[W2k] Register verandering ongedaan maken

Pagina: 1
Acties:

• BrainOverfloW
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 02-12-2019
Hey Tweakers,

Ik zit met een probleempje. Ik had nogal last van een adware die steeds maar pop-ups bleef geven van 'Mail Pepper'. Ik heb met spybot geprobeerd deze te verwijderen maar dit wou niet lukken. Wel gaf hij aan welke register sleutels hieraan verbonden waren.
Deze sleutels heb ik vervolgens verweiderd met het id dat spybot dat zelf ook steeds deed en dat dit dus geen kwaat kon maar hier heb ik me dus nogal in vergist :(
Op dit moment doet mijn halve pc et zo'n beetje niet meer en is zoeken op i-net vrij onmogelijk geworden.
Mijn vraag is nu dus kan ik dit nog terug draaien of is de format nog mijn enigste optie? Mij staat namelijk iets bij dat het mogelijk is om, als je nog geen reboot hebt gedaan via DOS je register weer terug te krijgen maar hoe?

I'm Like Time, I'm Unstopable

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Nee- je register terug krijgen is niet mogelijk. Wat heb je precies verwijderd en wat zijn precies je symptomen?

Je bent nu wel heel vaagjes namelijk ;)

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Heb je XP? Dan kan je een 'herstel-moment' proberen.

LaMa ... helaas-pindakaas ...

[ Voor 36% gewijzigd door pven op 22-07-2004 22:57 ]

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• Archie_T
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:58
Je kan proberen onder dos (als het geen NTFS is gaat het het makkelijkst) je system.alt te renamen in system.dat, maar meestal werkt dat alleen bij corrupte registers en niet door gebruiker zelf verknalde registers ;)

• BrainOverfloW
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 02-12-2019
Okeey, Ik kan eindelijk weer op internet :)
Sorry voor de wat vage post maar ik wist ook even niet hoe ik het uit moest leggen. Mijn PC is even later zo ver afgetakelt dat ik er vrijwel nix meer me kon zelf mijn explorer deed et niet meer :X
Ik heb ondertussen mijn image file terug gezet en het meeste van mijn bestanden weten te redden gelukkig.
iig nog bedankt voor de hulp

I'm Like Time, I'm Unstopable