Gister fijn aan het luisteren geweest. Ik wil de boel afsluiten. Hoor ik opeens een knal (klonk als een rotje) uit m'n speaker. Het vreemde was dat ik geen muziek ophad. De versterker stond bijna dicht. Ik had het idee dat het vanuit de binnenkant van m'n speaker kwam en niet vanuit de woofer of tweeter. Kan bijvoorbeeld een component uit een filter spontaan knallen?
Nu heb ik de speaker al gekanteld en omgekeerd (voorzichtig) om te horen of er stukjes los waren. Er was niets te horen. Ook heb ik gekeken en geroken door de BR poort. Er viel niets bijzonders te zien en het rook eigenlijk wel lekker
(zoals een nieuw boek ruikt).
De speaker klinkt nog als vanouds. Als een component uit het filter knalt dan zou je dat toch direct moeten horen?
Ik heb twee Dynaudio Audience 42.
Nu heb ik de speaker al gekanteld en omgekeerd (voorzichtig) om te horen of er stukjes los waren. Er was niets te horen. Ook heb ik gekeken en geroken door de BR poort. Er viel niets bijzonders te zien en het rook eigenlijk wel lekker
De speaker klinkt nog als vanouds. Als een component uit het filter knalt dan zou je dat toch direct moeten horen?
Ik heb twee Dynaudio Audience 42.