IIyama maand bezig omruilen monitor

Pagina: 1
Acties:
  • 210 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:12
Ik ben was trots op me iiyama A702HT. Gekocht op 25-07-01.
Op 24-06-2004 viel me op tijdens het schoonmaken met water dat de Coatinglaag los laat op de onderste 3 cm van het scherm. Dit vond ik zelf niet echt normaal, en dus garantie aangevraagd. Aangezien de rest van het scherm nog prima is.

25-06-04 : Iiyama Benelux gebeld en probleem omgeschreven en krijg een RMA en klantnummer. Omdat het gaat om een monitor uit de oude serie moet IIyama eerst een zelfde monitor zien te vinden. Ze vertellen me binnen 3 weken wat er gaat gebeuren.

15-07-04 : IIyama weer gebeld aangezien de drie weken ongeveer om zijn. Nog steeds geen monitor gevonden. Morgen hoor ik hoe het verder gaat.

16-07-04 : IIyama heeft weer geen monitor gevonden, en ik moet een copy van de bon emailen naar ze. Bon ge-emaild naar support(at)iiyama.nl

18-07-04 : IIyama geen bon ontvangen, blijkt dat ze nu bij twenty4help zitten. Lijkt wel een opvolger van Teleplan :X.

19-07-04 : Bon geemaild naar iiyama(at)twenty4help.com. Bon is goed, dus ik zal binnenkort gebeld worden voor ophalen monitor.

20-07-04 : Wordt gebeld door IIyama nederlandstalige vrouw, over het maken van de afspraak voor het halen van de monitor. Afspraak staat op 22-07-04.

22-07-04 : Termi staat lekker om 13:00 uur op , en zit geduldig te wachten op meneer IIyama :P. Maar meneer IIyama komt niet het is 16:35 als ik besluit IIyama Benelux nog maals te bellen. IIyama zegt dat ze nog zouden kunnen komen, oftewel nog in blessueretijd op komen dagen, ik heb de hoop verloren.
Het is nu 17:32 niemand te zien, geen persoon verschenen van IIyama nog twenty4help.

Goed dat is het tot nu toe wat ik mee heb gemaakt, en dat voor een monitor :(. Je wordt er echt soms moedeloos van. Maar ik zit nu meer zo iets van hoe lang kan het nog gaan duren vorodat ik weer een fatsoenlijk scherm etc heb. En zijn er mensne met ervaring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMDFreak
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 09:20

AMDFreak

Intel is zo..

Het kan zijn dat ze pas om 20.00 komen ofzo..
Als ze niet komen.. bel morgen WEER ;)

9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iilyama is ook afhankelijk van anderen, maar als Iilyama er een beetje druk op had gezet dan had je nu alles voor elkaar. Helaas hebben die mensen er geen persoonlijk belang bij om er druk en vaart achter te zetten, alhoewel het bedrijf op zich er wel belang bij heeft om een goede naam te houden. Dwz, de werknemers zijn misschien een beetje duf door de hitte, en daar worden ze lui van :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termi
Lol, werd net gebeld door iemand onderweg van ?????? . Hij was nog een half uurtje onderweg, en dan zou hij er zijn. Reed speciaal voor mij van Gennep => Dieren naar Utrecht. En verteld ie er bij dat ie vanochtend in de buurt was. Dan zei ik zo dat ie maar even moest bellen. Nou ja hij wordt in iedergeval vandaag opgehaald is dat ding ook weer weg bij mij :o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMarky
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Ik zat een paar maanden geleden met een kapotte HF703UT van 2 jaar oud (kapotte beeldbuis). Iiyama gemailed, en binnen 5 dagen stond er een busje voor de deur met een nieuw scherm :)

🖥️ | 🚗

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• idioteque
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

idioteque

Citius, Altius, Fortius

Ik heb helaas een hoop gezeik gehad met Iiyama en een dode pixel in mijn CRT :(
Topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online
MadMarky schreef op 22 juli 2004 @ 19:51:
Ik zat een paar maanden geleden met een kapotte HF703UT van 2 jaar oud (kapotte beeldbuis). Iiyama gemailed, en binnen 5 dagen stond er een busje voor de deur met een nieuw scherm :)
Yep, ik had een defecte HM704UT, binnen 5 dagen stond er een nieuwe en ik had ondertussen een Iiyama-leen-monitor. Best fijne service...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gertvdijk
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 09-09 10:57
Ook ik heb een A702HT die kapot was gegaan, vorig jaar zomer. Heel rare problemen, die soms maar eens in het half uur naar voren kwamen, maar dan heel heftig.

Ik zou geen bon op moeten sturen, want ze konden zien hoe oud ie was. Monitor werd keurig opgehaald, maar mijn leenmonitor had ie niet :S. Ik werd de volgende dag gebeld met de mededeling dat de garantie al meer dan een half jaar was verlopen. Dat was vastgesteld aan het serienummer/registratiekaart. Mooi niet hoor, ik heb hier een bewijs dat ik hem in september 2001 heb gekocht. Maar het was een showmodel, misschien dat dat ermee te maken had. Ik de bon erheen gestuurd, alles zou in orde zijn. De leenmonitor kreeg ik niet, want het is een spoedreparatie, het duurde hooguit 3 werkdagen.

Na anderhalve week ik maar eens gebeld. Hij stond al lang klaar, klaar om verzonden te worden. :S
Volgende dag werd ie afgeleverd bij mijn oma en die kreeg de mededeling de leenmonitor even aan te wijzen. En toen wilde de man mijn monitor niet afleveren! Maar na enig aandringen en overleg met de helpdesk liet hij hem toch achter.
De volgende dag belde een mevrouw om een afspraak te maken voor het ophalen van de leenmonitor die ik helemaal niet heb. En ja, hoe bewijs je dat dan?
Gelukkig hebben ze daarna niet meer gebeld erover.
Monitor is trouwens prima in orde.

Toen zat Iiyama nog bij Teleplan. Ronduit slecht.

[ Voor 5% gewijzigd door gertvdijk op 23-07-2004 09:29 ]

Kia e-Niro 2021 64 kWh DynamicPlusLine. See my GitHub and my blog for articles on security and other stuff.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Antiloop
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:08
18-07-04 : IIyama geen bon ontvangen, blijkt dat ze nu bij twenty4help zitten. Lijkt wel een opvolger van Teleplan .
ik kan je uit ervaring vertellen dat dit ZEKER NIET het geval is.

iiyama heeft inderdaad slecht geboerd met teleplan (een ramp was het)
daarna hebben ze het zelf een tijd overgenomen en heeft in het begin op zich redelijk gelopen

echter nu het naar t4h 'verhuist' is (en een enkele maand VOOR de verhuizing) is het gewoon knudde

het rare is alleen dat alle verdere afhandelingen via iiyama zelf gaan(zover ik weet tenminste: hun eigen vervoerders komen zooi swappen etc..) dus waar ze mee bezig zijn is een goeie vraag

teleplan verzorgde dit hele traject voorheen inclusief de fysieke reparatie, momenteel worden reparaties bij iiyama zelf verricht

Asusforum.NL Asus WL-500g - Chupa Forum @ http://wl500g.info/ WL-700g

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaming247
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16:14
Termi schreef op 22 juli 2004 @ 17:33:
Ik ben was trots op me iiyama A702HT. Gekocht op 25-07-01.
Op 24-06-2004 viel me op tijdens het schoonmaken met water dat de Coatinglaag los laat op de onderste 3 cm van het scherm. Dit vond ik zelf niet echt normaal, en dus garantie aangevraagd. Aangezien de rest van het scherm nog prima is.
Ik was ook trots op mijn Vision Master Pro 452 van IIyama na met gewoon een vochtige doek het scherm schoon gemaakt te hebben begon het mijn kleine stipjes die alsmaar groter werden. (Dit was al bijna meteen van af het begin) Toen het echt te erg werd (een grote vlek midden in het beeld) heb ik het scherm netjes terug gebracht en me op de garantie beroepen. Met als gevolg dat ik langer dan 2 maanden moest wachten op een nieuw scherm dat uiteindelijk nooit kwam :( .

IIyama wou niet geloven dat het met gewoon water was gebeurt en wou niet eens naar het scherm kijken :? .

Vervolgens kreeg ik het scherm niet meer terug... maar de verkoper van de winkel was zo aardig dat ik voor de nieuwprijs van de IIyama een nieuw scherm mocht kopen, ik gebruik dus nu een Acer 17" TFT-LCD scherm (met 30 euro bijbetalilng).

Voorlopig geen IIyama meer voor mij :r

En een vriend van mij heeft ook een Vision Master Pro 452 en heeft vreemde lijnen door het beeld en vlekken in de coating. Hij heeft het scherm maar gewoon weg gegooid :D

[Updated spec's]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zich zijn mijn ervaringen met de service van Iiyama redelijk positief. Mijn Vision Master 1451 had ineens een scheef beeld wat nauwelijks meer bijgesteld kon worden. Iiyama gebeld en een mailtje gestuurd met de serienummers etc. Binnen een week kreeg ik een leenmonitor (exact hetzelfde type overigens). Althans ik dácht dat het een leenmonitor was. Na een paar weken eens gebeld hoe het met de reparatie stond, zegt een verwonderde telefoniste: "Ja maar u heeft toch al een nieuwe monitor?" Mocht ik die dus houden :P Wist ik veel, dat hadden ze er bij de levering niet bijverteld. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barracuda
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05-05-2023
1 maand... valt nog mee, die van digital8 is geloof ik een jaar in reparatie geweest

eigenlijk kreeg hij hem na een maand of 3 al weer gerepareerd retour, alleen toen ik hem aansloot bleek dat ding onder de krassen te zitten, dus ding weer retour vervolgens heeft hij nu geloof ik een paar maanden de "nieuwe" weer binnen

pracht service

[ Voor 3% gewijzigd door Barracuda op 23-07-2004 12:16 ]

gratis af te halen SUN ultra1 compleet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net toevallig ook sinds een week mijn Iiyama omgeruild.
Duurde in totaal iets van 7 tot 8 weken :/

Eerste week een e-mail gestuurd met het verhaal, netjes daarop een bericht terug met dat deze monitor in behandeling is, incl. telefoonnummer dat ik contact moest opnemen om het serienummer door te geven.
Daarna gebeld, werd gevraagd om serienummer monitor en waar ik deze gekocht had (ze vroegen niet om een bon, raar genoeg). Men ging kijken voor een vervanger, belde vanzelf terug binnen een week.
Binnen een week geen telefoon ontvangen, dus zelf bellen. Bleek dat mijn model niet meer beschikbaar was en ik een ander model kreeg. Oke, kan ik wel mee leven.

Men zou weer binnen een week bellen, weer geen telefoontje. Ik dus bellen, krijg ik een of andere frans antwoordapparaat aan de lijn :?
Dag erna werd er niet opgepakt, paar dagen daarna weer wel, met de mededeling dat het systeem overhoop lag wegens verhuizing. Maar het was nog steeds niet duidelijk of er nu wel of niet een vervanger was of wanneer deze geleverd zou worden.
Week daarna weer gebeld, moest te lang wachten, dus dan maar een mailtje sturen. Geen enkele reactie meer...

Na een aantal weken nog meer bellen en mailen zonder succes, begon dit mij aardig te irriteren en overwoog zelfs serieus om een nieuwe monitor te kopen (deze keer niet van Iiyama :P). Kreeg geen leenmonitor, had nog geluk dat ik een reserve had.

Op de dag dat ik zou bellen om door te geven dat ik voor een andere zou gaan, kreeg een huisgenoot wonder boven wonder een telefoontje van Iiyama (de eerste keer dat ze zelf belden) dat er een vervangende monitor, van hetzelfde model nog wel, over twee dagen wordt bezorgt aan de deur. De oude werd dan verwisseld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Antiloop schreef op 23 juli 2004 @ 09:51:
[...]

ik kan je uit ervaring vertellen dat dit ZEKER NIET het geval is.

iiyama heeft inderdaad slecht geboerd met teleplan (een ramp was het)
daarna hebben ze het zelf een tijd overgenomen en heeft in het begin op zich redelijk gelopen

echter nu het naar t4h 'verhuist' is (en een enkele maand VOOR de verhuizing) is het gewoon knudde

het rare is alleen dat alle verdere afhandelingen via iiyama zelf gaan(zover ik weet tenminste: hun eigen vervoerders komen zooi swappen etc..) dus waar ze mee bezig zijn is een goeie vraag

teleplan verzorgde dit hele traject voorheen inclusief de fysieke reparatie, momenteel worden reparaties bij iiyama zelf verricht
Nou, ik heb dus persoonlijk gesproken met iemand hogerop in de iiyamaorganisatie.

Er is al enige tijd sprake van een reorganisatie waardoor met name de TD is ingekrompen tot 3 man. Totaal zijn er >10 werknemers weg. Verder is alles uitbesteed, reparatie én transport, maar loopt de registratie vooralsnog via iiyama.

Ik heb de indruk dat men er bij iiyama er alles aan doet de serviceverlening op een hoger niveau te brengen maar dat dat gepaard gaat met wat hindernissen lijkt me niet onwaarschijnlijk.

ARME AOW’er

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M55
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

M55

Heb mijn Vision Master Pro 451 (19'')
in 1 jaar minstens 7 keer omgewisseld gewoon om de twee weken.

Ruilen ging opzich best snel, alleen was dan de monitor beschadigd dan weer onscherp etc etc..

Volgens mij ging het toen via teleplan o.i.d.

IIyama Pro 451 probleem

[ Voor 14% gewijzigd door M55 op 23-07-2004 17:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digital8
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 26-06 11:35
Barracuda schreef op 23 juli 2004 @ 12:16:
1 maand... valt nog mee, die van digital8 is geloof ik een jaar in reparatie geweest

eigenlijk kreeg hij hem na een maand of 3 al weer gerepareerd retour, alleen toen ik hem aansloot bleek dat ding onder de krassen te zitten, dus ding weer retour vervolgens heeft hij nu geloof ik een paar maanden de "nieuwe" weer binnen

pracht service
Mijn iiyama 452 19" kreeg na 7 maanden ineens een kleurvlek in de rechteronderhoek, ik heb toen via de iiyama site m'n monitor voor rep. aangeboden en die werd vrijsnel later opgehaald en na ong. 2 maanden terug gebracht, toen bleek bij het uitpakken al, dat er meerdere krassen aan de voorkant van de behuizing en de beeldbuis zaten deze krassen zaten over de gehele breete van de monitor, en was de kleurvlek van rechtsonder naar linksonder verschoven.

Uiteraard ging ik hiermee niet akoord, en heb ik hem na tig keer bellen op kunnen laten halen zodat zij konden kijken of er nog wat aan te doen was, ik heb hun toen voor de keuze gesteld.., of een nieuwe beeldbuis in die monitor of een kompleet nieuwe monitor.
Hij heeft daar vervolgens iets van 16maanden gestaan, terwijl ik om de 2-3 weeken gebeld heb, konden ze nooit iets doen of was er iemand ziek of één of ander excuss op excuss op excuss....
Tot ik het op een gegeven moment een belgisch vrouwtje aan de lijn kreeg (werkte daar schijnbaar nog niet zo lang) die mij vrolijk probeerde te overtuigen dat "cosmetisch" schade nooit vergoed werd, ik heb dat vrouwtje toen op een "vriendelijke" manier uitgekafferd voor al het lelijke onder de zon en heb toen gezegt dat ik eiste dat hun manager mij binnen 24u zou bellen en zo niet zou ik persoonlijk even langs komen om het even recht te zetten ('k woon ong. 10min. rijden bij Teleplan vandaan).

Ik werd toen idd binnen 24u opgebeld door het nieuwe afdelingshoofd (ja ja, weer een nieuwe) en heb hem heel erg duidelijk gemaakt dat hij 48u de tijd had om een nieuwe zelfde of beter model 19" monitor te leveren (nieuw, omdat de door mij afgegeven monitor 7maanden oud was, maar hij ondertussen wel al 2 jaar bij hun stond) en zo niet dan kwam ik de dag daarna persoonlijk de door mijn advocaat geschreven stukken overhandigen.

Schijnbaar was hij of voor rede vatbaar of hij scheet bagger want ik werd de dag erna gebeld wanneer ze mijn vervangende monitor konden komen brengen, wat ze diezelfde dag dus nog deden en dat was een nieuwe iiyama 19" VMpro 455 geworden.

Al met al eind goed al goed.., zolang je maar laat merken dat je in je recht staat en dat je dat heel goed weet....

Mijn conclusie van TelePlan is dat ze er van mij part een bom op mogen gooien.

[ Voor 3% gewijzigd door digital8 op 23-07-2004 23:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMarky
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

GuardianAngel schreef op 23 juli 2004 @ 12:53:
[...]

Nou, ik heb dus persoonlijk gesproken met iemand hogerop in de iiyamaorganisatie.

Er is al enige tijd sprake van een reorganisatie waardoor met name de TD is ingekrompen tot 3 man. Totaal zijn er >10 werknemers weg. Verder is alles uitbesteed, reparatie én transport, maar loopt de registratie vooralsnog via iiyama.

Ik heb de indruk dat men er bij iiyama er alles aan doet de serviceverlening op een hoger niveau te brengen maar dat dat gepaard gaat met wat hindernissen lijkt me niet onwaarschijnlijk.
De dame die ik aan de lijn kreeg was van Iiyama zelf, ik had de indruk dat het ophaalbusje ook van Iiyama zelf was en niet van een extern bedrijf. Mij werd namelijk meteen verteld wanneer de betreffende bus in de buurt was en m'n scherm mee kon nemen.
Affijn, toen de bus kwam en de deur opendeed, stond de hele bus vol met dozen van allerlei types Iiyama schermen. Inruilen ging onder het motto: 'je krijgt wat ik meeneem', dus geen geklooi met een leen-monitor die ik zou hebben, of een kabel die mist. Gewoon het scherm omruilen, handtekening zetten, en binnen 2 minuten klaar :)

Dit was trouwens in maart, zou dit voor of na de reorganisatie zijn geweest?

🖥️ | 🚗

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TD-er
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:52
Nou blij te horen dat Iiyama geen zaken meer doet met Teleplan.
Ik krijg nog steeds nachtmerries van het bellen en moeten vragen om Sylvie Stokkemans. (ik heb in totaal ongeveer 10 uur met haar aan de lijn gehangen over de reparaties)
Gelukkig biedt Iiyama noch Teleplan een vergoeding voor de door de klant gemaakte kosten, anders zouden die monitoren helemaal niet te betalen zijn bij aanschaf.

Mijn VM pro 512 (22", bij aanschaf 1100 euro in begin 2002) heeft zijn eerste 12 maanden ongeveer 7 maand bij Teleplan/Iiyama gestaan.
Na de 3e keer stuk te zijn gegaan ben ik met Iiyama overeen gekomen dat Teleplan er niet meer aan zou komen en dat zij de monitor zouden vervangen.
Belt een reparateur van Iiyama 2 week later op dat ze 'm gerepareerd hebben....
Na 3x doorverbinden en 15 minuten stoom en frustraties uiten via de telefoon is besloten mij een nieuwe te geven.
Helaas is nu de kleur convergentie rechtsonderin niet goed meer, maar ik durf 'm niet meer op te sturen.

Weet er iemand de toetsencombinatie voor mijn monitor om in het service menu te komen?
Bij mijn 9017HT is dat alle 3 de knoppen indrukken bij het aanzetten van de monitor.

Oh ja tijdens die 7 maand "reparatietijd" heb ik geen vervangende monitor gehad.... daar geef je zoveel geld voor uit :(

Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daacuso
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10:39
Hier ook nog iemand die de acties van Teleplan zich nog goed voor de geest kan halen :r Had een 2dehands Ilyama VMP 450 van 2 jaar gekocht en na een half jaar stootte ik per ongeluk de stekker uit het stopcontact. Ik had gelijk een overdosis aan blauwe kleuren op me scherm :?

Op laten halen door Teleramp en na een paar weken bleek dat ze de monitor kwijt waren. Bellen met Ilyama, monitor weer terecht (naar eigen zeggen), maar onherstelbaar defect. Na aandringen mocht ik bij Ilyama zelf (naast schiphol) een nieuwe op komen halen. Woon toch vlakbij, dus dat was mooi geregelt.

Tussendoor nog heel wat gebeld naar Teleplan, maar als het echt te lang duurt zou ik gewoon contact opnemen met Ilyama zelf. Heb ik toen ook gedaan, want van die tussenpersonen word je niet veel wijzer.

If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bapawe
  • Laatst online: 28-08 15:07
Mijn iiyama MM904UT A wordt binnenkort hopelijk ook opgehaald.

Na 2 maanden verschenen er in alle hoeken kleurenvlekken, boven rood en onder groen.
Ze hebben de monitor nog niet op voorraad ik moet woensdag opbellen als hun nog niet gebeld hebben dan krijg ik een vervangend model.

Je kan daar toch nooit op achteruit gaan of wel?

www.twitch.tv/bapawe | www.twitter.com/bapawe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Snorro
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 30-03-2024
Yep ik heb hier ervaring mee, mijn monitor rma duurde ruim 1,5 maand 8)7
Iiyama ben ik heel tevreden over maar de rma procedure moét toch echt wel sneller kunnen....

E6600||Gigabyte P35C-DS3R||2x1gb Crucial Pc8500||Sapphire X1900XTX||2xSamsung Spinpoint F1 750GB RAID-0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whiteguy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-09 09:28
meermalen gezeik gehad met iiyama - toen ik uiteindelijk een goed werkende monitor terug had heb ik hem maar verpatst

nu een acer tft.. (al1931) bevalt prima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termi
Hmzz, hij heeft er naar gekeken. En tja kut zooi... Ik heb dus blijkbaar verkeerde schoonmaakmiddelen gebruikt. Dus nou ja wat meer gevraagd over de werking van de coating.

De coating bestaat uit een plasticlaag, en daar op een poloired laag. Dit zorgt er voor dat de stof niet in de glas plaat kwam aldus dhr van Iiyama. Ook zorgt het ervoor dat de hoogspanning (27 kv) aldus de meneer niet gevaarlijk voor jouw is :? (hier snap ik het niet)
Goed, nu blijkt dus dat wat hij zei dat me monitor eigenlijk officieel NIET meer mag gebruikt worden vanwege de kapotte polaroid laag.

Het blijkt zelfs dat ze geen 17" meer op voorraad hebben, terwijl ik 3 weken bij IIyama heb moeten wachten voor dat ze monitor oppikken vanwege dat ze geen 17" op voorraad hebben 8)7.

Tja, vind het aan de ene kant wel heel makkelijk van die vent.... Maar ja wat doe je er tegen???

Ook vertelde hij dat er bovenin ook de coating los is, terwijl ik de laatste keer dat ik keek er nog nix los was :? Tja , of die gast heeft superogen of het ligt allemaal wel aan mij.

[ Voor 11% gewijzigd door Termi op 02-08-2004 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termi
Mwah dag verder zo maar weer is bellen , man man en met dit weer :(.
Ik heb meer het gevoel dat iiyama wil zeggen mr. we hebben geen 17" crt's meer , dus geen garantie. Ipv die vage smoes, dat je onder harder poest dan boven 8)7.

Goed vandaag met de directeur hoogspersoonlijk gesproken. Tja, moreel van het verhaal een beeldbuis uit japan (Mitsubitschi fabriek) halen kost +/- 650 euro excl inbouw. Dat is dus geen optie, ben ik het met hem eens.
Maar goed ik blijf bij me stand punt dat IIyama geen beeldbuizen op voorraad heeft en daardoor niet meer omruild!.
Uit eindelijk na een lang verhaal over schoonmaken, ze kunnen tevens NIET bewijzen waarmee ik het schoonmaak. Ze kunnen dus ook neit zeggen het is uw fout of het is onze fout! Zegt hij zelf, maar goed dan word het op mij afgeschoven :(.
Daarna uiteindelijk bood hij me een nieuwe 19" CRT MM904UT aan voor 150 euro (winkelwaarde +/- 281 euro). Ik ben nog aan het bedenken , het valt me trouwens op dat de directeur zelfs op tweakers.net komt om de monitorprijs te vergelijken.

Het vreemde vind ik zelf dat ie dus wel een ALTERNATIEF (gereduceerde prijs t.o.v in de winkel) aanbiedt, maar niet zegt meneer het is garantie? Waarom dan zo moeilijk doen.

[ Voor 94% gewijzigd door Termi op 03-08-2004 17:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bapawe
  • Laatst online: 28-08 15:07
Eindelijk na een paar maanden wachten krijg ik deze week een nieuwe monitor.
Je wordt daar wel een beetje aan het lijntje gehouden...

Ja morgen wordt u gebeld....
Bel je de volgende morgen op:
Nee morgen wordt u echt gebeld meneer...

www.twitch.tv/bapawe | www.twitter.com/bapawe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mkleinman
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:32

mkleinman

8kWp, WPB, ELGA 6

Klinkt bekend, ik heb uiteindelijk moet dreigen met m'n rechtsbijstand verzekering.

Na 2 jaar met een *)($#@ monitor te hebben gezeten heb ik nu eindelijk een werkende HM703UT.

Duurzame nerd. Veel comfort en weinig verbruiken. Zuinig aan doen voor de toekomst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nightwatcher
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-08 20:08
Ik heb ongeveer hetzelfde verhaal als TD-er meegemaakt.
Mijn VPM 512 is 2 keer ontploft. De 1e reparatie had ik de monitor een week later terug en nog geen maand later is de monitor weer ontploft. De monitor heeft 10 maanden bij teleplan gestaan voordat ze door hadden dat de beeldbuis ook stuk was. In die periode heb ik ook geen vervangende monitor gehad.

Vandaag is mijn grootste nachtmerrie waarheid geworden. De vervangende monitor gaf een knal en doet nu ook niet meer... :'(
Pagina: 1