Toon posts:

Waar kan ik deze cooler kopen?

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Voor mijn processor, AMD Duron 1300, ben ik op zoek naar een goede en stille cooler.
Het gaat mij alleen om de ventilator, koelblok heb ik nl. al.
De maat van de huidige ventilator is 60x60x25 mm.
Met behulp van een converter 60>80 mm, kan ik eventueel ook een 80 mm fan aansluiten. Een 80 mm fan direct op de koelblok past helaas niet.

Aangezien mijn moederbord een soort ingebouwde protectie heeft moet de ventilator minimaal 4600 rpm maken.

Wie kent een (web)-winkel waar ik deze ventilator kan kopen ?

• wisselwerking
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 18:57
Kijk eens op www.tweakers.net/pricewatch

Wat je trouwens ook kan doen is een fancontroler er tussen hangen en dan kun je de fan op de door jouw gewenste snelheid laten draaien.

[ Voor 64% gewijzigd door wisselwerking op 23-07-2004 16:02 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op 23 juli 2004 @ 15:51:

knip

Aangezien mijn moederbord een soort ingebouwde protectie heeft moet de ventilator minimaal 4600 rpm maken.
Is er geen BIOS update beschikbaar voor je mobo die deze bug verhelpt? Mijn MSI mobo had dit ook, na een BIOS update heb ik de fluisterstille GlacialTech Silentbreeze @ 1900 RPM kunnen installeren.

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
als je er een 80mm fan opschroeft kies dan voor een papst fan die zijn zo'n beetje de stilste die je kan krijgen

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-12-2025

Remy

I usually get 100% accuracy

Kijk eens rond in http://www.tweakers.net/pricewatch ja, en dan bij het deel overclocking en cooling. Daar zullen vast een aantal fans van 80mm van je gading tussen zitten. Succes :)

LinkedIn
Instagram

Dit topic is gesloten.