Backup maken van DVD (Najib Amhali)

Pagina: 1
Acties:

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07:15
Ik heb een tijdje geleden Najib Amhali gekocht op DVD ( zo wel Veni vidi vici en freefight)

Maar nu wil ik hier een back up van maken om dat deze DVD behoorlijk aan het slijten zijn.
Weet iemand hoe ik dat het beste kan doen.
En mischien welk proggie ik hier voor het beste kan gebruiken.

PS voor de modjes IK heb het orgineel liggen en wil daar best wel een foto van maken als bewijs,en ik vraag hier gewoon hoe ik hier van en back up kan maken.
Dus zeker geen ILLI zooi.

Gelijk voor de ongelovige even wat foto's bij gezet.

Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/774HS14V5GJT

Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/91HU99E01G75

[ Voor 16% gewijzigd door ravw op 22-07-2004 19:58 ]

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Verwijderd

gebruik de search :X zijn genoeg topics over

• sewer
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18:12
Wat is het voor dvd, dvd-5 of dvd-9?
Als het niet past op een dvd-recordable, dan is dvd-shrink wel een makkelijk progje om het passend te krijgen.

• Rmg
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 28-08 16:43

Rmg

Blackhole schreef op 22 juli 2004 @ 19:51:
Ik heb een tijdje geleden Najib Amhali gekocht op DVD ( zo wel Veni vidi vici en freefight)

Maar nu wil ik hier een back up van maken om dat deze DVD behoorlijk aan het slijten zijn.
Weet iemand hoe ik dat het beste kan doen.
En mischien welk proggie ik hier voor het beste kan gebruiken.

PS voor de modjes IK heb het orgineel liggen en wil daar best wel een foto van maken als bewijs,en ik vraag hier gewoon hoe ik hier van en back up kan maken.
Dus zeker geen ILLI zooi.
www.doom9.org

• Krypt
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-08 23:30
[rml]DVD's backuppen; de beste manier [ Deel 2][/rml]

Alsteblaf.. en moet toegeven dat de search niet echt fijn werkt.. zoeken op "DVD backup" geeft ie 0 gevonden..

Pvouput live

Verwijderd

zoek nog makkelijker: ''hoe maak ik een dvd backup'' dan vind ie genoeg

• Poltergeist
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17:22
Krypt schreef op 22 juli 2004 @ 19:58:
[rml]DVD's backuppen; de beste manier [ Deel 2][/rml]

Alsteblaf.. en moet toegeven dat de search niet echt fijn werkt.. zoeken op "DVD backup" geeft ie 0 gevonden..
Tipje: geen hoofdletters gebruiken. Om de een of andere reden vindt de search dan nooit iets.

• Krypt
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-08 23:30
Hmm. da's wel goeie.. zal ik aan denken.. thnx!!!

Pvouput live

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Ik heb geen idee wat Najib Amhali is, en vast velen met mij. Het lijkt me handig om er even bij te vertellen wat dat voor een DVD is. Een spel, een applicatie, of een DVD-Video? Welke middelen heb je tot je beschikking staan? Een dual-layer DVD brander, een single layer DVD brander.. of?

Als het gaat om een dual-layer DVD-video, is het handig om op Tuts4u.com eens te kijken. Er staat een Nederlandse tutotial hoe je van een Dual-Layer DVD-video een DVD kan maken die op een 4,7 schijf past met behulp van o.a. Cinema Craft Encoder (goede kwaliteit, trager) en DVD-Shrink (snel, makkelijk, matige kwaliteit). Deeplink.

🌞🍃

• Mike Jarod
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
offtopic:
Najib Amhali is een cabaretier, en ik vind 'm erg goed. Ik heb die DVD ook. Als ik het me goed herinner hoef je 'm niet/nauwelijks te compressen (DVD5) :)

[ Voor 5% gewijzigd door Mike Jarod op 22-07-2004 20:16 ]

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15:11
DataBeest schreef op 22 juli 2004 @ 20:13:
Ik heb geen idee wat Najib Amhali is, en vast velen met mij. Het lijkt me handig om er even bij te vertellen wat dat voor een DVD is. Een spel, een applicatie, of een DVD-Video? Welke middelen heb je tot je beschikking staan? Een dual-layer DVD brander, een single layer DVD brander.. of?
Najib Amhali is een Cabaretiër, dus het is video wat op die DVD staat...

edit:

En ik ga vanavond vroeg slapen :X 8)7

[ Voor 6% gewijzigd door Xander op 22-07-2004 20:18 ]

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07:15
thx alle ik ben even aan het kijken of het werk.

Want ik wild eze DVD wel graag goed houden want ik kijk hem erg vaak :D
Want hij is zekers goed.

Voor de mensen die hem niet kennen

http://www.najibamhali.nl/

[ Voor 30% gewijzigd door ravw op 22-07-2004 20:21 ]

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Pagina: 1