Toon posts:

Suggesties gevraagd voor doel toyPC

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Gegroet,

Ik heb een oude Cyrix 300 MHz over, die momenteel in mn netwerk hangt maar alleen stroom consumeert. Ik wil 'm niet doneren. Ik heb al een webserver, fileserver, DNS server, workstation, accesspoint en accesspoint client, dus ik wens mn oude Cyrix voor een ander doel in te zetten. Post in deze thread je suggesties :>

• Reb87
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
retro gaming pc? ;)

• UTM
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23:42

UTM

Firewall? Leech PC (Dus ook van LAN etc ?

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

Uptime-record-poging?

Proxyserver?

Verwijderd

Topicstarter
Mn BSD router doet al firewalling. En het moet met networking te maken hebben ;)

• pistole
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online

pistole

Frutter

}:O

Ik frut, dus ik epibreer

Verwijderd

Ik zou hem duidelijk als terminal gebruiken. Laat hem bij het booten automatisch met ssh een shell openen op je server, (of naar ál je servers, op elke tty een andere machine :+ ). Gebruik hem als syslogserver voor al je machines.

Gebruik hem als machine om je elite-scripting-skills op te oefenen.

• Z-Dragon
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 18-02 01:04
offtopic:
Als hij al die tijd alleen maar stroom consumeert, waarom zet je hem dan in GODSNAAM niet uit? Ik zou dit toch echt pure energieverspilling durven noemen, en het draagt zijn steentje bij aan het opmaken van de gasbel...

^ Wat hij zegt.

Verwijderd

Topicstarter
Z-Dragon schreef op 22 juli 2004 @ 19:32:
offtopic:
Als hij al die tijd alleen maar stroom consumeert, waarom zet je hem dan in GODSNAAM niet uit? Ik zou dit toch echt pure energieverspilling durven noemen, en het draagt zijn steentje bij aan het opmaken van de gasbel...
Uptime sparen is altijd een nobel doel. En bovendien, hoe eerder de gasbel op is, hoe eerder we ons van schonere bronnen gaan bedienen ;)

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 22 juli 2004 @ 19:26:
Ik zou hem duidelijk als terminal gebruiken. Laat hem bij het booten automatisch met ssh een shell openen op je server, (of naar ál je servers, op elke tty een andere machine :+ ). Gebruik hem als syslogserver voor al je machines.

Gebruik hem als machine om je elite-scripting-skills op te oefenen.
Als terminal server is hij wat onpraktisch, gezien hij in een andere kamer staat, op de grond. Syslogserver vind ik wel een goede suggestie. Dat gaat 1 van haar taken worden ;)

Verwijderd

Modemkaartje erin, en hoppa, faxserver (Hylafax bijvoorbeeld)! Webinterface om ontvangen berichten te kunnen lezen erbij.

Wat dacht je verder van een functie als backup server?

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 22-07-2004 20:06 ]

Verwijderd

tvkaart erin, mp3 erop, dvdspeler, versterker erop aansluiten en je hebt een multimedia player :)

• Zwerver
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Hallo, welkom in NOS, hier op GOT verwachten we een zekere mate van zelfinitatief en diepgang als je een topic opent. Daar voldoet dit topic duidelijk niet aan dus ik gooi hem dicht

[ Voor 88% gewijzigd door Zwerver op 22-07-2004 23:01 ]

Woonachtig Down Under. Ik negeer je insults niet, maar tegen de tijd dat ik ze lees zijn ze meestal niet relevant meer

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.