Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[feature] automatisch laatste pagina bij klikken title

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

• TheLunatic
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 16-08 21:48

TheLunatic

Ouwe boxen.

Topicstarter
Het zou volgens mij erg handig zijn als je in je prefs kon instellen dat een topic automatisch op de laatste pagina opent. Je hoeft dan niet te klikken op het kleine cijfertje achter een topictitle, maar gewoon lekker op de title zelf. Als je toch de eerste pagina wil dan klik je alsnog op het kleine cijfertje.

Mother, will they like this song?

• Archie_T
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online
Prefs - Topic linkt direct naar laatste berichten of draai volgorde berichten om, is dat je wat je bedoelt?

[ Voor 20% gewijzigd door Archie_T op 22-07-2004 22:57 ]

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

klik gewoon op de datum, dat is al een stuk makkelijker :P

• Morax
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10:15
Topic link leidt direct naar laatste berichten?
Die soms? Staat gewoon in je prefs hoor :)

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

• TheLunatic
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 16-08 21:48

TheLunatic

Ouwe boxen.

Topicstarter
@Archie_T: berichten omdraaien is niet wat ik bedoel.

@m-m &: Oke, da's wel een hele goeie... wist niet dat die clickable waren !

@Morax, Archie_T: die gaat naar /last, wat ik zelf een heel vervelende functie vindt :P

Op datum klikken lost al een heleboel op :) Wat mij dan wel handig zou lijken is dat de topictitle (met die setting enabled) niet naar /last gaat, maar naar de laatste pagina. Maar goed, dat is nu nog maar een klein probleempje op zich ...

[ Voor 37% gewijzigd door TheLunatic op 23-07-2004 00:25 ]

Mother, will they like this song?

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

Wat bedoel je nou? Moet er een /last worden toegevoegd, dan pakt ie alleen de laatste *ppp* posts, of moet ie gelijk naar de laatste pagina gaan, ongeacht hoeveel berichten er staan?
edit:
Anders wees eens niet zo snel :+

[ Voor 11% gewijzigd door pasta op 23-07-2004 00:26 ]

Signature

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Wat mij dan wel handig zou lijken is dat de topictitle (met die setting enabled) niet naar /last gaat, maar naar de laatste pagina. Maar goed, dat is nu nog maar een klein probleempje op zich ...
Die pref werkt al tijden zo en dat gaan we dus niet meer veranderen. Daarbij is het klikken op de datum dus inderdaad het alternatief om snel naar de laatste post op de laatste pagina te gaan. Meer opties lijken me dus niet noodzakelijk :)

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.