Toon posts:

[IE] Geen toegang tot pagina's*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hej
Ik ben 2 weken op vakantie geweest en ik kom thuis met een hele hoop problemen op mijn eigen pc die door niemand aangeraakt is de afgelopen 2 weken....
Als ik op internet zit bijvoorbeeld op mijn inbox van hotmail en ik selecteer items om te verwijderen doet die dat niet en zegt ie dat ik geen toegang heb tot die pagina. Na deze fout krijg ik dan een leeg internet explorer scherm met de pagina kan niet worden weergegeven. Met daar bovenop de volgende fout:

Afbeeldingslocatie: http://people.zeelandnet.nl/bollec/fout.JPG

Als daar op ja klik gebeurt er niets. De volgende keer dat ik dezelfde handeling weer probeer lukt het weer niet en is er niets veranderd.
Wat moet ik hier doen? |:(

Verwijderd

Dit is geen fout maar een waarschuwing. Probeer je security level eens wat lager te zetten

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-10-2025
als je dat voordat je op vakantie ging niet had, zou ik toch zeggen dat er wel iemand achter de pc is geweest..

heeft de computer uit gestaan of is ie aan gebleven?
misschien dat iemand van afstand heeft zitten kloten.

verder kan je altijd even proberen je cache te legen. werkt soms voor gekste dingen met IE :X

This message was sent on 100% recyclable electrons.

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Vragen over IE zijn beter op z'n plek in Software Algemeen - ik ga je topic eventjes verplaatsen :)

Windows Operating Systems >> Software Algemeen

• woekele
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online

woekele

woekele

Mjaw, als je je beveiliging lager zet in IE, ben je weer ontzettend kwetsbaar voor bepaalde worms/virussen/trojans. Door naar een bepaalde site te gaan komen die dan al op je PC.

Mijn advies: gebruik Firefox.

• iNickx
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09-06-2025
Beste,

Neem firefox www.mozilla.org en je gebeden worden verhoord. Werk hier nu een tijd mee en ben bijzonder tevreden met alles

You can't control the wind, but you can adjust your sails.

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil internet explorer blijven gebruiken dus ik stap niet over op iets anders. Mijn pc is 2 weken lang uit geweest. Het beveiligingsniveau veranderen had ik al gedaan, zonder resultaat.
Ik zal nog eens een ad-aware scan eroverheen gooien, dat kan volgens mij ook wel wat uithalen.

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 28-08 14:49

André

Analytics dude

Als je in de geavanceerde veiligheids-instellingen kijkt van de internet-zone moet je de vinkjes die bij activeX staan eens nalopen. Daar staat waarschijnlijk een vinkje fout.

Vermoedelijk die bij "ActiveX van trusted scriptszooi wel uitvoeren" :)

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het al gevonden. :)
Bij een scan van ad-aware gaf hij een possible broser hyjack attempt. Dat zal het wel zijn verwacht ik. Die file heb ik verwijderd en nu is het probleem over.
Bedankt voor de reacties
Pagina: 1