Packerd Bell pc piept hele tijd

Pagina: 1
Acties:
  • 93 views sinds 30-01-2008

• Revocx
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11-03-2024
goedenmiddag

De systeem speaker van mijn nichtjes pc piept de hele tijd.
Zodra je pc op start piept je paar keer. En dan stopt ie
maar zodra je een programma opent of spel wilt spelen gaat hij piepen en blijft hij piepen totdat je de prog afsluit. Dit is vreselijk irritant.
ik heb gekeken op spyware en virusen/trojans maar de pc is echt clean.
als ik in taakbeheer kijk dan zie ik geen bepaald programma die dit probleem veroorzaakt. ik heb dat controleerd door zoveel mogelijk 1 voor 1 aftesluiten.

ik kan de system speaker niet los halen van mobo , omdat deze als soort weerstand is gemonteerd op het mobo zelf. Dit is een Packard bell pc :(
windows xp home.

ik hoop dat iemand een idee heeft wat het kan zijn.
de temps zijn ook goed.

alvast ontzettend bedankt
vriendelijke groeten mitch

• Pakjebakmeel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 25-03 23:01
cpu te warm? aangezien je zelf aangeeft bij activiteit...

[ Voor 66% gewijzigd door Pakjebakmeel op 23-07-2004 16:31 ]

• freshy98
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:49

freshy98

Atari

Revocx, is dit toevallig een machine met een i810E chipset?
NEC heeft nl. de zelfde systemen en het probleem. (NEC en PB hebben de zelfde systemen verkocht of verkopen. kweenie zeker)

BIOS 1.8 van NEC zou dit moeten oplossen, maar dit is helaas niet altijd het geval.
Ik kan je een 1.8 BETA mailen die een uitbreiding heeft op de 1.8 versie, maar ook deze werkt meestal niet. Wellicht bij jou wel.

Hier op mijn werk hebben we deze systemen. Zowel met Windows 98 als XP is het probleem. Ik zelf ga nog een installeren met linux om te kijken wat ie dan doet.

• Revocx
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11-03-2024
Tom Weustink schreef op 23 juli 2004 @ 16:35:
Revocx, is dit toevallig een machine met een i810E chipset?
NEC heeft nl. de zelfde systemen en het probleem. (NEC en PB hebben de zelfde systemen verkocht of verkopen. kweenie zeker)

BIOS 1.8 van NEC zou dit moeten oplossen, maar dit is helaas niet altijd het geval.
Ik kan je een 1.8 BETA mailen die een uitbreiding heeft op de 1.8 versie, maar ook deze werkt meestal niet. Wellicht bij jou wel.

Hier op mijn werk hebben we deze systemen. Zowel met Windows 98 als XP is het probleem. Ik zelf ga nog een installeren met linux om te kijken wat ie dan doet.
hey
hoe kan ik zien welke chipset ik heb ?

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02:12

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

PMG Beleid

We hebben geen glazen bol, hier kunnen we niets mee. Packard Bell computers zijn gewoon computers als elk ander, om hier een uitspraak over te doen zul je moeten zien wat voor moederbord in je systeem hebt. Zie daarvoor gewoon de FAQ.

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.