Toon posts:

Printer probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een probleem met mijn printer. Als ik een zwarte tekst in Word wil uitprinte en ik klik op 'Print', dan wordt de tekst in het roze 8)7 uitgeprint. Hij print alleen zwart als ik bij eigenschappen selecteer: Alleen in zwart-wit uitrpinten. Eigenlijk alles wat ik print gebeurt in rozo of ik moet selecteren van printen in zwart wit. Ik kan dus nooit fotos meer uitprinten ofzo. Hoe kan ik dit verhelpen?

Verwijderd

cartridge vernieuwen? wanneer je gewoon adrukt, gaat zelf het zwarte van je kleuren cartridge af, wanneer je je pc instel op alleen zwart wit gebruik hij alelen de zwarte cartridge, is je kleuren cartridge toevallig leeg?

Verwijderd

Topicstarter
Nee, in het weekend vernieuwd, ik dacht al dat het daar misschien aan lag...

• @r!k
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15-05 22:10

@r!k

It is I, Leclerq

iets meer info alsjeblieft, wat voor type printer is het? welke kleuren heb je vervangen of heb je 1 cartridge voor alle kleuren, wanneer is het probleem begonnen, heb je de printer al opnieuw geinstalleerd.

Met de info die je nu geeft kunnen we gewoon niks

Een hele rij microsoft certificeringen.

Verwijderd

Topicstarter
Ok, sorry :). Mijn printer = HP Deskjet 3820 . Probleem heb ik toch al een tijdje, weet niet precies hoelang, half jaar ofzo... Ik heb 2 cartridges, 1 voor zwart en 1 voor de kleuren. Printer heb ik opnieuw geinstalleerd maar hielp niks.

Verwijderd

Topicstarter
Iemand die het weet?

• MBV
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15-05 23:07

MBV

Als het zwart is moet hij zoieso met de zwarte cartridge printen. Kan je niet iets van een kleurprofiel instellen voor de printer?
edit:
en waarom heb je niet direct garantie geclaimed? Zo oud kan hij toch niet zijn?

[ Voor 27% gewijzigd door MBV op 25-07-2004 22:50 ]

Pagina: 1