Heb een bootable floppy disk image gedownload, hieraan drivers toegevoegd.. Hieraan verder nog de ghost executable toegevoegd (met WinImage) en de autoexec.bat binnen het image aangepast zodat Norton ghost 2003 automatisch vanaf de cd gestart wordt.. En uiteindelijk deze via Nero Burning rom (via optie "bootable cd" -> emulate 2,88mb floppy -> use image file) de cd bootend gemaakt. Dit is volgens mij de enige manier om een ghost bootable cd te maken. (heb al op t.net gezocht en gegoogled , jawel
) Ghost wordt afgestart met een commandline om een image te restoren:
GHOST.EXE -clone,mode=restore,src=1:2\image\XPHomeSP1.gho,dst=1:1
Nu geeft ghost bij het opstarten de foutmelding dat het errorlog.txt niet weggeschreven kan worden.. Dit kan kloppen, Ghost start nml vanaf cd. Start ik echter ghost handmatig af vanaf cd (zonder de commandline) dan volgt de foutmelding niet..
iemand een idee wat er kan zijn, waarom ghost die foutmelding weg wilt schrijven of heeft iemand ervaring met het afstarten van ghost vanaf een cd (dus alleen de ghost executable, geen image vanaf cd..) Thanks!
GHOST.EXE -clone,mode=restore,src=1:2\image\XPHomeSP1.gho,dst=1:1
Nu geeft ghost bij het opstarten de foutmelding dat het errorlog.txt niet weggeschreven kan worden.. Dit kan kloppen, Ghost start nml vanaf cd. Start ik echter ghost handmatig af vanaf cd (zonder de commandline) dan volgt de foutmelding niet..