Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Verwijderd
was deze maar met 2 speakers + sub. Maar van kwaliteit was dit best
wel ok. Zeker voor de prijs van 25-30 euro.
Nu zijn we wat later en was het tijd toch een surround te kopen. En
deze keer niet bij het kruidvat. Wel bieden ze nu zo'n surround set aan
en als je niet zo het beste van het beste wil, denk ik dat deze best wel
zal meevallen. Zeker voor die prijs. ( ik weet niet meer hoeveel juist )
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Maar goed, het zel gerust wel aardig klinken in vergelijking met die Creative maar verwacht er niet teveel van, het blijft allemaal plastic.
Het lijkt gewoon exact dezelfde, zal zo wel zijn. Eltax heeft nog dochterbedrijvjes zitten her en der.xabre16v schreef op 23 juli 2004 @ 15:16:
Die sub lijkt wel heel er veel op de sub van de Eltax Logic 8:
[afbeelding]
Feiten in de audio zijn zoals feiten in de liefde, redelijk onbestaand of op z'n minst zeer persoonlijk.
Toevallig hadden wij deze set ook staan. We hebben hem aan een onderzoek onderworpen en zijn eruit dat het dezelfde is als een Sony...KarreMania schreef op 23 juli 2004 @ 15:07:
met geluk, vind ik de speakerset op kijkshop
het betreft dus:
deze
[afbeelding]
Sony heeft hem nu niet meer staan, maar de Media Markt had ze toen. Een collega had die van Sony, dus we konden ze mooi vergelijken. En wat blijkt, op de naam na en een paar kleine uiterlijke verschillen, zijn ze onderhuids identiek.
Redelijke set vind ik persoonlijk. Het haalt het niet bij goede houten zuilen, maar voor de prijs ga je ook niet klagen. En die 199.00 is zeker een fractie van wat sony (

ps. Let er wel op dat dit een 5.1 set is met analoge ingangen. Dus je zal een externe decoder moeten hebben...
[ Voor 6% gewijzigd door Maarce op 23-07-2004 22:13 ]
als eerste toppie van de info, heel interessant.Maarce schreef op 23 juli 2004 @ 22:08:
[...]
ps. Let er wel op dat dit een 5.1 set is met analoge ingangen. Dus je zal een externe decoder moeten hebben...
mijn geluidskaart heeft netjes front(l/r) rear(l/r) en sub/center uitgangetjes (3x jackplug), ik neem aan dat "dit" analoog is?
[ Voor 10% gewijzigd door SinergyX op 23-07-2004 23:26 ]
Idd... Daar is dit een heel leuk setje voor.KarreMania schreef op 23 juli 2004 @ 23:26:
[...]
als eerste toppie van de info, heel interessant.
mijn geluidskaart heeft netjes front(l/r) rear(l/r) en sub/center uitgangetjes (3x jackplug), ik neem aan dat "dit" analoog is?
Op beide vragen kan ik ja antwoorden....xabre16v schreef op 23 juli 2004 @ 23:51:
Zitten er op die set niet 6 tulp ingangen ipv 3 jackplugsen zit er in die sub wel een versterker voor alle 6 luidspreker want ik denk niet dat je Audigy 't anders gaat trekken
Ja... daar hebben ze mini-jack > 2x cinch kabeltjes voor uitgevondenxabre16v schreef op 23 juli 2004 @ 23:51:
Zitten er op die set niet 6 tulp ingangen ipv 3 jackplugse
PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+
Prijs €0.00
Geef mij er maar 25 .. ofzo
Ze hebben daar trouwens nog goedkopere speakers als Eltax : http://www.skytronic.com/nl/prod/search.php?s=100.052
[ Voor 17% gewijzigd door TomSwinnen op 24-07-2004 18:15 ]
Feiten in de audio zijn zoals feiten in de liefde, redelijk onbestaand of op z'n minst zeer persoonlijk.
Een hele rij microsoft certificeringen.
ROFLTomSwinnen schreef op 24 juli 2004 @ 18:12:
[...]
Prijs €0.00
Ze hebben daar trouwens nog goedkopere speakers als Eltax : http://www.skytronic.com/nl/prod/search.php?s=100.052
Ticking away, the moments that make up a dull day
koop een 2ehands versterkertje erbij en het klinkt volgens mij stuk beter dan al die plastic setjes, maarja het blijft budget rommelTomSwinnen schreef op 24 juli 2004 @ 18:12:
[...]
Prijs €0.00

The difficult we do right away, the impossible takes slightly longer.
Mja kweeni, maar voor 89 € zien ze er qua design wel strak uit. Hebben wat weg van Monitor Audio. Ik denk dat een hifi-leek dit zeer graag zou hebben. Alleszins beter als plastieke rommel.
2 keer raden waar deze op gebaseerd zijn : http://www.skytronic.com/nl/prod/search.php?s=100.079
[ Voor 13% gewijzigd door TomSwinnen op 24-07-2004 20:10 ]
Verwijderd
Dit topic had trouwens heel goed in het centrale PC-speaker topic of zelfs het aanbiedingen topic gekunt. Maar ik heb weinig problemen met het voortzetten van deze discussie in dit topic.
Lekstokje voor Play
Iemand die het zou aandurven van zo een set te kopen van die 89€ speakers? Er zijn hier zovelen die dé Eltax 89 €set hebben geprobeerd, misschien hebben we hier wel iets nog beters ontdekt?
Edit : Play, misschien iets algemenere topictitel, als we hier een discussie gaan hebben over de luidsprekers van het merk Skytronic?
(Of misschien er een Algemeen 89€ Speakertopic van maken
[ Voor 24% gewijzigd door TomSwinnen op 24-07-2004 23:33 ]
Verwijderd
Grappig dat die goedkope zooi altijd wel biwire en spikes ed heeft. Als je naar de specs kijkt lijken het goede boxen... Schroef ze maar eens openTomSwinnen schreef op 24 juli 2004 @ 18:12:
[...]
Prijs €0.00