Toon posts:

Geluidskaart Hercules Muse 5.1 toegang geweigerd

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb zojuist een nieuwe installatie van windows xp op mijn computer geinstalleerd en wanneer ik de drivers van de geluidskaart probeer te installeren krijg ik de melding dat de toegang geweigerd is.

De onboard geluidskaart staat uitgeschakeld.

Ik heb de origineel bijgeleverde en nieuwe drivers van internet geprobeerd.

Niets lijkt te werken :?

Dit alles begon na het inbouwen van mijn nieuwe moederbord waar ik al reeds een topic aan heb moeten spenderen, hopelijk is dit de laatste.

EDIT !!!

Goed ik voel me toch wel behoorlijk stom. HIJ WERKT OPEENS GEWOON !!! 8)7 het enige dat ik kan bedenken is dat het per ongeluk installeren van de onboard drivers in de weg gezeten heeft.

Sorry voor het vervuilen van het forum, het ging niet expres en dus bij deze mijn excuses en aanvraag voor slotje.

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 22-07-2004 22:57 ]

• Mvdlaak
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09-02 22:51

Mvdlaak

~*Gnarf*~

Ik heb hetzelfde probleem!

Ik maak al een tijdje gebruik van het onboard geluid (mobo= Asus A8N-E), maar ik vind het niet goed klinken, dus 'n Muse 5.1 DVD had uitkomst moeten bieden.

Ik heb de onboard drivers verwijderd en in de BIOS het onboard geluid uitgezet. (Ik denk dat alle drivers weg zijn, maar die computers van tegenwoordig zijn niet te vertrouwen!)

Ik loop al heel de ochtend en een groot deel van de middag te kloten maar k kom er echt niet uit. Kan iemand uitkomst bieden?

[ Voor 14% gewijzigd door Mvdlaak op 14-06-2006 22:59 . Reden: plaatje verwijderd ]