Toon posts:

[Malware] msc0nfig.com

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,mede Tweakers,ik had een vraagje op mijn taskmanager heb ik een Progje draaien msc0nfig.com.Als ie aanstaat gaat mijn bbmonitor als ik hem opstart meteen weer uit,en ook kan ik niet in de dos komen er door.Als ik de process kill,via de task manager kan ik wel de bbmonitor opstarten en in de dos komen,ik heb al via google gezocht naar dat bestand maar kon er niks over vinden,weet iemand van jullie of het mischien en trojan backdoor virus is?ivm dat ik niet via win in de dos kan komen.Ik heb mijn virusscanner laaten bootscannen,en in save mode,hij vindt hem wel en wist hem maar als ik mijn pc opnieuw opstart,staat ie er weer in?
IK heb via regedit de key naar van de msc0nfig gewist ook in safemode,maar bij het opnieuw opstarten staat ie er weer.....

IKweet het echt niet meer hoe ik er van af kom,het liefs wil ik geen cleaninstall doen want ik heb veel programma's op sataan die ik weer er opo moet zetten,ben ik zekker 5 uur bezig om het te installeren en configureren.
Ik had een ghost image maar die had ik gewist,omdat ik een nieuwe image wou maaken en toen kwam ik er achter.........

:'(

Verwijderd

Begin eens met Beveiliging en Virussen - Nieuw topic starten door te werken. :)
Wat is bbmonitor?
in dos komen?
weet iemand van jullie of het mischien en trojan backdoor virus is?ivm dat ik niet via win in de dos kan komen.Ik heb mijn virusscanner laaten bootscannen,en in save mode,hij vindt hem wel en wist hem maar als ik mijn pc opnieuw opstart,staat ie er weer in?
Ligt het aan mij of spreek je jezelf tegen?
Eerst vraag je of het malware is en later zeg je dat je virusscanner hem verwijdert maar dat ie weer terugkomt...
Welke scanner gebruik je en welke naam geeft hij aan het beestje?

Kun je de file eens hier scannen? http://www.kaspersky.com/scanforvirus.html
Probeer in het vervolg je zinnen wat duidelijker in elkaar te zetten en ietsje meer op spelling te letten als dat kan, het leest zich zo wat lastig. :P

Titel alvast een beetje aangepast.

Verwijderd

Topicstarter
ok,sorry..ik bedoelde dat als ik taskmanager op msc0fig klik en kill process doe dan kom ik wel in de dos een bbmonitor.
bbmonitor is een progje om mijn up en download stream in de gaaten te houden

Verwijderd

Topicstarter
thnxx GLowy,
Classification
Worm

Files
WinServices.exe, msc0nfig.jpe, netconfig{5}.xtr

bij mij is ie msc0nfig.com ipv msc0nfig.jpe

Verwijderd

Zou je aub je posts willen editten ipv. elke keer een nieuwe post te plaatsen?
(Knopje rechtsbovenaan je post)

Danku. :)

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 23 juli 2004 @ 16:34:
Zou je aub je posts willen editten ipv. elke keer een nieuwe post te plaatsen?
(Knopje rechtsbovenaan je post)

Danku. :)
ok sorry weer..... ;)

Verwijderd

Topicstarter
IK ben er uit,ik heb bazooka gedownd en gescanned hij gaf aan dat mijn explorer besmet was,ff in safe mode op gestart en in c:\windows\system32 de explorer gewist, alles is weer normaal.....

close topic please....

Verwijderd

Mja, dit had je dus met iets meer eigen moeite/initiatief zelf goed kunnen oplossen.
Normaal gaan topics niet dicht, maar aangezien ik hier geen vervolgposts op verwacht, gaat deze wel dicht.

Dicht.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.