Through meditation I program my heart to beat breakbeats and hum basslines on exhalation -Blackalicious || *BetuweKees was AFK; op de fiets richting China en verder
... nu wel...
ook als de span een height heeft blijft het zelfde probleem bestaan..
[ Voor 4% gewijzigd door BetuweKees op 22-07-2004 22:23 ]
Through meditation I program my heart to beat breakbeats and hum basslines on exhalation -Blackalicious || *BetuweKees was AFK; op de fiets richting China en verder
1
2
3
4
5
6
7
| #blok { position: absolute; left: 20px; bottom: 0px; width: 150px; height: 60px; } |
Je kunt door die span een border te geven kijken hoe hij gepositioneerd word.
relatief positioneren werkt volgens mij ook beter in dit geval
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
| #entries li { position: relative; background-color: white; color: black; border-bottom: 1px solid #aaa; height: 10px; /* IE */ } #entries ul>li { height: auto; /* correct for real browsers */ } |
In FireFox gaat er overigens nog veel meer mis - ik raad je aan gewoon te developpen in Mozilla/FireFox en later pas dingen in IE te corrigeren
Intentionally left blank
klopt; nog kleine semantische wijziging gemaaktzubauza schreef op 23 juli 2004 @ 09:44:
als je het mij vraagt, staat "details" niet echt in een span ofzo
heb alles opgemaakt in firefox 0.9.2, zie zelf niks misgaancrisp schreef op 23 juli 2004 @ 11:55:
In FireFox gaat er overigens nog veel meer mis - ik raad je aan gewoon te developpen in Mozilla/FireFox en later pas dingen in IE te corrigeren
zou je me kunnen vertellen wat je precies ziet dan?
[edit]
net de li een min-heigth gegeven zoals je suggereerde, werkt perfect
[ Voor 32% gewijzigd door BetuweKees op 23-07-2004 14:29 ]
kwam door mijn foutieve correctieBetuweKees schreef op 23 juli 2004 @ 14:22:
[...]
heb alles opgemaakt in firefox 0.9.2, zie zelf niks misgaan![]()
zou je me kunnen vertellen wat je precies ziet dan?
[edit]
net de li een min-heigth gegeven zoals je suggereerde, werkt perfect
het idee kwam in ieder geval over
Intentionally left blank