Ik wil op een pagina een plaatje precies in het midden laten zien dus gebruik ik het onderstaande stukje html
Even testen natuurlijk. Nou alles mooi precies in het midden
dus laat ik er een beetje php op los om de locatie van een plaatje dynamisch op te vragen.
dit is de code met de php erin
Plaatje haalt ie mooi op MAAR!!! mijn plaatje staat niet precies in het midden van de pagina. Het plaatje is nu tegen de bovenkant aan van de browser en dan gecenterd. Ik heb toch align="middle" gedaan? waarom doet ie dan top in plaats van middle?
Om het rare fenomeen te zien ga je naar www.yilkee.com -> Foto Album -> willekeurige album -> klik op een van de thumbnails
EDIT: BTW in Safari (Mac) laat ie het wel precies in het midden zien. Camino, IE en Firefox laat het raar zien.
code:
1
2
3
4
| <table height="100%" width="100%" align="left" cellpadding="0" cellspacing="0">
<tr valign="middle">
<td align="center">hello :)</td>
</tr> |
Even testen natuurlijk. Nou alles mooi precies in het midden
dit is de code met de php erin
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
| echo " <table height=\"100%\" width=\"100%\" align=\"left\" cellpadding=\"0\" cellspacing=\"0\"> <tr valign=\"middle\"> <td align=\"center\"> <a href=\"javascript:window.close();\"> [img]$foto_path[/img] </a> </td> </tr> </table> "; |
Plaatje haalt ie mooi op MAAR!!! mijn plaatje staat niet precies in het midden van de pagina. Het plaatje is nu tegen de bovenkant aan van de browser en dan gecenterd. Ik heb toch align="middle" gedaan? waarom doet ie dan top in plaats van middle?
Om het rare fenomeen te zien ga je naar www.yilkee.com -> Foto Album -> willekeurige album -> klik op een van de thumbnails
EDIT: BTW in Safari (Mac) laat ie het wel precies in het midden zien. Camino, IE en Firefox laat het raar zien.
[ Voor 19% gewijzigd door Alpha-sphere op 23-07-2004 16:40 ]
Assume there are no rules and it's one big free for all