[USB Memorystick Cruzer] Alle data op memorystick vernaggelt

Pagina: 1
Acties:
  • 59 views sinds 30-01-2008

• nenne
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 06-06-2024
Hoi,

Ik heb een waanzinnig %#$*-probleem. Alle data met betrekking tot mijn stage zet ik op een USB stick. Bij het openen van de stick via de verkenner zag ik dat ongeveer de helft van de bestanden was vernoemd naar allemaal onleesbare tekens, dus ik heb snel mijn ontworpen applicatie gekopieerd naar m'n harde schijf (op 2 modules na, die niet meer waren te redden maar waarvan ik nog een back-up heb van 2 dagen oud).

Ik heb de USB-stick eruit gehaald en afgeveegd, maar na het opnieuw inpluggen van het ding staat er helemaal geen data meer op, terwijl de verkenner aangeeft dat er 123 mb gebruikt is.

Is er een manier waarop ik mijn data terug kan krijgen mbv progjes?????

Verwijderd

Virus? Ga maar eens scannen, wie weet wat je allemaal vindt.

Weet je trouwens dat je dit topic 2 keer hebt geopend met een minuut ertussen? 8)7

• nenne
Verwijderd schreef op 22 juli 2004 @ 21:37:
Weet je trouwens dat je dit topic 2 keer hebt geopend met een minuut ertussen? 8)7
Over 2 onderdelen ja, nood breekt wet, ik kan alle hulp gebruiken :r

• GrammaTonic
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-07-2025
Dat wordt niet gerespecteerd, iedereen moet w8ten dus jij ook.

Probeer met een file manager te kijken waar voor die 123mb gebruikt wordt.
En idd haal er meerdere virus scanners over heen, die dingen zijn net floppy's ook vol met virussen

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15-05 23:15

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

Niet in paniek raken, eerst eens wat data recovery software proberen, daar is genoeg over te vinden in de search en op Google. Met een beetje geluk kun je alles nog gewoon terughalen.

Mocht dat niet het geval zijn heb je altijd nog de back-ups van twee dagen oud. Code schrijven die je al eerder hebt geschreven gaat veel sneller, en wordt uiteindelijk vaak beter ook, in sommige software ontwikkelings methoden gebruikt men "code refractoring" waarbij alle code de eerste keer wordt weggegooid en alles vanaf de grond weer netjes wordt opgebouwd.

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

• nenne
Johnny schreef op 22 juli 2004 @ 21:54:
Niet in paniek raken, eerst eens wat data recovery software proberen, daar is genoeg over te vinden in de search en op Google. Met een beetje geluk kun je alles nog gewoon terughalen.

Mocht dat niet het geval zijn heb je altijd nog de back-ups van twee dagen oud. Code schrijven die je al eerder hebt geschreven gaat veel sneller, en wordt uiteindelijk vaak beter ook, in sommige software ontwikkelings methoden gebruikt men "code refractoring" waarbij alle code de eerste keer wordt weggegooid en alles vanaf de grond weer netjes wordt opgebouwd.
Ik ben bezig met allerhande data-recovery progjes. Met sommige kan ik inderdaad de beschadigde files die ik wil hebben terugvinden, maar als ik op het punt van restoren sta dient er met de creditcard gezwaaid te worden.

Weet iemand een goed en gratis recovery progje dat ik kan gebruiken?

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15-05 23:15

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

Get Data Back for FAT van http://www.runtime.org/ om te recoveren moet je ook betalen... maar je kunt wel de bestanden openen, dat betekent dat een simpele Save as... vaak genoeg is om je bestand weer terug te halen, natuurlijk is dta mindre handig als je honderden verschillende bestanden hebt...

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

• nenne
Johnny schreef op 22 juli 2004 @ 23:15:
Get Data Back for FAT van http://www.runtime.org/ om te recoveren moet je ook betalen... maar je kunt wel de bestanden openen, dat betekent dat een simpele Save as... vaak genoeg is om je bestand weer terug te halen, natuurlijk is dta mindre handig als je honderden verschillende bestanden hebt...
Met EasyRecovery Professional (Freeware) is het me gelukt mijn verslagen terug te halen, T.G. _/-\o_

Verwijderd

Dubbel en zie OM FAQ
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.