Hallo,mede Tweakers,ik had een vraagje op mijn taskmanager heb ik een Progje draaien msc0nfig.com.Als ie aanstaat gaat mijn bbmonitor als ik hem opstart meteen weer uit,en ook kan ik niet in de dos komen er door.Als ik de process kill,via de task manager kan ik wel de bbmonitor opstarten en in de dos komen,ik heb al via google gezocht naar dat bestand maar kon er niks over vinden,weet iemand van jullie of het mischien en trojan backdoor virus is?ivm dat ik niet via win in de dos kan komen.Ik heb mijn virusscanner laaten bootscannen,en in save mode,hij vindt hem wel en wist hem maar als ik mijn pc opnieuw opstart,staat ie er weer in?
IK heb via regedit de key naar van de msc0nfig gewist ook in safemode,maar bij het opnieuw opstarten staat ie er weer.....
IKweet het echt niet meer hoe ik er van af kom,het liefs wil ik geen cleaninstall doen want ik heb veel programma's op sataan die ik weer er opo moet zetten,ben ik zekker 5 uur bezig om het te installeren en configureren.
Ik had een ghost image maar die had ik gewist,omdat ik een nieuwe image wou maaken en toen kwam ik er achter.........
IK heb via regedit de key naar van de msc0nfig gewist ook in safemode,maar bij het opnieuw opstarten staat ie er weer.....
IKweet het echt niet meer hoe ik er van af kom,het liefs wil ik geen cleaninstall doen want ik heb veel programma's op sataan die ik weer er opo moet zetten,ben ik zekker 5 uur bezig om het te installeren en configureren.
Ik had een ghost image maar die had ik gewist,omdat ik een nieuwe image wou maaken en toen kwam ik er achter.........