Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Aopen HQ08 blowholes in sidepanel probleem.

Pagina: 1
Acties:

• DrMacabr3
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15-11 10:24
De sidepanel schuift helemaal ZIJDELINGS eruit en als ik dus aan de binnenkant fans wom plaatsen te hoogte van de graka en CPU ga ik echt wel in de problemen komen tenzij ik ze aan de buitenzijde van de kast zet 8)7

ik vraag me dus af hoe deze persoon het volgende klaargespeeld heeft en HOE hij zonder problemen zijn sidepanel erafschuift zonder de fans te mollen :

http://users.pandora.be/A...pen%20HQ08%20Mod/pic1.JPG

• CaDje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 15:45

CaDje

Framedrops for life

Je kunt met een tang de lipjes aan de bovenkant wegbuigen, dan hoef je
'm niet meer weg te schuiven.

• _MaLa_
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-12-2022
Yups gewoon ombuigen bijvoorbeeld boven alleen dat je hem er in kan klappen gewoon effe kijken hoe hij het mooiste sluit B)

[ Voor 6% gewijzigd door _MaLa_ op 22-07-2004 20:31 ]

Verwijderd

heb die bovenlippies weg geslepen op 1 na en zit prima!!
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/c.everdegem/P8190032.JPG

• DrMacabr3
  • Laatst online: 15-11 10:24
oh dus je haalt al de bovenste lipjes eraf buiten de achterste en dan kan je hem eruit schuiven (2-3 cm) en dan kantelen en eruit heffen?

lekker, dan ga ik leuk 2 blue led fans daarin stoppen.. ik begin zodra aan de blowholes :Y)
bovenaan ga ik ook eentje plaatsen ergens in het midden, die haalt de lucht tussen de achterste HD en de cd-dvd drives uit (of zo klinkt het toch mooi.. maar of hij dat ook degelijk zo gaat doen is een andere zaak :+ )

Dan heb ik vooraan 2 intakes, aan de zijkant eentje op de graka en nog een op de cpu en dan voor outtakes heb ik een agp cardcooler net onder me gf6800gt zitten, dan de voeding, 2 outtakes net boven de voeding en dan de laatste bovenaan helemaal.. een beetje onderdruk dus maar die vgacooler gaat het hem niet maken, die's niet ZO performant, en die in de voeding is ook wat zwakker dus dat komt volgens mij mooi uit B)

Heb ook nog rounded cables enzo erbij dus dat komt wel goed 8)

Ik heb een volcano7+ op men oc'd p4 staan maar die kan nu gerust op low draaien, dan hoor ik em nie eens :9

• t!mP
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-11 07:19

t!mP

is inflatie gevoelig

CaDje schreef op 22 juli 2004 @ 20:27:
Je kunt met een tang de lipjes aan de bovenkant wegbuigen, dan hoef je
'm niet meer weg te schuiven.
jep dat is de manier, had ik ook gedaan met mijn hq08

• Ghannes
  • Laatst online: 22:32
t!mP schreef op 23 juli 2004 @ 01:46:
[...]

jep dat is de manier, had ik ook gedaan met mijn hq08
ik indertijd ook, werkt gewoon goed dus ;)
Pagina: 1