[Suse] Kopieren van setup files naar hardeschijf

Pagina: 1
Acties:
  • 26 views sinds 30-01-2008

• Falcon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-11-2025

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

Topicstarter
Vanwege problemen met constant een scsi hang in mijn installatie van SUSE 9.1 prof.. wilde ik gaan proberen om de setup files eerst te kopieren naar een partitie en daar vandaan de setup te starten.

Maar ik heb even geen flauw idee hoe ik dit moet aanpakken.

Eigenlijk heb ik een kleine linux versie nodig op een diskette met ondersteuning voor mijn raid controller en scsi controller. Hiervandaan het te kopieren naar een linux partitie op mijn hardeschijf. En dan wil ik hem daarvandaan gaan handmatig starten.. of een bootflag op die partitie geven en dat hij dan netals je cdrom de installatie start.

Even een aantal specs:

Dell PowerEdge 2400
p3 800mzh
256mb
Adaptec (spel ik deze goed?) RAID Controller en SCSI Controller
Floppy drive
SCSI Cdrom
3 schijven in een RAID 5 opstelling .. deze staat goed en heeft een volume van 16 gig.

Kan iemand mij op weg helpen?

"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"

• blaataaps
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Het ligt aan de raidopsteling, hoor ik net uit betrouwbare bron:
The Real Falcon schreef op 23 juli 2004 @ 16:20:
Hai,

In dit topic ([rml][ Suse] Kopieren van setup files naar hardeschijf[/rml]/) heb ik een probleem gemeld, maar ik kom er net achter dat het probleem zich bevind in de raid opstelling (gare hd) en SUSE is nu zonder aan zijn installatie bezig.
:)
Bij deze dus.
Dit soort dingen kun je trouwens ook eenvoudig melden met een topicreport, deze knop Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/icon_hand.gif bovenaan het topic, mocht je dat nog niet weten :)

Dit topic is gesloten.