Goed... voordat de vraag komt uit welk musuem dit is gevonden: dit ding was nog gewoon in gebruik en werkte goed, maar het OS had een herinstallatie nodig en ik toen nergens geïnstalleerde drivers vinden en nu nog steeds niet op internet. Het is van een dame in de bijstand, dus ik niet even een nieuwe modem erin zetten (+ dat ik dan niet zelf opgescheept zit met een modem die ik niet werkend krijg). Het moet komen te draaien onder Win98SE (wat het al eerder heeft gedaan).
Weet iemand wat het volgende is en waar de drivers zijn:

Omdat ik die plaatjes niet tot in eeuwigheid op dat stukje site kan houden ook nog een omschrijving:
Externe modem, 33k6. Wit met rode letters, met tekst Hitech modem erop. Paar voor mij nietszeggende lampjes met tekst erop.
Aan de achterkant aansluiting voor een paralelle poort + voeding (niet meegekregen, dus kan dat ding ook niet testen). 2 maal een telefoonlijn in.
Op de onderkant een aantal stickers:
Ministerie van verkeer en waterstaat
NL 96211225 aansluitfactor 1.0
Barcode:
8713439102765
33k6 Ext. Speakerphone
NL version
Int. Art. No. 10276
WS-3314ES3G(HO)
01405199739B000178
Warranty void if removed (bla bla)
Weet iemand wat het volgende is en waar de drivers zijn:

Omdat ik die plaatjes niet tot in eeuwigheid op dat stukje site kan houden ook nog een omschrijving:
Externe modem, 33k6. Wit met rode letters, met tekst Hitech modem erop. Paar voor mij nietszeggende lampjes met tekst erop.
Aan de achterkant aansluiting voor een paralelle poort + voeding (niet meegekregen, dus kan dat ding ook niet testen). 2 maal een telefoonlijn in.
Op de onderkant een aantal stickers:
Ministerie van verkeer en waterstaat
NL 96211225 aansluitfactor 1.0
Barcode:
8713439102765
33k6 Ext. Speakerphone
NL version
Int. Art. No. 10276
WS-3314ES3G(HO)
01405199739B000178
Warranty void if removed (bla bla)
☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |