Toon posts:

Deze Computer windows xp blijft hangen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit met een klein probleem, maar zoals ik zeg een probleem is er om opgelost te worden. Heb al een tijdje problemen dat als ik mijn computer opgestart heb wil ik via deze computer kijken hoe ik ervoor sta kwa ruimte, maar dat gaat dus niet werken. Zo snel als ik ga kijken duurt het even voordat ik mijn partities kan zien ongeveer +- 15 minuten.maar ik kan wel gewoon op me partie komen als ik me explorer balk b.v. d: invoer. voor mijn systeem duurt dat veel te lang. heb al van alles geprobeerd al een keer opnieuw geinstaleerd. mijn dvd-rom en me brander ervan af gehaald en zoals je al raadt nog steeds het zelfde probleem. Heb zelf een nieuwe HD gekocht en die erin gezet en windows xp geinstaleerd en nog steeds het zelfde probleem weet nu echt niet wat er loos is. als iemand me kan helpen alvast bedankt.

even een hardware lijst:
amd 2500+ xp
msi moederbord kt600 detla en nog wat
western digital 120gb SATA schijf
Maxtor 250gb SATA schijf
512 ddr geheugen
DVD-rom Pioneer
CD brander MSI
ati 9600 pro

Groeten,

Stefan

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 22-07-2004 20:40 ]

• Silent Thunder
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-05 19:14
misschien een rot profiel. verwijder die eens; en maak 'n nieuw profiel/account aan. tenzij je al op een admin-account werkt. :X

[ Voor 6% gewijzigd door Silent Thunder op 23-07-2004 10:45 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben erachter wat het is of hoe het komt weet ik niet maar het ligt aan me scanner usb dat is de boosdoener

deze zaak is opgelost :)