Ik heb een database die gevuld is met producten, die worden op een pagina in een loop weegegeven.
nu heeft ieder product een knop bestel meegekregen en moet als men op de knop drukt de gegevens van die productid meegeven aan een e-mail pagina.
dus bv je koop een paar schoenen,productnr 12, merk nike, maat 40, klik op de knop bestel dan moet ie naar de email pagina gaan en zeggen van:
12
nike
maat 40
en dan de velden die ingevuld moeten worden met NAW gegevens, dit formulier wordt opgestuurd als e-mail.
Ik wil dus de variabelen die op de product pagina worden weergegeven meegeven naar het scherm erna en deze informatie met de personelijke informatie van de klant naar een bepaald adres gemailed krijgen.
Heb gezocht op het meegeven van variabelen in de search maar ook daar werd ik niet veel wijzer van...
Kan je niet gewoon die variabelen meegeven aan je link?
nu heeft ieder product een knop bestel meegekregen en moet als men op de knop drukt de gegevens van die productid meegeven aan een e-mail pagina.
dus bv je koop een paar schoenen,productnr 12, merk nike, maat 40, klik op de knop bestel dan moet ie naar de email pagina gaan en zeggen van:
12
nike
maat 40
en dan de velden die ingevuld moeten worden met NAW gegevens, dit formulier wordt opgestuurd als e-mail.
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
| <%
do while not resultaat.EOF
%>
<tr>
<td class=font width=280><%= resultaat("abonnement") %></td>
<td class=font width=180 align=right><%= formatCurrency(resultaat("maandtarief")) %></td>
<td class=font width=180 align=right><%= resultaat("belbundel") %> min.</td>
<td class=font width=180 align=right><%= formatCurrency(resultaat("entreegeld")) %></td>
<td class=font width=180 align=right><%= formatCurrency(resultaat("cashback")) %></td>
<td class=font width=180 align=right>
<%
dim maandtarief
dim cashback
dim effmaandbedrag
maandtarief = formatCurrency(resultaat("maandtarief"))
cashback = formatCurrency(resultaat("cashback"))
effmaandbedrag = ((maandtarief * 12) - cashback)/12
response.write(formatCurrency(effmaandbedrag))
%>
</td>
<td class=font width=180 align=right>
<form name="bestel">
<table>
<tr>
<td><INPUT TYPE="button" NAME="<%= resultaat("id") %>" VALUE="bestel" onclick=""></td>
</tr>
</table>
</form>
</td>
</tr>
<%
resultaat.movenext
loop
%> |
Ik wil dus de variabelen die op de product pagina worden weergegeven meegeven naar het scherm erna en deze informatie met de personelijke informatie van de klant naar een bepaald adres gemailed krijgen.
Heb gezocht op het meegeven van variabelen in de search maar ook daar werd ik niet veel wijzer van...
Kan je niet gewoon die variabelen meegeven aan je link?
Never eat yellow snow...