[ASP] Bestelknop variabelen

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

• Denga
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-05 01:25

Denga

The riding never stops....

Topicstarter
Ik heb een database die gevuld is met producten, die worden op een pagina in een loop weegegeven.
nu heeft ieder product een knop bestel meegekregen en moet als men op de knop drukt de gegevens van die productid meegeven aan een e-mail pagina.

dus bv je koop een paar schoenen,productnr 12, merk nike, maat 40, klik op de knop bestel dan moet ie naar de email pagina gaan en zeggen van:

12
nike
maat 40

en dan de velden die ingevuld moeten worden met NAW gegevens, dit formulier wordt opgestuurd als e-mail.

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
<%              
  do while not resultaat.EOF
%>

<tr> 
  <td class=font width=280><%= resultaat("abonnement") %></td>
  <td class=font width=180 align=right><%= formatCurrency(resultaat("maandtarief")) %></td>
  <td class=font width=180 align=right><%= resultaat("belbundel") %>&nbsp;min.</td>
  <td class=font width=180 align=right><%= formatCurrency(resultaat("entreegeld")) %></td>
  <td class=font width=180 align=right><%= formatCurrency(resultaat("cashback")) %></td>
  <td class=font width=180 align=right>

<%
    dim maandtarief
    dim cashback
    dim effmaandbedrag

maandtarief = formatCurrency(resultaat("maandtarief"))
    cashback = formatCurrency(resultaat("cashback"))
    effmaandbedrag = ((maandtarief * 12) - cashback)/12
    response.write(formatCurrency(effmaandbedrag))
  %>

</td>
  <td class=font width=180 align=right>
    <form name="bestel">
      <table>
        <tr>
          <td><INPUT TYPE="button" NAME="<%= resultaat("id") %>" VALUE="bestel" onclick=""></td>
        </tr>
      </table>
    </form>
  </td>
</tr>

<%
  resultaat.movenext
  loop
%>

[ Voor 53% gewijzigd door Denga op 23-07-2004 14:37 ]

Never eat yellow snow...

• party42
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-05 17:39
(jarig!)
wat heb je zelf al geprobeerd? wat is eigenlijk je vraag? heb je al gezocht?

Everyday's an endless stream, of cigarettes and magazines...

Verwijderd

Volgens mij wil hij de informatie die meegegeven wordt op de product pagina parsen naar het scherm erna en deze informatie met de personelijke informatie van de klant misschien met betaal gegeven naar een bepaald adres toegemailed krijgen.

• gorgi_19
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15:50

gorgi_19

Kruimeltjes zijn weer op :9

En dit topic wijkt me te veel af van wat we verwachten van een topic; zie hiervoor P&W FAQ - De "quickstart"

Zo mis ik een duidelijk probleem, waar heb je gezocht, wat heb je zelf geprobeerd, waar gaat het fout, welke foutmeldingen krijg je en een duidelijke titel. Bestelknop variabelen zegt namelijk niets over het probleem.

Oftewel: open maar een duidelijk topic volgens de eerder genoemde quickstart. :)

Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo

Dit topic is gesloten.