Toon posts:

Halo probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als ik Halo begin te spelen dan slaat mijn computer uit, en hij doet het niet zolang ik de stekker er niet in en uit heb gehaald..

ik heb de nieuwste drivers voor chipset, videokaart, windows update, de hele mikmak..
maar blijft nog steeds het zelfde probleem geven,
maar het vreemde is dat mijn Flight Simulator het wel doet, en die grafisch veel zwaarder is...

dit zijn de specs..

videokaart : asus ti4800se

CPU : P4 2.4
Moederbord : Asus p4s533-x (4x AGP)
Geheugen : 512 Mb...

ik ben ten einde raad... ik hoop dat iemand mij kan helpen..

• P.K.
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 30-11 23:12
wat voor voeding heb je ? ;)

Verwijderd

Wat zijn de temps van je grafische kaart?

want ik kan zelfs op een 8mb videokaartje flight simulator 2002 spelen, maar halo totaal niet....

• almar
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 24-04-2024
Deaard stopcontact?
(believe me de wazigste probleme komen hierdoor vooral die die je er niet aan toe zou schrijven)

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21:02

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Een vriend van mij heeft hetzelfde gehad met Halo en Chaser. Hij had een Radeon 8500 en een PIV 1.8.
Bij hem verscheen op het scherm "no signal input"... en om daar vanaf te komen moest de pc uit, en moest hij ook een paar minuten uit blijven alvorens hem weer aan te zetten.
Dit probleem is nog steeds niet opgelost!

Mijn muziekcollectie op Discogs

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:24

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Als je Halo SPEELT, kun je deze vraag beter stellen in Spielerij - Problemen en Vragen

Move VB -> SPV

Oslik blyat! Oslik!

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een 450 watt voeding, geaard stopcontact en ik draai Flight Simulator 2004 op et kaartje... en het ziet er best mooi uit.. terwijl het zwaarder is als Halo..
en die flipt.. ;(
Pagina: 1