

MarkB schreef op 02 augustus 2004 @ 20:58:
Hoogstwaarschijnlijk zal er dus maandag of dinsdag hierover een post verschijnen van mij of van Pim.
Dan vind ik vanavond om 0.00 uur een mooie tijd voor de start van de poll... dan is het maandag... of dinsdag :P

Pagina: 1