kan niet cd-rw's wissen met Plextor fikker!!!!!!!!

Pagina: 1
Acties:
  • 107 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• f1r3b4ll
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online
helluuuupp!!!!!

ik heb al een half jaartje (als het niet langer is) zo'n gave Plextor 8/4/32 IDE fikker en ik wil nu onderhand ff wat backupjes maken op CD-RW.

Nu heb ik een heel groot probleem: IK KAN NIET WISSEN :(:(:(:(:(:(:(:(:(

Het branden van een CD-RW gaat perfect, maar zodra ik ga wissen in wat voor prog dan ook, zegt ie altijd iets als "write error. recovery needed". Ik word er gek van :r|:(

Weet iemand hoe dit komt???

🇳🇱 🔋 Marstek Venus E v3 | EMS xxx, BMS xxx, App vxxx | HW P1 | Marstek CT003 P1 | ☀️14kWp zuid-west+noord-oost

• f1r3b4ll
  • Nu online
is er dan helemaal niemand die mij kan helpen??? snik :'(:'(:'(

🇳🇱 🔋 Marstek Venus E v3 | EMS xxx, BMS xxx, App vxxx | HW P1 | Marstek CT003 P1 | ☀️14kWp zuid-west+noord-oost

• ralfbosz
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 06-05 09:12

ralfbosz

xm create bosz -c

Op maandag 25 december 2000 18:45 schreef sp_strikwerda het volgende:
is er dan helemaal niemand die mij kan helpen??? snik :'(:'(:'(
Probeer eens een ander fik-programma. Met NERO kreeg ik wel eens foutmeldingen terwijl CDrWIN hem netjes formateerde...

rm -r *

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-11-2025

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Op vrijdag 22 december 2000 22:41 schreef sp_strikwerda het volgende:
ah, kzie dat er niemand echt verstand van heeft
Zelf veel vragen stellen, maar geduld hebben ho maar......
Op donderdag 16 november 2000 11:35 schreef sp_strikwerda het volgende:
geduld is een schone zaak...

Verwijderd

Of misschien ligt het aan je CDRW's? Slecht merk? ;)

• TB
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 21-09-2025

TB

pompiedom

wfvn : Lachuh actie :)

• Danfoss
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 18:37

Danfoss

Deze ruimte is te koop..

He toevallig, ik heb hetzelfde probleem met dezelfde brander.
ik kan met WinOnCD (krijg je er standaard bij) ook geen rw'tjes wissen. Hij geeft geen melding tijdens het wissen, maar als ik dan de cd controleer staat alles er nog op!!

Nu gebruik ik voor de rest geen andere proggies (behalve clonecd en fireburner dan voor de iso's :) )

Vorige week zag ik in Windows Whistler dat je met de rechtermuisknop in de verkenner gewoon rw's kon wissen en daar werkte het wel. Zal dus wel aan de software liggen.

Ik zit er niet zo mee, rw's zijn toch nutteloos.

Sys Specs

• f1r3b4ll
  • Nu online
dit is inderdaad een VAAG probleem, Nero is niet het enige progje dat het niet doet, bij de andere proggies geeft ie ook een fout melding.

Ik gebruik trouwens MMore CD-RW's, die kostten maar 2 piek bij NoRRoD :)
Misschien ligt het hieraan, want dat schijnen nogal baggerdingen te zijn.

Maar ik heb het ook geprobeerd met de CD-RW die erbij zat (Plextor), daar ging het ook fout. Zal wel ff een mailtje naar Plextor sturen.

• Danfoss
  • Laatst online: 18:37

Danfoss

Deze ruimte is te koop..

kun je me laten weten wat het antwoord van plextor is?

Sys Specs

• f1r3b4ll
  • Nu online
ja da's goed, ik forward het mailtje wel ff :)

Verwijderd

met hetzelfde prog wissen als waar je ze mee gemaakt heb

• f1r3b4ll
  • Nu online
moet dat beslist??

• f1r3b4ll
  • Nu online
Op woensdag 27 december 2000 10:58 schreef teo het volgende:
met hetzelfde prog wissen als waar je ze mee gemaakt heb
moet dat beslist???

• Neman
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-04 16:11

Neman

Een uit de lucht gegrepen naam

Nee dat is onzin. Ik heb btw ook dezelfde brander maar er is in een jaar tijd nog geen enkele cdrw in geweest :).

Verwijderd

nee maar ecd 3.5c en win on cd liggen wat dat betreft niet lekker.
is mijn ervaring
gebruik zelf ecd3.5c voor de hoesjes en de backup
en clone cd voor ???????

Verwijderd

Jongens elke proggie om te fikken en te wissen schrijft zijn eigen formaat (herkenbaar voor het proggie zelf) voorb. een session met nero werkt niet met andere proggies om te fikken. Maar ja dat begrijpen jullie vast wel. En burnproof geen verschil, alles moet toch ergens vandaan geladen worden, je winamp bijv. als je 1000liedjes hebt staan in winamp dan moet ie die effe opladen dus tijdens het fikken of niet Gewoon niet te veel doen met je systeem ook al doe je dit op 12 speed. Of je moet een super kei pceetje hebben. Als ik mijn pc aanzet. dan nero zonder echt iets anders geklikt te hebben toen win gestart werd. dan nero of wat voor proggie dan ook, op 12x, dan tijdens het fikken cpu usage op 100% en daarna winamp starten dit ding krijgt fatale BUFFER UNDERRUNS, vreemd daar koop ik toch geen SCSI voor. ik bedoel als je niet een fikker bent die de hele dag bezig is. Ja, kan je net zo goed de ide fikkers halen want 5 of 6 minuten niks doen.

Zelf heb ik dan een TH.800@900 Staan. AsusA7Vm, 256MB PC100Sdram,
asus 7100 gf2mx, sblive, geen scsi hdd, 30gb7200rpm/maxtorIDE/ plextor12x4x32scsi, pioneer 304s 10x40scsi, adaptec 2930CU scsi card.

• x-wolf
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-05-2024
Win2000 is dan toch wel de oplossing. Ik kon ook nooit met Win98 van alles doen tijdens fikken. Win2000 kan dat wel (SCSI blijft wel vereist of zware PIII/ATHLON)

Verwijderd

daar heb je het probleem geen scsi hd

• r00tie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-11-2025
Op woensdag 27 december 2000 21:33 schreef x-wolf het volgende:
Win2000 is dan toch wel de oplossing. Ik kon ook nooit met Win98 van alles doen tijdens fikken. Win2000 kan dat wel (SCSI blijft wel vereist of zware PIII/ATHLON)
Bullshit, ik kon met me P2 450 (en 256 MB Ram :9) gewoon UT'en tijdens burnen, en ik heb GEEN SCSI, dus daar gaat je verhaal, recht de grond in jammer voor je pikko, :)

• LiGHtNiNG!
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-04 23:39

LiGHtNiNG!

(tm) since 1985, build in &#03

Inderdaad, weer gezever van jewelste.. Ik heb hier een half IDE/SCSI setup maar noem een willekeurige combo en het werkt.
Ook On-The-Fly van een 6/32 Pioneer DVD (IDE) naar een Plex 12/10/32 (IDE)

Laat maar.. .

• f1r3b4ll
  • Nu online
aha, dus CD-RW's die gemaakt zijn in Nero ook met Nero wissen en die van WinOnCD ook met zelfde prog wissen???

Verwijderd

probeer maar uit

• f1r3b4ll
  • Nu online
ok, zal ik doen.

• Bigs
  • Niet online
Ik kon het eerst ook niet, kreeg ik een power calibration area error. Plextor gemailed en toen kreeg ik nieuwe writer.

Verwijderd

Oh,jullie krijgen ook van die leuke errors en flikkers.

Ik heb ze al meer dan een jaar, sommige RW's werken, RW's die niet werken laat ik bij iemand anders formateren.
Pagina: 1