Welke stoere binkie met grote praatjes daagt mij uit voor een potje UT ! Kom maar op mijn icq is 71466562.
Ik ! ik daag jou uit !!!!!!! kom maar op jongetje !!!!
erhm..waarmee eigenlijk
erhm..waarmee eigenlijk
ut is voor jongetjes,
morgen 4uur op het schoolplein, zorg dat je op tijd bent
morgen 4uur op het schoolplein, zorg dat je op tijd bent
leuk he' ! hoge dunk van jezelf hebben ! 
"wie daagt mij uit??" jonguh!
kom naast mij staan bij het stoplicht!
"wie daagt mij uit??" jonguh!
kom naast mij staan bij het stoplicht!
BMW Alpina D10 Biturbo ! 
doe je best !
en als ik je niet meer zie,........ >:)*D
doe je best !
tssk als ik mijn rijbewijs haal (mag het 1 februari proberen
) dan ros ik jullie er allemaal uit met de auto van me moeder, een suzuki alto! die gaat met slippende banden weg hoor, als je wilt! no joke,
en anders neem ik de auto van me pa wel, ford focus TDI diesel, sport edition >:)!!!
en anders neem ik de auto van me pa wel, ford focus TDI diesel, sport edition >:)!!!
Verwijderd
Haha een gechiptunede Impreza trekt die trage BMW van bijna 1700 kilo er wel uit...Op maandag 25 december 2000 18:46 schreef Conan het volgende:
BMW Alpina D10 Biturbo !
doe je best !
Verwijderd
Wel makkelijk als je eerst je rijbewijs haalt denk je niet?Op maandag 25 december 2000 18:55 schreef Timpie2000 het volgende:
Ja, en ik rijdt in een Diablo..
HAPOp maandag 25 december 2000 19:00 schreef RenevdVeen het volgende:
[..]
Wel makkelijk als je eerst je rijbewijs haalt denk je niet?
kweenie ! is toch leuk ?? 
maar goed,.......wie gaat turkeyboy neerknallen ??
maar goed,.......wie gaat turkeyboy neerknallen ??
we gaan gewoon met zun allen !! hehe ! 
say bye bye to turkeyboy !
say bye bye to turkeyboy !
ehm,,
"potje UT"
(het zal wel aan mij liggen
)
"potje UT"
(het zal wel aan mij liggen
jah zeg,.....moet je wel bij turkeyboy wezen !! die daagt je uit !
HEHE ik heb tegen Mister X gespeeld en de score was 68-12 voor mij.
Nog meer loesertjes die mij willen uitdagen.
dat je wint ok, maar doordat zo lame neer te zetten vind ik niet echt aardig, btw, ik speel nooit ctf, helemaal niet als het om een 1on1 game gaat
tjah,......ik zou best willen maar ik zit op de snelste provider van NL !! nounou,...CASEMA !!!!!!!!:Z:Z:Z:Z:Z:Z:Z:Z:Z
dus daarom gaat MP niet zo snel ! anders,.......8-)
dus daarom gaat MP niet zo snel ! anders,.......8-)
na potje deck16 heb ik 30 tegen 1 gewonnen, nah, no big deal.
Verwijderd
Ik zou zeggen kom maar op. Denk niet dat je wint van mijn Renault 5 GT Turbo. 700Kg met een vermogen van 280 PK.Op maandag 25 december 2000 18:46 schreef Conan het volgende:
BMW Alpina D10 Biturbo !
doe je best !
Naja wat nou lame ik zei alleen maar dat ik 68-12 van je hebt gewonnen. Kan je niet tegen je verlies makker ?Op maandag 25 december 2000 20:34 schreef Mister_X het volgende:
dat je wint ok, maar doordat zo lame neer te zetten vind ik niet echt aardig, btw, ik speel nooit ctf, helemaal niet als het om een 1on1 game gaat
Kindje!Op maandag 25 december 2000 21:34 schreef martun het volgende:
zo zo
wat een topic dit man PFFF!
GO mister-X
Verwijderd
:Z:Z:Z:Z ... huh?
Ohh dis een zinnige topic..
*not*
Zou graag uitdagen maar ik speel geen UT, vind 't geen fuck aan.
Ohh dis een zinnige topic..
*not*
Zou graag uitdagen maar ik speel geen UT, vind 't geen fuck aan.
ehm, ok, maar ik noem jou ook geen loser...Op maandag 25 december 2000 21:26 schreef Turkeyboy! het volgende:
[..]
Naja wat nou lame ik zei alleen maar dat ik 68-12 van je hebt gewonnen. Kan je niet tegen je verlies makker ?
ow en ik heb jou al gruwelijk afgemaakt met dm, en ik kan wel tegen meverlies hoor,
maar download nou RA nou maar, das voor echte 1on1'ers
Verwijderd
Ach ach... patsers..... Ik sjeesh jullie BMW's en Alfa Romeo's eruit met m'n driewieler en ik heb mijn papa niet nodig om de jouwe te beuken ik beuk hem zelf wel.
Verwijderd
Turkeyboy is wel een zielig manneke he
welke halve zool gaat er nu 1on1 ctf doen?
ik herinner me inderdaad nog dat soort matches van toen UT net uit was. Je had toen van die kneusjes die voor geen meter konden spelen. Maar ze konden wel hard rennen, die gingen dan inderdaad 1on1 CTF doen, en dan heel trots de forums spammen dat ze wonnen. Ik dacht dat die tijd voorbij was, maar ik denk dat Turkeyboy UT net pas ontdekt heeft en nog steeds in die fase zit.
gossie.
en NEE ik ga niet tegen je UT spelen, ik heb wel betere dingen te doen.
ik herinner me inderdaad nog dat soort matches van toen UT net uit was. Je had toen van die kneusjes die voor geen meter konden spelen. Maar ze konden wel hard rennen, die gingen dan inderdaad 1on1 CTF doen, en dan heel trots de forums spammen dat ze wonnen. Ik dacht dat die tijd voorbij was, maar ik denk dat Turkeyboy UT net pas ontdekt heeft en nog steeds in die fase zit.
gossie.
ow, SCIM is trouwens nog beter dan mij....dus die heeft liever een tegenstander van zijn eigen tja, hoe noem je dat, van zijn eigen "niveau"
lol
lol
Wat een zielig vertoon zeg ga je vrienden pesten manOp maandag 25 december 2000 22:21 schreef Scimitar het volgende:
Turkeyboy is wel een zielig manneke he
gossie.
Verwijderd
Wat een opschepperij hier zeg....
Wie is hier nu eigenlijk de beste?
Wie is hier een clan-member en wat is zijn status?
En wie durft er tegen mij CTF of DM?
Hoop vragen, beantwoord ze!
d8 dat ik dan wel de winnaar wordt met mn honda rs produktie racer !!Op maandag 25 december 2000 18:57 schreef RenevdVeen het volgende:
[..]
Haha een gechiptunede Impreza trekt die trage BMW van bijna 1700 kilo er wel uit...
nog geen 70 kilo en weeg zelf niet meer dan 60 !
ding staat op slicks en is in optima forma goed voor een top van 240 km/h terwijl de eerste versnelling doorgaat tot 120 km/h ( ligt een beetje een de gearing .
rij hiermee in het nederlands kampioensschap motor wegrace !
dus iemand nog ??
------------------
toch nog een witte kerst , alleen jammer dat mn tv stuk is
in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!
Verwijderd
Wellicht dat het verstandig is een nieuw forum in het leven te roepen.
Het kinderforum.
Een forum dat jullie infantiele gedrag waardig is.
Het kinderforum.
Een forum dat jullie infantiele gedrag waardig is.
laat maar
We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.
ik snap dat dialoogje niet lars, (pa/oom/neef) <- ehm, dat is iets persoonlijks,
heeft met kerst enzo te maken,,
iedereen nog gefeliciteerd met de geboort van jesus trouwens...
iedereen nog gefeliciteerd met de geboort van jesus trouwens...
lars, ga asjeblieft effe terug onder je steen, het was zo rustig hier...
Ok ik daag je uitOp maandag 25 december 2000 23:29 schreef FLINCH het volgende:
Wat een opschepperij hier zeg....
Waar gaat dit over? 
Hey kalkoenjongetje, als je nou gewoon naar www.clanbase.com gaat, en je daar aanmeldt voor de 1on1 ladder. Dan heb je genoeg spelers om uit te dagen.
Hey kalkoenjongetje, als je nou gewoon naar www.clanbase.com gaat, en je daar aanmeldt voor de 1on1 ladder. Dan heb je genoeg spelers om uit te dagen.
Hey eekhoorntje ik wil tegen GOT leden spelen, en de bedoeling is dat zij mij uitdagenOp dinsdag 26 december 2000 19:23 schreef Nibbles het volgende:
Waar gaat dit over?
Is het soms een rage geworden dat GOT ledenOp dinsdag 26 december 2000 22:02 schreef martun het volgende:
ADJE!!
SLOTJE!!
kinderen....
![]()
steeds "slotje" zeggen. Dat is pas kinderachtig:r:r
Verwijderd
wat lulde slap!!!Op maandag 25 december 2000 23:45 schreef talin het volgende:
[..]
d8 dat ik dan wel de winnaar wordt met mn honda rs produktie racer !!
nog geen 70 kilo en weeg zelf niet meer dan 60 !
ding staat op slicks en is in optima forma goed voor een top van 240 km/h terwijl de eerste versnelling doorgaat tot 120 km/h ( ligt een beetje een de gearing .
rij hiermee in het nederlands kampioensschap motor wegrace !
dus iemand nog ??
Is wat voor te zeggen ja. Maar goed, om iemand die je verslaat gelijk op een arrogante manier uit te maken voor losertje is nou ook weer zoietsOp dinsdag 26 december 2000 19:55 schreef Turkeyboy! het volgende:
[..]
Hey eekhoorntje ik wil tegen GOT leden spelen, en de bedoeling is dat zij mij uitdagen.
Ik heb niet direct tegen hem gezegd dat ie een loser isOp dinsdag 26 december 2000 23:28 schreef Nibbles het volgende:
[..]
Is wat voor te zeggen ja. Maar goed, om iemand die je verslaat gelijk op een arrogante manier uit te maken voor losertje is nou ook weer zoiets
Pagina: 1