Toon posts:

Onbekende Creative (?) videokaart

Pagina: 1
Acties:
  • 117 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Beste mede-Tweakers,

Ik heb onlangs een videokaart bedongen, maar ik weet niet precies wat voor een videokaart het is. Het staat er, op de kaart zelf, naar mijn mening ook niet echt duidelijk op.

De informatie die ik van de kaart heb kunnen onttrekken :

- Linksboven op de kaart : Het Nvidia-logo met daaronder het volgende nummer : 180-10071-0000-A04
- Een sticker met "Creative PN 5005020002013" erop gedrukt. Tevens staat er "M88600202145761" op gedrukt.
- Een sticker met het volgende erop gedrukt : SN 0302G014229
- Op de chips staat het logo van Hynix, met het volgende erop gedrukt : HY57V641620HG.

Als men nog meer informatie nodig heeft die op de kaart zou kunnen staan, ben ik uiteraard zeer bereid om te kijken voor andere codes/serienummers, hoewel ik aanneem dat het bovenstaande voldoet.

Het is de bedoeling dat de kaart op een Windows 95 systeem gaat draaien (vraag me maar niet waarom :X ). Ik heb al een Nvidia Windows 95-compatible driver geprobeerd te installeren, in de hoop dat de kaart herkent zou worden, maar dit is helaas niet het geval.

Ik ben zelf al met Google en de search-optie op GoT aan de gang geweest, maar dit heeft tot nu toe nog niets bruikbaars opgeleverd, vandaar dat ik me tot GoT richt. Zijn er misschien mensen die deze kaart kennen, of met de bovenstaande informatie mij kunnen vertellen wat voor een videokaart is ?

Alvast bedankt voor de eventuele moeite die gestoken is om mijn vraag te beantwoorden.

Verwijderd

http://www.ru.europe.crea...ums/thread.asp?thre=40048

Alstjeblief!
Google is je beste vriend.

• tijn.online
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 28-04 19:56

tijn.online

hier had uw tekst kunnen staan

Als je de kaart in een systeem met Windows XP plugt, herkent die dan niks? Simpele reply, ik weet het, maar misschien dat het helpt...

• Croga
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18:33

Croga

The Unreasonable Man

Heb je al op Google gezocht?.....

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Lijkt me duidelijk B)