Heey allemaal
mijn pc word nu al een paar weken zo heet dat ie er na een half uurtje 100 %cpu usage er gewoon uitknalt...
Ik kreeg wat tips zoals nieuwe cpu cooler...maar kwam even geld te kort..maar ik heb dus net mijn cooler eraf gehaald omdat iemand zij dat het misschien aan de koelpasta ligt..
ik haal de boxed cooler(van amd) eraf en zie dat er een soort laagje zit...sommige delen zitten aan de cooler geplakt sommige aan de processor
het ziet er niet echt normaal uit
dus ik heb men cooler er weer op gedaan
Als ik hem dan boot komt ie net verder dan het geheugen test scherm
dan gaat er een soort alarm af(ik denk het hitte alarm die ik in de bios aan heb gezet
en dan knalt ie er meteen uit
:(:(:(:(
mijn specs zijn:
Amd xp 3000+
Gygabyte GA-(wat getalletjes)
verder is het niet van teopassing wat erin zit
HELP ME ALSJEBLIEFt...
WAT MOET IK DOEN????
mijn pc word nu al een paar weken zo heet dat ie er na een half uurtje 100 %cpu usage er gewoon uitknalt...
Ik kreeg wat tips zoals nieuwe cpu cooler...maar kwam even geld te kort..maar ik heb dus net mijn cooler eraf gehaald omdat iemand zij dat het misschien aan de koelpasta ligt..
ik haal de boxed cooler(van amd) eraf en zie dat er een soort laagje zit...sommige delen zitten aan de cooler geplakt sommige aan de processor
het ziet er niet echt normaal uit
dus ik heb men cooler er weer op gedaan
Als ik hem dan boot komt ie net verder dan het geheugen test scherm
dan gaat er een soort alarm af(ik denk het hitte alarm die ik in de bios aan heb gezet
en dan knalt ie er meteen uit
:(:(:(:(
mijn specs zijn:
Amd xp 3000+
Gygabyte GA-(wat getalletjes)
verder is het niet van teopassing wat erin zit
HELP ME ALSJEBLIEFt...
WAT MOET IK DOEN????