Toon posts:

[Outlook Express] Hangt voordat opstart

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Zodra ik Outlook Express opstart, blijft deze een hele tijd 'hangen'. Pas na ongeveer 3 minuten start deze door. Dit is op een cleane installatie van Windows XP Home Edition, ik heb ook al geprobeerd een nieuw account/identiteit toe te voegen, maar dit heeft geen nut. Ook heb ik de optie "Messenger opstarten" uitgeschakeld.

Kan iemand mij verder vertellen hoe ik dit probleem oplos?

• ParaNoiMia
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 25-08 21:45
Dit allemaal al bekeken en geprobeerd ?

http://www.google.com/sea...tartup&btnG=Google+Search

[ Voor 31% gewijzigd door ParaNoiMia op 22-07-2004 17:28 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ja, ik heb al gezocht, maar niets schijnt te helpen..

• BCC
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17:11

BCC

Eeh, naar mijn weten kan de optie om "Messenger opstarten" uit te schakelen voor een ontzettende vertraging zorgen...

Eerste Google Hit:
If you prefer to remove Windows Messenger manually, click Start, Run and enter the following command:

RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\inf\msmsgs.inf,BLC.Remove

Note: This will prevent a long delay when opening Outlook Express if you have the Contacts pane enabled. To prevent this, click Start, Run and enter REGEDIT Go to:

HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Outlook Express

Right click in the right pane and select New, Dword value. Give it the name Hide Messenger Double click this new entry and set the value to 2.

[ Voor 73% gewijzigd door BCC op 22-07-2004 17:45 ]

Na betaling van een licentievergoeding van €1.000 verkrijgen bedrijven het recht om deze post te gebruiken voor het trainen van artificiële intelligentiesystemen.