Heb ik net een hele mooie pagina in elkaar geprutst, werkt perfect, onder zowel opera als mozilla (hoewel daar de achtergrondkleur niet helemaal doorloopt), verprutst IE het. 
Ik dacht laat ik eens XHTML 1.1 gaan proberen. Als je de standaard doctype geeft dan geeft IE een foutmelding in xhtml11.dtd ofzo die op de w3c server staat, als je een strict of transitional doet dan geeft hij wel iets weer, maar geen plaatjes (bestandsextensie xml)
Als ik m de extensie xhtml geef wil hij het bestand downloaden, met de extensie html werkt de stylesheet niet. Nu heb ik me er nog niet erg in verdiept, gewoon beetje gekeken wat er zoal in een XHTML pagina stond bij anderen en dan knippen en plakken, maar dat werkt dus niet.
Heeft iemand een tip om de pagina ook in IE te laten werken?
Hij staat trouwens op www.tred.net/art/index.xml
Ik weet dat hij niet 100% valid xhtml is, maar hij zou het gewoon moeten doen.
Ik dacht laat ik eens XHTML 1.1 gaan proberen. Als je de standaard doctype geeft dan geeft IE een foutmelding in xhtml11.dtd ofzo die op de w3c server staat, als je een strict of transitional doet dan geeft hij wel iets weer, maar geen plaatjes (bestandsextensie xml)
Als ik m de extensie xhtml geef wil hij het bestand downloaden, met de extensie html werkt de stylesheet niet. Nu heb ik me er nog niet erg in verdiept, gewoon beetje gekeken wat er zoal in een XHTML pagina stond bij anderen en dan knippen en plakken, maar dat werkt dus niet.
Heeft iemand een tip om de pagina ook in IE te laten werken?
Hij staat trouwens op www.tred.net/art/index.xml
Ik weet dat hij niet 100% valid xhtml is, maar hij zou het gewoon moeten doen.
Nieuw huis, nieuwe (verduurzamings)kansen...