LG F900P onscherp in de hoeken

Pagina: 1
Acties:

• Desmoerick
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 28-05-2025
Hallo,

Ik heb dus deze monitor, inmiddels de tweede, maar wat mij er opvalt is dat hij in al de 4 de hoeken duidelijk minder scherp is als in het midden, door deze klacht heb ik keurig een nw. gekregen, maar deze doet het ook. Is dit normaal? En hoe noem je zo iets in vaktermen? Wie heeft dezelfde ervaring? :X

Alvast bedankt

Erick

• pisart
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
offtopic:
Stoort het echt zo hard? Want ik was eigenlijk van plan om deze monitor te kopen. :?

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://img.kelkoo.com/pdb/26801/large/08/39/54/8395434.jpg

Diagonal Size: 19", Display technologie: CRT, Display type: Display, Puntafstand projector: 0.24 mm, Display resolutie: 1600 x 1200 ... Volledige specificaties

[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 22-07-2004 19:32 ]

• Seers
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-10-2025
Desmoerick schreef op 22 juli 2004 @ 19:28:
Hallo,

Ik heb dus deze monitor, inmiddels de tweede, maar wat mij er opvalt is dat hij in al de 4 de hoeken duidelijk minder scherp is als in het midden, door deze klacht heb ik keurig een nw. gekregen, maar deze doet het ook. Is dit normaal? En hoe noem je zo iets in vaktermen? Wie heeft dezelfde ervaring? :X

Alvast bedankt

Erick
Dit heet dacht ik misconvergentie.

Maar ik heb er zelf geen ervaringen mee, maar mijn computerboer zegt ook, dat LG's bijzonder slecht zijn in dus de hoeken, met schermen van 19" of groter, door die speciale manier van scherm, die Flatron technologie. LG's zijn goed met 17", daar hebben ze geen last van datr onscherpe. Voor die groottes moet je kijken naar een Philips of Iiyama ofzo (zei die man, hoewel de schermen van Philips van LG afkomen, maar dat schijnt dan net wat anders te zijn)

Verwijderd

kan je de cornerlanding niet instellen in het menuuuutje ?

Verwijderd

Altijd LG gehad (zelfs 21") nooit gezeik met onscherp of iets anders. Philips moet je niet doen, die beeldbuizen zijn philips (en niet LG), ijyama is wel goed, maar duur over het algemeen en LG vind ik een veel beter prijs / kwaliteit verhouding hebben.
(ook de service bij LG is goed)

• pisart
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Over de service van Iiyama heb ik ook niet veel goeds van gehoord, terwijl ik bij LG wel al goede ervaringen heb...

• Desmoerick
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 28-05-2025
Das wel ongeveer duidelijk dus! Ik dacht al bij de tweede, dit is blijkbaar normaal, zodoende ben ik er niet nog een keer achteraan geweest! Voor de rest ben ik dik tevreden met deze monitor! Wel zeer scherp op een hoge resolutie. En nee, ik kan dit probleem niet verhelpen in het menu.

Groeten Erick
Pagina: 1