Toon posts:

[malware] vervelende pop-up (steeds dezelfde)*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Telkens als ik aan het internetten ben met explorer dan komt er een vervelende pop-up tevoorschijn. Steeds maar dezelfde en niet 1 keer, hij komt steeds terug. Als ik niks doe staan er op een gegeven moment stuk of 10 dezelfde :? pop-ups open.

Weet iemand een oplossing hiervoor? :? Alvast bedankt!

Pat

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online
www.lavasoft.de
http://download.com/3000-...74&subj=dlpage&tag=button
Dan zit je wel goed.
Nadat je em geinstalleerd hebt, moet je even de updates binnenhalen door op de tekst te klikken.
Daarna Ad-Aware draaien en bij die hele lijst met Ad-ware. Klik je in principe alles aan, of rechtermuisknop en dan alles selecteren.

Denk dat hierna je probleem wel over is.

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 30-11 14:49

Nik

En desnoods ook nog even SpyBot Search en Destroy gebruiken, eerst Adaware, daarna SBSD, en je systeempje draait weer lekker (ik gebruik die comi al weken en het bevalt me zeer goed!)

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Pat04,

Ik zie dat dit je 1e post is - welkom op GoT ;)
Wij hebben op GoT wat regeltjes opgesteld waar een topic aan moet voldoen - deze hebben we opgeschreven in allerlei FAQ's en policies - eentje daarvan heb je zeker al doorgelezen namelijk de Registratievoorwaarden en faq.

Er zijn echter 3 belangrijke regels voor het starten van een topic waar jouw topic nog niet volledig aan voldoet:
  • Een goede topic titel die je probleem kort en goed omschrijft. Nu is dat in jouw geval wel zo, maar in Windows Operating Systems eisen we ook nog eens het OS tussen vierkante haakjes.
  • Een duidelijk en heldere omschrijving van je probleem - met zoveel mogelijk relevante informatie. Welk besturingssysteem, welke (versie) van je browser gebruik je, en meer van dat soort informatie. Geef gewoon zoveel mogelijk relevante info.
  • Een omschrijving van wat jezelf al gedaan hebt om je probleem op te lossen - waar heb je bv. al op gezocht op GoT en wat werkte er niet aan?
Verder - dit topic is vermoedeijk veroorzaakt door spyware - ik ga je topic dan ook even verplaatsen naar Beveiliging & Virussen - begin eventjes met het daar doorlezen van de FAQ aangezien je daar al veel mee op zal kunnen lossen :)

Windows Operating Systems >> Beveiliging & Virussen

Verwijderd

En als het dan nog niet weg is Hijackthis en CWShredder gebruiken. Vooral met HiJackThis krijg je alles weg (moet je wel mee oppassen).

Je had ook wel ff de FAQ door kunnen nemen daar staat het ook in ;)

Edit: te langzaam :p

Edit2: 2 FAQs :? clickz0rz

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 23-07-2004 13:53 ]